Ga naar inhoud

Hoelang durft Rutte nog in de Tweede Kamer te komen?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Rutte werd wel erg emotioneel😢 die man heeft flink wat traantjes weg lopen pinken in deze video. Kan ik me ook wel voorstellen als je word geconfronteerd met zoiets als dit. Zelfs de sterksten breken in zo'n ongemakkelijke situatie. Maar dat maakt je wel mens.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Flieko zei:

Rutte werd wel erg emotioneel😢 die man heeft flink wat traantjes weg lopen pinken in deze video. Kan ik me ook wel voorstellen als je word geconfronteerd met zoiets als dit. Zelfs de sterksten breken in zo'n ongemakkelijke situatie. Maar dat maakt je wel mens.

Ik noem het krokodillentranen. Die man heeft volgens mij helemaal geen geweten. Als hij dat wel zou hebben, dan kan je niet gewoon doorgaan met alles en net doen alsof er niets aan de hand is. Als je wel serieus bent en je je dit aantrekt, dan haal je echt de onderste steen boven en zorgt ervoor dat alle problemen binnen een jaar zijn opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die man heeft de empathie van een krokodil. Een normaal mensen zou 's nachts geen oog meer dichtdoen na het veroorzaken van zoveel ellende. Of in een diepe depressie terechtkomen.

Die zou echt alles op alles zetten om dit voor zover mogelijk recht te trekken.

Niets van dat alles, robot Rutten gaat gewoon door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...