Ga naar inhoud

Mannen durven straks helemaal niets meer


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het woord van het jaar dit keer wordt: grensoverschrijdend. Overal waar ik kijk zie ik dat woord tevoorschijn komen en als je zo de berichten leest dan moeten zo ongeveer alle mannen 'grensoverschrijdend' gedrag vertonen.

Het lijkt wel alsof er een complete hetze is losgebarsten en het wachten is op de volgende schokkende onthullingen die dan dagenlang de voorpagina's domineren. 

Want het zal natuurlijk niet blijven bij Ali B, Marco Borsato en Marc Overmars. 

Door alle publiciteit zal er nog veel meer boven water komen en zal straks het kijken naar een vrouw door een man grensoverschrijdend worden genoemd. Kijk maar naar het volgende voorbeeld.

woke.png

Gelukkig zijn er ook vrouwen die haarfijn aanvoelen waar dit naar toe gaat:

Ik heb geen idee waar dit allemaal naar toe gaat, maar leuker wordt het er allemaal niet op. 

 

  • Bedankt 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Pieter65 zei:

Ik denk dat het woord van het jaar dit keer wordt: grensoverschrijdend. Overal waar ik kijk zie ik dat woord tevoorschijn komen en als je zo de berichten leest dan moeten zo ongeveer alle mannen 'grensoverschrijdend' gedrag vertonen.

Het lijkt wel alsof er een complete hetze is losgebarsten en het wachten is op de volgende schokkende onthullingen die dan dagenlang de voorpagina's domineren. 

Want het zal natuurlijk niet blijven bij Ali B, Marco Borsato en Marc Overmars. 

Door alle publiciteit zal er nog veel meer boven water komen en zal straks het kijken naar een vrouw door een man grensoverschrijdend worden genoemd. Kijk maar naar het volgende voorbeeld.

woke.png

Gelukkig zijn er ook vrouwen die haarfijn aanvoelen waar dit naar toe gaat:

Ik heb geen idee waar dit allemaal naar toe gaat, maar leuker wordt het er allemaal niet op. 

Het heeft niet lang geduurd voordat de volgende tevoorschijn komt:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou is het natuurlijk zo dat veel mannen zich niet kunnen gedragen tegen over een vrouw,maar ja  dit land is nu weer in de gekte gekomen dat alles grens overschrijdend is.................als je zegt tegen je eigen vrouw===ik ben gek op je === is het grensoverschrijdend.

Dit land is een groot boek van Kafka.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...