Ga naar inhoud

En nog hebben de slaapkoppen niets door


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik lees net een verhaal en dat is om te huilen.

Het gaat over de 50 plus partij in Rosendaal die zouden meedoen aan de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart.

Anderhalf jaar lang was Gerrit Vruwink bezig om met 50PLUS mee te doen aan de aankomende gemeenteraadsverkiezingen in Roosendaal. Maar corona heeft aan dat avontuur een bruut einde gemaakt: de nummers 2, 3 én 4 van de partij liggen met corona in het ziekenhuis. "Eén van hen vecht zelfs voor zijn leven op de ic", zegt de lijsttrekker.

 

Zo zuur en ontzettend zonde van al het werk, zegt Vruwink. Hij zette de afgelopen anderhalf jaar alles op alles om met 50PLUS de gemeenteraad van het Brabantse Roosendaal te bestormen. "Het schrijven van het verkiezingsprogramma, het zoeken naar de juiste kandidaten, alle papieren in orde brengen: je moet bergen werk verzetten om met een nieuwe partij mee te doen."

Corona slaat toe
Werk dat nu allemaal voor niets blijkt. De kandidaten na Vruwink, op plaats 2, 3 en 4, zijn geveld door corona. En niet zomaar. "Ze liggen allemaal in het ziekenhuis. De nummer 2 ligt zelfs op de ic en is net van de beademing af. Het is ontzettend schrikken. Ze waren allemaal gevaccineerd."

En dan zegt hij het volgende:

Hij geeft toe: "Het is toch wel schrikken dat mensen toch nog zo ziek kunnen worden van het virus. En het is ongelooflijk bizar dat dit ons moet overkomen." Hij maakt zich ook wel even zorgen over zijn eigen gezondheid. "Natuurlijk sta je daar dan even bij stil. Gelukkig heb ik mijn booster gekregen en hoop ik dat ik gezond blijf."

Wat een malloot. Zou die man dan helemaal niet doorhebben dat hij ziek is geworden van dat vaccin? 

Gevaccineerd, geboosterd en toch liggen ze op de IC. Hallo? Wanneer gaat het kwartje eindelijk een keer vallen?

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5285693/corona-wordt-50plus-fataal-gemeenteraadsverkiezingen-nummer-23-en-4

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, NivKing zei:

Dat is net als "Bijwerkingen"  dat blijven ze ook maar herhalen, het zijn geen "Bij" werkingen, het is de werking.
Logica van "Parachute springen zonder parachute"  alleen de landing is altijd wat lastig maar de val is fantastisch.

Leuke vergelijking. Je kunt helemaal geen bijwerkingen hebben, want het is helemaal geen vaccin.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...