Ga naar inhoud

Volgens Rutte krijgen we een enorme dreun in koopkracht vanwege Oekraïne


Sherlock

Aanbevolen berichten

Volgens onze premier kunnen we onze borst natmaken want de koopkracht gaat een enorme dreun krijgen vanwege de trammelant in Oekraïne.

Ik denk dat we die dreun krijgen door alle sancties die ze iedere keer maar weer instellen. Waarom laten we die landen gewoon niet hun eigen ruzie uitvechten? Waarom moeten wij burgers altijd meer weer slachtoffer worden van dingen waar we niets mee te maken hebben?

Ik vind het ontzettend beroerd voor de bevolking van Oekraïne wat daar gebeurt, maar waarom moeten wij ons overal mee bemoeien? 

Iedere keer als ze in Den Haag een grote mond hebben tegen andere landen, gaan onze kosten voor levensonderhoud omhoog. Ik ben het allemaal goed zat zo langzamerhand. Al die politieke spelletjes van die jokers die ons handen vol geld kosten.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/561286430/rutte-waarschuwt-voor-enorme-dreun-koopkracht-vanwege-oekraine

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sherlock zei:

Volgens onze premier kunnen we onze borst natmaken want de koopkracht gaat een enorme dreun krijgen vanwege de trammelant in Oekraïne.

Ik denk dat we die dreun krijgen door alle sancties die ze iedere keer maar weer instellen. Waarom laten we die landen gewoon niet hun eigen ruzie uitvechten? Waarom moeten wij burgers altijd meer weer slachtoffer worden van dingen waar we niets mee te maken hebben?

Ik vind het ontzettend beroerd voor de bevolking van Oekraïne wat daar gebeurt, maar waarom moeten wij ons overal mee bemoeien? 

Iedere keer als ze in Den Haag een grote mond hebben tegen andere landen, gaan onze kosten voor levensonderhoud omhoog. Ik ben het allemaal goed zat zo langzamerhand. Al die politieke spelletjes van die jokers die ons handen vol geld kosten.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/561286430/rutte-waarschuwt-voor-enorme-dreun-koopkracht-vanwege-oekraine

Bij de 'goedkope' benzinepomp bij mij in de buurt ging de benzineprijs van de ene op de andere dag met 7 cent omhoog. Als dat zo doorgaat, dan kunnen we nog wat verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Pieter65 zei:

Bij de 'goedkope' benzinepomp bij mij in de buurt ging de benzineprijs van de ene op de andere dag met 7 cent omhoog. Als dat zo doorgaat, dan kunnen we nog wat verwachten.

Vermoedelijk zit er achter de huidige Oekraïne-crisis juist een tactisch plan van de gevestigde orde. Als het zo doorgaat met snel stijgende benzineprijzen, dan zou het rijden met een benzineauto (haast) onbetaalbaar kunnen worden. De benzine auto's kunnen dan uit de weg geruimd worden en vervangen worden door nieuwe moderne elektrische auto's die zijn toegerust voor massasurveillance.

Vermoedelijk zal het sleuteltje om de auto te openen en te starten in de toekomst verdwijnen, en bij moderne auto's vervangen worden door een RFID-chip of smartphonesysteem.
 

 

  • Like 2

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er wel Oorlog?

Op alle live streams op YouTube gaat het leven in Ukraine gewoon zijn gangetje, de mensen die ik ken met banden in Ukraine zeggen allemaal dat er eigenlijk niks aan de hand is.

Is de"Oorlog" niet de zoveelste Green-Screen actie, Een scene uit "Wag the Dog" om te verbloemen wat de echte agenda is?

Met Corona hebben ze de aanval ingezet op de middenstand, en nu met dit koopkracht debacle doen ze daar gewoon een schepje boven op.

Dat de middenstand er tussen uit moet is al wat langer bekend.

Als je het mij vraagt is het weer de zoveelste actie van de WEF minions om ons een oor aan te naaien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...