Ga naar inhoud

Zijn atoombommen onvermijdelijk verbonden met Corona?


NivKing

Aanbevolen berichten

Voorop gesteld dat Putin de zelfde baas heeft als Biden, Is het "Wij" en "Zij" verhaal voornamelijk voor de burgerij.

Nadat er in de media allerlei berichtgeving is over de nucleaire paraatheid van Rusland ben ik toch wel van mening dat dit niet zomaar retoriek is.

We zijn het al weer bijna vergeten maar de het afgelopen jaar stond in het teken van "Prikken", "Prikken" en nog eens Prikken.

Die mensen die niet acuut zijn omgevallen van de prikken zijn volgens vele onderzoekers aan het desintegreren.

En dan voornamelijk het immuun systeem.

Voorspelt wordt dat er een ware golf van kanker gevallen aan zit te komen. Zelfs zo erg dat zelfs de meest diepe "Coma" mensen dit moet gaan opvallen.

Hoe verklaar je de ware explosie van die nare ziekte zonder dat men massaal de prik-actie de schuld gaat geven?

Welnu, Van straling is het bij iedereen wel bekend dat dit verschillende soorten kankers kan veroorzaken.

Wat als een nucleaire aanval moet verdoezelen wat de werkelijke oorzaak is van al die gevallen van die ziekte?

 

Misschien is deze kijk een beetje controversieel, Maar als de Elite-kliek zich in het nauw gedreven voelt zijn ze tot alles in staat.

Wat dat betreft zijn het net een stelletje kleuters, Met een "Ik niet, Niemand niet" mentaliteit.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, NivKing zei:

Voorop gesteld dat Putin de zelfde baas heeft als Biden, Is het "Wij" en "Zij" verhaal voornamelijk voor de burgerij.

Nadat er in de media allerlei berichtgeving is over de nucleaire paraatheid van Rusland ben ik toch wel van mening dat dit niet zomaar retoriek is.

We zijn het al weer bijna vergeten maar de het afgelopen jaar stond in het teken van "Prikken", "Prikken" en nog eens Prikken.

Die mensen die niet acuut zijn omgevallen van de prikken zijn volgens vele onderzoekers aan het desintegreren.

En dan voornamelijk het immuun systeem.

Voorspelt wordt dat er een ware golf van kanker gevallen aan zit te komen. Zelfs zo erg dat zelfs de meest diepe "Coma" mensen dit moet gaan opvallen.

Hoe verklaar je de ware explosie van die nare ziekte zonder dat men massaal de prik-actie de schuld gaat geven?

Welnu, Van straling is het bij iedereen wel bekend dat dit verschillende soorten kankers kan veroorzaken.

Wat als een nucleaire aanval moet verdoezelen wat de werkelijke oorzaak is van al die gevallen van die ziekte?

Misschien is deze kijk een beetje controversieel, Maar als de Elite-kliek zich in het nauw gedreven voelt zijn ze tot alles in staat.

Wat dat betreft zijn het net een stelletje kleuters, Met een "Ik niet, Niemand niet" mentaliteit.

Klinkt wel heel sinister dit, maar je hebt wel gelijk dat stralingsziekte allerlei soorten kanker kan veroorzaken. Maar, ik ga er toch niet van uit dat dit gaat gebeuren, simpelweg omdat de risico's voor iedereen veel te groot zijn. Maar ze zouden er wel toe in staat zijn, dat geloof ik wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, NivKing zei:

Voorop gesteld dat Putin de zelfde baas heeft als Biden, Is het "Wij" en "Zij" verhaal voornamelijk voor de burgerij.

Nadat er in de media allerlei berichtgeving is over de nucleaire paraatheid van Rusland ben ik toch wel van mening dat dit niet zomaar retoriek is.

We zijn het al weer bijna vergeten maar de het afgelopen jaar stond in het teken van "Prikken", "Prikken" en nog eens Prikken.

Die mensen die niet acuut zijn omgevallen van de prikken zijn volgens vele onderzoekers aan het desintegreren.

En dan voornamelijk het immuun systeem.

Voorspelt wordt dat er een ware golf van kanker gevallen aan zit te komen. Zelfs zo erg dat zelfs de meest diepe "Coma" mensen dit moet gaan opvallen.

Hoe verklaar je de ware explosie van die nare ziekte zonder dat men massaal de prik-actie de schuld gaat geven?

Welnu, Van straling is het bij iedereen wel bekend dat dit verschillende soorten kankers kan veroorzaken.

Wat als een nucleaire aanval moet verdoezelen wat de werkelijke oorzaak is van al die gevallen van die ziekte?

Misschien is deze kijk een beetje controversieel, Maar als de Elite-kliek zich in het nauw gedreven voelt zijn ze tot alles in staat.

Wat dat betreft zijn het net een stelletje kleuters, Met een "Ik niet, Niemand niet" mentaliteit.

Sluit niets uit,maar met kernwapen en atoombommen en dat weet Poetin ook is het einde van Rusland,de NATO zal niet schromen dat is wel duidelijk....................... en voor de rest veel oorlogretoriek.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Madeliefje zei:

Live.

Het internet werkt daar nog prima!

Ik las net dat dit is dankzij de satellieten van Elon Musk. 

En dat zou dan weer betekenen dat de wereld naar het stenen tijdperk kan worden gebombardeerd, maar dat de satellieten gewoon blijven werken. Vreemde gedachte.

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Sluit niets uit,maar met kernwapen en atoombommen en dat weet Poetin ook is het einde van Rusland,de NATO zal niet schromen dat is wel duidelijk....................... en voor de rest veel oorlogretoriek.

Daar heb je nog een punt. Dat had ik nog niet bedacht.

Als er (nep/echt) met atoombommen word gegooid vink je daar zo een aantal boxjes mee af op de lijst van de NWO.

Doel van die club is een wereld regering met alleen crypto currency gekoppeld aan een social-credit systeem.

Als er een nucleaire oorlog is geweest dan hebben ze alle wind in de zijlen om dat allemaal heel, heel snel uit te kunnen rollen.

Argumenten als, "Soevereine staten zijn de oorzaak van deze oorlog, we hebben een wereld overheid nodig", De wereld economie staat al op omvallen, en dat zou een laatste zetje kunnen zijn waarbij het hele huidige financiële systeem in een klap weg gevaagd word.

Waarschijnlijk zie ik een aantal punt over het hoofd maar met deze nieuwe kijk wordt ik er niet geruster op dat ze dit niet als laatste "Spektakel" stuk kunnen gaan inzetten om het eind doel te bereiken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...