Ga naar inhoud

Nu ook al vrouwen met 'grensoverschrijdend' gedrag


Sherlock

Aanbevolen berichten

In wat voor malle wereld leven we tegenwoordig? Niets lijkt meer normaal te zijn.

Ik denk dat het woord van het jaar voor 2022 wel eens 'grensoverschrijdend' kan zijn. Je hoort of ziet nauwelijks nog iets anders.

En dan als klap op de vuurpijl zie ik net dit:

Volgens mij is dit de eerste keer dat er een vrouw wordt beschuldigd van dit feit.

Wie zei er laatst ook al weer iets over Sodom en Gomorra?  

Het lijkt wel of iedere vorm van fatsoen of moraal verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Laten we weer 50 jaar terug gaan in de tijd. Weg van Europa, gewoon weer Nederland met een ouderwetse gulden.

Naar de tijd toen geluk heel gewoon was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Sherlock zei:

In wat voor malle wereld leven we tegenwoordig? Niets lijkt meer normaal te zijn.

Ik denk dat het woord van het jaar voor 2022 wel eens 'grensoverschrijdend' kan zijn. Je hoort of ziet nauwelijks nog iets anders.

En dan als klap op de vuurpijl zie ik net dit:

Volgens mij is dit de eerste keer dat er een vrouw wordt beschuldigd van dit feit.

Wie zei er laatst ook al weer iets over Sodom en Gomorra?  

Het lijkt wel of iedere vorm van fatsoen of moraal verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Laten we weer 50 jaar terug gaan in de tijd. Weg van Europa, gewoon weer Nederland met een ouderwetse gulden.

Naar de tijd toen geluk heel gewoon was.

Dit grensoverschrijdend gedrag wat je nu overal tegenkomt heeft wel heel veel gevolgen.

Neem Ajax, ze hebben daar hele grote problemen op dit moment. Het is een beursgenoteerd bedrijf en nu blijkt dat Van der Sar al van het gedrag van Overmars wist toen deze een nieuw contract tekende bij Ajax.

Dit zal dan weer beteken dat ook Van der Sar misschien zal moeten opstappen, want hij heeft beursgevoelige informatie achter gehouden.

Ook zullen sponsors misschien afhaken omdat ze niet in verband gebracht willen worden met een club die grensoverschrijdend gedrag niet goed heeft aangepakt en zo zou het zomaar kunnen dat Ajax van een succesvolle topclub verandert in een hele of half failliete boedel.

En dan is het nog maar afwachten of er nog meer lijken uit de kast komen.

Daarnaast zullen ze nu bij iedere grote onderneming of instelling bibberen want wat we tot nu toe hebben gezien is nog maar het topje van de ijsberg ben ik bang.

Uiteindelijk zal deze 'grensoverschrijdend gedrag' hype misschien nog wel meer verwoestingen aanrichten in de economie dan het hele coronavirus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...