Ga naar inhoud

Hoe is dit voor terreur in een EU land?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Het is af en toe om bang van te worden als je ziet in wat voor soort maatschappij wij ondertussen terecht zijn gekomen.

Als je in Italië woont, je bent ouder dan 50, een lid van het parlement en niet volledig gevaccineerd, dan mag je gewoon het parlement niet meer binnen. En dus kan je ook niet meer stemmen tegen die lui die jou in die positie hebben gebracht.

Dit is Europa, dit is de Europese Unie, dit heet een beschaafd land te zijn.

En dan te bedenken dat er helemaal geen pandemie is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Sherlock zei:

Het is af en toe om bang van te worden als je ziet in wat voor soort maatschappij wij ondertussen terecht zijn gekomen.

Als je in Italië woont, je bent ouder dan 50, een lid van het parlement en niet volledig gevaccineerd, dan mag je gewoon het parlement niet meer binnen. En dus kan je ook niet meer stemmen tegen die lui die jou in die positie hebben gebracht.

Dit is Europa, dit is de Europese Unie, dit heet een beschaafd land te zijn.

En dan te bedenken dat er helemaal geen pandemie is.

Maar waarde je denkt toch niet de de EU een democratie is of Nederland,  het  is allemaal nep democratie en de aap komt steeds meer uit de mouw,dus verbaas je niet.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Maar waarde je denkt toch niet de de EU een democratie is of Nederland,  het  is allemaal nep democratie en de aap komt steeds meer uit de mouw,dus verbaas je niet.

Ja en dus hoe gaan we dit stoppen? Hebben we dan niets geleerd van Martin Niemöller?

 

Martin Niemöller, Duits militair, lutherse theoloog en verzetsstrijder, schreef tijdens zijn gevangenschap (1937 - 1944) in concentratiekamp Dachau het volgende gedicht:

Eerst kwamen ze voor de joden

Eerst kwamen ze voor de Joden en ik zei niets
want ik was geen Jood

Toen kwamen ze voor de communisten en ik zei niets
want ik was geen communist

Toen kwamen ze voor de vakbondslieden en ik zei niets
want ik was geen vakbondslid

toen kwamen ze voor mij en er was niemand meer over
die iets kon zeggen

 

aangepast door Sherlock
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Sherlock zei:

Ja en dus hoe gaan we dit stoppen? Hebben we dan niets geleerd van Martin Niemöller?

Martin Niemöller, Duits militair, lutherse theoloog en verzetsstrijder, schreef tijdens zijn gevangenschap (1937 - 1944) in concentratiekamp Dachau het volgende gedicht:

Eerst kwamen ze voor de joden

Eerst kwamen ze voor de Joden en ik zei niets
want ik was geen Jood

Toen kwamen ze voor de communisten en ik zei niets
want ik was geen communist

Toen kwamen ze voor de vakbondslieden en ik zei niets
want ik was geen vakbondslid

toen kwamen ze voor mij en er was niemand meer over
die iets kon zeggen

Neen de mens zal het nooit leren dat blijkt uit alles de mens leer pas ......................Onrustig is het hart tot het rust vindt in U.

En de mensen die het wel begrijpen en ,en dat zijn er maar een paar ook hier op dit forum onder ander jij heb begrepen en zo nog wat anderen hier en je zou kunnen zeggen ook hen die geroepen zijn tot religieus leven dus kloosterlingen ,maar de grote massa neen ,willen ze ook niet wel brood en spelen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 2e Kamerlid krijgt minimaal - sinds 1 januari 2022 8.599,89 euro bruto per maand.

Naast alle "Schadeloos stellingen" "Declaraties" "Toeslagen" enz. enz.

Dat is een wereld inkomen voor de gemiddelde Nederlander, Gelukkig verdient meer dan 95% veel minder dan dat, anders zou er nog meer inflatie zijn.

Maar dit bedrag is voor het plaats nemen in de 2e kamer.

Daarnaast hebben de meeste Kamerleden, En dan vooral de ministers, Minimaal 5 "Neven" functies. Vaak als lid van een of andere "Raad van commissarissen" gemiddeld 2.5 miljoen per jaar per lidmaatschap.

Mij hebben ze altijd geleerd, "Wie betaald, die bepaald"

Dus voor mij is de hele politiek een farse.

Allemaal gekochte minions die het beleid van een of andere multinational implementeren.

Ga ik stemmen?, Als ik me tijd wil verdoen ga ik wel Netflixen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, NivKing zei:

Een 2e Kamerlid krijgt minimaal - sinds 1 januari 2022 8.599,89 euro bruto per maand.

Naast alle "Schadeloos stellingen" "Declaraties" "Toeslagen" enz. enz.

Dat is een wereld inkomen voor de gemiddelde Nederlander, Gelukkig verdient meer dan 95% veel minder dan dat, anders zou er nog meer inflatie zijn.

Maar dit bedrag is voor het plaats nemen in de 2e kamer.

Daarnaast hebben de meeste Kamerleden, En dan vooral de ministers, Minimaal 5 "Neven" functies. Vaak als lid van een of andere "Raad van commissarissen" gemiddeld 2.5 miljoen per jaar per lidmaatschap.

Mij hebben ze altijd geleerd, "Wie betaald, die bepaald"

Dus voor mij is de hele politiek een farse.

Allemaal gekochte minions die het beleid van een of andere multinational implementeren.

Ga ik stemmen?, Als ik me tijd wil verdoen ga ik wel Netflixen.

Als je er goed over nadenkt hebben wij burgers te maken met een krankzinnig systeem. Maar, dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven want het is ook nog nooit anders geweest. 

Ik zou niet een politiek systeem kunnen bedenken waar we niet te maken hebben met wat jij zegt. Dus wat is de oplossing?

