Ga naar inhoud

Ook in Italië alleen toegang met vaccinatiebewijs


Sherlock

Aanbevolen berichten

Zoals te verwachten komen overal in Europa nu voorwaarden voor mensen die ergens bij een publieke gelegenheid naar binnen willen. Na Frankrijk en Groot-Brittannië hebben we nu ook Italië.

Ik begin mij zo langzamerhand af te vragen of de invoering overal van dat coronapaspoort niet de manier is om de hele economie onderuit te sleuren zodat er een nieuwe economie gebouwd kan worden op de rokende puinhopen. The Great Reset.

De reden dat ik dit denk is dat heel veel mensen simpelweg niet meer naar gelegenheden zullen gaan waar ze een dergelijk paspoort eisen. En dat betekent weer dat veel bedrijven failliet zullen gaan, dus indirect is het vaccinatiepaspoort ook een manier op de economie vakkundig te slopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...