Ga naar inhoud

Komt er binnenkort een buitenaardse invasie om ons allemaal te verenigen?


Veritas

Aanbevolen berichten

Op 26-3-2022 om 11:11, Lichtzwaard zei:

Als er buitenaards leven zou zijn(het kan natuurlijk ) was er allang contact geweest en er is geen contact dus we zijn alleen.Altijd heel opvallend dat mensen die van alles los zijn dat soort sprookjes geloven.Maar ja en als je ze hoort praten zijn ze nog bange wezels ook.

We is het zo dat men uit is op een wereldregering maar dat is geen nieuws dat kan men al lezen in de Apocalyps,dat betekend ene grote slavernij die zal uit lopen op een total catastrofe.Mensen die niet willen of niet in de pas willen lopen zullen vermalen worden.

Maar wees niet bang als je Burger bent van het Eeuwig Vaderland.

Dat loopt nogal uiteen. Wat als er in het geheim wel al contact is geweest? Of dit scenario: ze willen geen contact met ons. Daarnaast claimen nogal wat mensen op de een of andere manier in contact te staan met iets buitenaards. Dus: was er al lang contact geweest en er is geen contact dus zijn we alleen is kort door de bocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zal er een portaal worden geopend naar de demonische wereld? Men wil de duisternis in. Ze laten het mooi klinken alsof een antagonist van het heelal opzoeken een goed idee is. Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat demonen bestaan. Ik ga nu niet al mijn ervaringen benoemen, maar er lurkt wat verschrikkelijks aan de andere kant. Daar is menig hollywood film niets bij. En ja die kunnen naar deze kant van ons bestaan komen. Helemaal als je het uitlokt, dan geeft God hen toestemming om in jou leven te komen. En merken zul je, soms direct en soms pas na jaren. Aan de één zullen ze meer kenbaar maken over hun intensies dan aan anderen. 

Hun intensies zijn uit pure haat. Totale vernietiging en later het vernietigen van de ziel. En zelfs dan zijn ze niet klaar met je. De hel bestaat.

Ze zetten de meeste mensen op een dwaalspoor maar ik heb hun hart gezien en gevoeld. Dus agressieve hauntings meegemaakt.

Blijf weg van mensen die zogenaamd communiceren met doden of andere troep. Ze begrijpen niet dat ze op een dwaalspoor worden gezet. Veel mediums zijn oplichters maar er zitten echte tussen die rechtstreeks met demonen communiceren. Ze begrijpen het zelf niet eens waarmee ze communicaren. Ze worden voor de gek gehouden.

Ik dank God dat hij mij daarvan heeft verlost. Maar ook voor dat hij mij dit heeft laten zien. Ik kan geen atheist meer zijn. Dat is een no-go geworden. Ik heb genoeg meegemaakt met de duistere kant. Dat heeft zo ook zijn littekens achtergelaten.

In de wereld zijn deze wezens subtiel bezig met alles de duisternis in te trekken. Het enige wapen is Jezus en dat is ook gelijk het meest krachtige wapen.

 

Hieronder het artikel waar ik het over had.

 https://wibnet.nl/natuurkunde/deeltjes/op-zoek-naar-het-gespiegelde-universum

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Flieko zei:

Zal er een portaal worden geopend naar de demonische wereld? Men wil de duisternis in. Ze laten het mooi klinken alsof een antagonist van het heelal opzoeken een goed idee is. Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat demonen bestaan. Ik ga nu niet al mijn ervaringen benoemen, maar er lurkt wat verschrikkelijks aan de andere kant. Daar is menig hollywood film niets bij. En ja die kunnen naar deze kant van ons bestaan komen. Helemaal als je het uitlokt, dan geeft God hen toestemming om in jou leven te komen. En merken zul je, soms direct en soms pas na jaren. Aan de één zullen ze meer kenbaar maken over hun intensies dan aan anderen. 

Hun intensies zijn uit pure haat. Totale vernietiging en later het vernietigen van de ziel. En zelfs dan zijn ze niet klaar met je. De hel bestaat.

Ze zetten de meeste mensen op een dwaalspoor maar ik heb hun hart gezien en gevoeld. Dus agressieve hauntings meegemaakt.

Blijf weg van mensen die zogenaamd communiceren met doden of andere troep. Ze begrijpen niet dat ze op een dwaalspoor worden gezet. Veel mediums zijn oplichters maar er zitten echte tussen die rechtstreeks met demonen communiceren. Ze begrijpen het zelf niet eens waarmee ze communicaren. Ze worden voor de gek gehouden.

Ik dank God dat hij mij daarvan heeft verlost. Maar ook voor dat hij mij dit heeft laten zien. Ik kan geen atheist meer zijn. Dat is een no-go geworden. Ik heb genoeg meegemaakt met de duistere kant. Dat heeft zo ook zijn littekens achtergelaten.

In de wereld zijn deze wezens subtiel bezig met alles de duisternis in te trekken. Het enige wapen is Jezus en dat is ook gelijk het meest krachtige wapen.

Hieronder het artikel waar ik het over had.

 https://wibnet.nl/natuurkunde/deeltjes/op-zoek-naar-het-gespiegelde-universum

Wel een heel erg eng verhaal. Als je misschien per ongelijk iets verkeerds doet meegetrokken worden in een wereld van duivels. Ik geloof je ervaringen wel, maar voor mij klinkt het heel onwerkelijk. 

Maar, ja dat zegt natuurlijk, iemand die dergelijke dingen heeft meegemaakt weet dat wel. 

Dus als ik je goed begrijp ziet er een beetje beroerd uit voor mensen die niet geloven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Sherlock zei:

Wel een heel erg eng verhaal. Als je misschien per ongelijk iets verkeerds doet meegetrokken worden in een wereld van duivels. Ik geloof je ervaringen wel, maar voor mij klinkt het heel onwerkelijk. 

Maar, ja dat zegt natuurlijk, iemand die dergelijke dingen heeft meegemaakt weet dat wel. 

Dus als ik je goed begrijp ziet er een beetje beroerd uit voor mensen die niet geloven. 

Er bestaan mensen die op de rand van het fysieke en geestelijke kunnen komen, en meeste mensen komen daar heel anders van terug. Het is als een scheur met het dimensionele en interdimensionele waar alles op zijn kop wordt gedraaid en zodra de angst er diep in hakt, de poppen aan het dansen gaan. Daarom is spelen met vuur ten zeerste af te raden. Sommige geesten worden schizofreen na het praten met de slang in kundalini trance. 

Daarom zijn degene die succesvol in hun wegen zijn, degene die het niet toepassen omdat ze weten wat er door de scheuren in hun realiteit kan sluipen. Toename in synchroniciteit getuigt zulke aanwezigheden. 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...