Ga naar inhoud

Is er ooit eerder een kernoorlog op aarde geweest?


Veritas

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Fundamenteel zei:

Neen Mercurius is kleiner. 

OK, dan is het geen Mercurius, maar wat dan wel? Als ik later op de dag wat tijd heb ga ik misschien toch even wat verder zoeken, vind dit heel interessant. Er zal misschien wel een simpele verklaring voor zijn, maar die wil ik dan wel graag weten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Sherlock zei:

OK, dan is het geen Mercurius, maar wat dan wel? Als ik later op de dag wat tijd heb ga ik misschien toch even wat verder zoeken, vind dit heel interessant. Er zal misschien wel een simpele verklaring voor zijn, maar die wil ik dan wel graag weten.

Iets groter dan Jupiter. Is er meer informatie over de foto? Kan fake zijn...?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk geen planeet.

er was nog eens een rare anomalie aan de zon. Maar die werd hoogstwaarschijnlijk door de zon zelf veroorzaakt.

image.png.da37fec6a6407b490fca9bd2249688de.png

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 14-2-2022 om 21:08, Sherlock zei:

Wow mooie opname, dat is een hele grote planeet zo te zien. Heb je wat meer info?

Dat zou een foto van Nibiru moeten zijn...... 

 

Op 22-2-2022 om 03:18, Fundamenteel zei:

Duidelijk geen planeet.

er was nog eens een rare anomalie aan de zon. Maar die werd hoogstwaarschijnlijk door de zon zelf veroorzaakt.

image.png.da37fec6a6407b490fca9bd2249688de.png

Ben zelf ook wel benieuwd of het echt is wat het lijkt. Kan natuurlijk zoiets als op Uw foto zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Buurman zei:

Dat zou een foto van Nibiru moeten zijn...... 

Ben zelf ook wel benieuwd of het echt is wat het lijkt. Kan natuurlijk zoiets als op Uw foto zijn. 

Er is vorig jaar een heel interessante ontdekking gedaan in Rusland. Ik zet het verhaal en de video hier neer, kunnen jullie zelf kijken of het was is.

Nlo-mir.ru, June 20, 2021
НЛО размером с планету появилось в Солнечной системе
[A planet-sized UFO appeared in the solar system ]

star.png

TRANSLATION WITH TIME STAMPS

1.31 - de video is gemaakt met NASA's "Stereo" -satelliet die ons zonnestelsel observeert. niet lang geleden was er een heel merkwaardig filmpje door gemaakt, het kwam op internet. een object van een grootte van een planeet, bijna zo groot als Mars, vliegt met een ongelooflijke snelheid rond in ons zonnestelsel.

1.51 In deze video gemaakt in een speciale diapason zien we de beweging van planeten van het zonnestelsel en de beweging van dit mysterieuze bolachtige object. Kijk goed, ik heb ingezoomd op de plaat en de ontsleuteling. Decryptie ziet er nog interessanter uit omdat we duidelijk een bol (2.25) zien - een bal of een planeet, ik weet het niet, maar het is zeker geen object van het zonnestelsel. Het beweegt in de buurt van de zon, in de buurt van de aarde, het kwam vrij snel het zonnestelsel binnen en verliet het net zo snel.

2.40 Let op de snelheid van dit object, het is gewoon kolossaal. Ik weet niet of astronomen dit hebben opgemerkt, maar in ieder geval heeft de MSM hierover niet op grote schaal gerapporteerd, evenals NASA die dit record heeft gemaakt, geeft er de voorkeur aan geen enorm object van een grootte van een planeet op te merken dat vrij rondvliegt in ons zonnestelsel.

3.09 Misschien heeft dit te maken met een recent record dat we bekeken, een zogenaamde vloot van een 1000 UFO's, die werd vastgelegd door de camera van het internationale ruimtestation ISS. Iemand suggereerde in hun opmerkingen dat het geen 1000 UFO-vloot was, maar eerder één enorm object dat zichzelf camoufleerde.

3.50 Misschien heeft het verslag van deze sfeer te maken met deze veronderstelde ruimteoorlog om de aarde die de hele lente van dit jaar plaatsvond, als we ervoor zouden kiezen om het ons zo voor te stellen. Misschien heeft het te maken met de evacuatie van et ́s van de Aarde. dat hebben we in mei van dit jaar behandeld. 4.22 misschien heeft deze video te maken met een UFO-crash in Brazilië.

[....] 4.42 Deze video baarde me zorgen omdat geen enkele officiële informatiebron iets over deze sfeer publiceert. deze video is gelekt en niemand geeft er commentaar op, noch analyseren ze het. Waarom maak ik me zorgen? Stel je voor, er vliegt een enorm object rond in ons zonnestelsel en niemand vertelt ons er iets over. [...]

5.35 Eigenlijk brengt deze video me bij associaties met een Hollywoodfilm Independence day 2. We zien dat er een enorme sfeer naar mensen toekomt en waarschuwt voor een aanstaande invasie. Het is dus de boodschapper van een of andere geavanceerde beschaving. Ik zie ook dat sommige bloggers enorme bollen noemden die ons zonnestelsel bezochten en dienden als spionnen van de geavanceerde beschaving. de onderzoekers van anomalieën hebben een theorie dat het geen moederschip is, zoals we het zouden zien zoals afgebeeld in Hollywood-films.

6.45 Deze bol moet dienen als ruimteteleport. Het komt naar ons zonnestelsel en daaruit komen de vliegtuigen die spioneren naar buiten en gaan naar bepaalde planeten. Er is een mening dat een of meer sferen al in het zonnestelsel zijn geweest, de krachten die de Aarde bewaken stuurden die sferen weg omdat zij (degenen die de Aarde bewaakten) kwade bedoelingen van de sferen ontdekten, en toch keerden de sferen terug. [...]

7.40 misschien heeft het weer te maken met vreemde dingen die dit voorjaar aan de hemel gebeurden, vooral met een vreemde ster aan de hemel. We hebben gesuggereerd dat die ster misschien niet Venus was, zoals ons door de astronomen werd verteld, er waren niet veel astronomen die over die ster spraken, die ondertussen uit de hemel is verdwenen. Destijds legden veel amateurs dat object vast met krachtige camera's met zoomapparatuur en ontdekten dat het een cirkelachtige vorm had. We concludeerden dat als het niet Venus was, het misschien een soort moederschip was of een tolvoertuig of een cirkelachtig voertuig. 8.40 we vergeleken het toen met oude openbaringen. we hebben ook zorgvuldig geconcludeerd dat een massale sluiting van observatoria te maken zou kunnen hebben met de gebeurtenissen waarover we spraken. [...]

9.10 het uiterlijk van dit object baart me zorgen omdat niemand erover praat en toch vliegt het met een enorme snelheid rond. misschien is het een nepvideo, hoewel ze vermelden dat het NASA gelekte video was. Sommigen zeggen dat deze plaat niet nep is. Als er krachten zijn die de Aarde bewaken, wat zijn die krachten dan en hoe waren zulke krachten in staat om zulke teleportes weg te sturen? is er iemand geweest die met hen heeft kunnen onderhandelen en hen heeft kunnen wegsturen? misschien is het een onderdeel van ruimteoorlogen die dit voorjaar plaatsvonden en de sfeer aan de kwade kant was?

 

aangepast door Veritas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...