Ga naar inhoud

En dan hebben we morgen Eunice


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik was vanmorgen even op het strand, maar daar was bijna niet te lopen door en de wind en het stuifzand.

Maar, dat was nog niets bij wat we morgen mogen verwachten volgens de weerdeskundigen. Twee stormen vlak na elkaar is toch wel iets wat je niet iedere dag meemaakt.

Ze zetten al bij voorbaat alle treinverkeer stop morgen en ook in de luchtvaart zullen de nodige vluchten worden geschrapt.

Ik zit in het lichtpaarse gebied, dus de hoofdprijs. Zal mij benieuwen morgen. Is wel een beetje spannender dan al die grijze dagen.

 

eunice.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn weer flink angst aan het zaaien. Windkracht 6 of 7 noemen ze al gevaarlijk tegenwoordig. Mijn hele jeugd kwam elk seizoen wel een keer windkracht 9 voor, dat was heel normaal. Nu geven ze code geel of oranje al af bij windkracht 7. Ik zei gisteren nog, let op morgen komt de zogenaamde door mensen veroorzaakte klimaatverandering weer breeduit in het nieuws en jawel hoor, het stond vanmorgen breed uitgemeten op de voorpagina van nu.nl. 🤣

aangepast door Divine_will
  • Like 1

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komen ze strakjes met klimaatlockdowns aanzetten. De propagandamachine moet wel draaiende gehouden worden. Overigens bedoel ik een echte storm niet te bagatelliseren.  Hopelijk loopt het morgen met een sisser af.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Veritas zei:

Ook op het platteland maken ze zich zorgen:

Ach eerst maar is zien wat er allemaal gaat gebeuren; denk eerder dat het gewoon een normaal winter storm is ,maar ja als er een blad op de rails ligt rijden de treinen niet een zuchtje wind en geen treinen.In de VS waar je echt grote stormen hebt  gaat alles gewoon door. Dit land is een land van bange mensen geworden.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Divine_will zei:

Ze zijn weer flink angst aan het zaaien. Windkracht 6 of 7 noemen ze al gevaarlijk tegenwoordig. Mijn hele jeugd kwam elk seizoen wel een keer windkracht 9 voor, dat was heel normaal. Nu geven ze code geel of oranje al af bij windkracht 7. Ik zei gisteren nog, let op morgen komt de zogenaamde door mensen veroorzaakte klimaatverandering weer breeduit in het nieuws en jawel hoor, het stond vanmorgen breed uitgemeten op de voorpagina van nu.nl. 🤣

Goed punt, alles weten ze weer richting klimaat te sturen. Ik las vanmorgen een column van voormalig minister Ronald Plasterk die zei dat we een klimaat minister hebben, Rob Jetten, die het verschil niet weet tussen stikstof en kooldioxide en die een pot geld van 35 miljard euro tot zijn beschikking heeft 

Normaal wordt zo iemand dan volgens Plasterk in toom gehouden door de Minister van Financiën, maar daar hebben we met Kaag ook iemand die totaal geen verstand van financiën heeft en ook nog eens van dezelfde partij is.

Kortom, Plasterk verwacht dat met de klimaathysterie die twee er een grote puinhoop van zullen maken waarvoor wij allemaal mogen betalen.

aangepast door Pieter65
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...