Ga naar inhoud

Wat klopt er niet met onze leiders?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Er is iets met de mensen die tegenwoordig optreden als onze leiders. Ik kan er niet goed mijn vinger op leggen, maar er is iets met deze figuren wat niet klopt,

Als je kijkt naar de volgende foto, dan zie je gewoon de verliefde blik in de ogen van Mark Rutte.

cda-netherlands-20181025.jpg

En dan als je ziet hoe Trudeau en Macron met elkaar om gaan.

schermafbeelding_2020-06-25_om_12.26.14.

Zie ik spoken of klopt er iets niet met 'die goede vrienden' ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Sherlock zei:

Er is iets met de mensen die tegenwoordig optreden als onze leiders. Ik kan er niet goed mijn vinger op leggen, maar er is iets met deze figuren wat niet klopt,

Als je kijkt naar de volgende foto, dan zie je gewoon de verliefde blik in de ogen van Mark Rutte.

cda-netherlands-20181025.jpg

En dan als je ziet hoe Trudeau en Macron met elkaar om gaan.

schermafbeelding_2020-06-25_om_12.26.14.

Zie ik spoken of klopt er iets niet met 'die goede vrienden' ?

Ze sporen niet en zijn alleen met zich zelf bezig,je kan dan beter een dictator hebben want dan weet men waar men aan toe is.Aan de andere kant de mensen zelf zorgen dat dat soort gestoorden aan de macht komen................ tja het volk krijgt de leiders die ze verdienen.

Gezond verstand en wijsheid een zeer zeer schaars goed geworden zeer zeker in de politiek.

 

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Politiek verslaggever Thomas van Groningen onthulde in Op1 dat er zelfs een periode is geweest dat de vorige minister van Volksgezondheid langs partijen ging, waaronder PvdA en GroenLinks, en zei: ‘Als jullie ons nou helpen om 2G erdoorheen te krijgen, dan kunnen we misschien wel iets anders regelen, bijvoorbeeld het verhogen van de salarissen in de zorg, als we 2G er maar doorheen krijgen’.
 

https://www.ninefornews.nl/2g-als-grondwettelijke-koehandel-hier-gaat-de-politieke-beerput-echt-open/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...