Geen politiek en/of een regering? Zouden we dan totale anarchie krijgen of zouden er dan per stad of regio natuurlijke leiders tevoorschijn komen die orde in de chaos weten te schappen op basis van wat ze kunnen en niet omdat ze toevallig een grote bek hebben.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Sherlock zei:

Als je er goed over nadenkt hebben wij burgers te maken met een krankzinnig systeem. Maar, dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven want het is ook nog nooit anders geweest. 

Ik zou niet een politiek systeem kunnen bedenken waar we niet te maken hebben met wat jij zegt. Dus wat is de oplossing?

Geen politiek en/of een regering? Zouden we dan totale anarchie krijgen of zouden er dan per stad of regio natuurlijke leiders tevoorschijn komen die orde in de chaos weten te schappen op basis van wat ze kunnen en niet omdat ze toevallig een grote bek hebben.

Ik ben het enigszins eens met Max Igan.

Een transitie van "Overheid" naar "Anarchy" is een process waar minimaal een generatie met juiste "Scholing" voor nodig is.

Anarchy zomaar implementeren zou totale chaos door de psychopaten betekenen.

De meeste Psychopaten zijn slechts getraumatiseerde individuen, de mensheid heeft voor een hele lange tijd als "Stammen" samenleving geopereerd en daarbij werden de "Foute" leiders heel snel uit hun functie "Ontheven".

We moeten eerst de Spiritualtijd helen, daarna kan je pas Anarchy invoeren.

Anarchy = toestand waarin niemand de leiding heeft

Dat betekend niet dat je geen wetten en regels kan hebben, maar je "verafgod" geen mens die je de autoriteit over jou eigen soevereiniteit geeft.

De meeste mensen denken dat Anarchy iets slechts is, dat is je aangepraat door de Coöperatie die zichzelf overheid noemt.

Dus de "Overheid" moet je bang maken zodat je betaald voor je "Vrijheid".

Het is een complex systeem waar je vele A4'tjes over vol kan typen, maar in de basis is je grootste vijand de coöperatie vanuit Rome met zijn kluis in het altijd "Neutrale" Zwitserland.

Belasting = Slavernij.

Eerste belasting ooit geheven is "Wegen-belasting" van daar uit is men met alle andere belastingen gekomen, van "Accijns" tot het nu dan afgeschafte "Kijk en luister geld" en alles wat er tussen in zit is een vorm van diefstal en laat je nooit iets anders wijs maken, ook niet na 20 jaar scholing vanaf je 4e levens jaar. dat is de hele "Conspiracy" in een "Nut-shell".
Alle alternatieve, truth movement, freedom movement en alle andere Oppositie geluiden zijn allemaal terug te leiden tot een ding als je wil weten wat het echte verhaal is.

Geld = Energie = Macht.

Volg het geld en je weet hoe dingen zitten, de rest is "Emotie" of "Entertainment"

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, NivKing zei:

Ik ben het enigszins eens met Max Igan.

Een transitie van "Overheid" naar "Anarchy" is een process waar minimaal een generatie met juiste "Scholing" voor nodig is.

Anarchy zomaar implementeren zou totale chaos door de psychopaten betekenen.

De meeste Psychopaten zijn slechts getraumatiseerde individuen, de mensheid heeft voor een hele lange tijd als "Stammen" samenleving geopereerd en daarbij werden de "Foute" leiders heel snel uit hun functie "Ontheven".

We moeten eerst de Spiritualtijd helen, daarna kan je pas Anarchy invoeren.

Anarchy = toestand waarin niemand de leiding heeft

Dat betekend niet dat je geen wetten en regels kan hebben, maar je "verafgod" geen mens die je de autoriteit over jou eigen soevereiniteit geeft.

De meeste mensen denken dat Anarchy iets slechts is, dat is je aangepraat door de Coöperatie die zichzelf overheid noemt.

Dus de "Overheid" moet je bang maken zodat je betaald voor je "Vrijheid".

Het is een complex systeem waar je vele A4'tjes over vol kan typen, maar in de basis is je grootste vijand de coöperatie vanuit Rome met zijn kluis in het altijd "Neutrale" Zwitserland.

Belasting = Slavernij.

Eerste belasting ooit geheven is "Wegen-belasting" van daar uit is men met alle andere belastingen gekomen, van "Accijns" tot het nu dan afgeschafte "Kijk en luister geld" en alles wat er tussen in zit is een vorm van diefstal en laat je nooit iets anders wijs maken, ook niet na 20 jaar scholing vanaf je 4e levens jaar. dat is de hele "Conspiracy" in een "Nut-shell".
Alle alternatieve, truth movement, freedom movement en alle andere Oppositie geluiden zijn allemaal terug te leiden tot een ding als je wil weten wat het echte verhaal is.

Geld = Energie = Macht.

Volg het geld en je weet hoe dingen zitten, de rest is "Emotie" of "Entertainment"

Mooi verwoord, maar dat zal in de praktijk nog een hele klus worden, want bij veel mensen roept het woord 'spiritueel' een afkeer op en richten ze zich liever op de instant gratification van het materialisme. Kijk hoe snel de mensen liepen om een booster te halen zodat ze weer op vakantie konden.

aangepast door Sherlock
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Sherlock zei:

Mooi verwoord, maar dat zal in de praktijk nog een hele klus worden, want bij veel mensen roept het woord 'spiritueel' een afkeer op en richten ze zich liever op de instant gratification van het materialisme. Kijk hoe snel de mensen liepen om een booster te halen zodat ze weer op vakantie konden.

En daar sla je de spijker op zijn kop.

De tegenhanger van spiritualiteit is materialisme.

En een klus zal het zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...