Ga naar inhoud

Vluchtelingen!!


AMD

Aanbevolen berichten

Er zijn altijd wel groeperingen die tegen de immigratie waren of ze verzetten zich. Nu dat het oorlog is in Oekraïne toont heel Europa solidariteit. De immigratie maakt een deel uit van de agenda gooi ‘alle schapen bijeen en ze volgen de herder’ maar wat gebeurt er als er een vloedgolf van ukrainien naar west-Europa toevlucht? Dan heb je een deel land Ukraine vooral Kremlin afnemende populatie. Is dit het plan? Voor wie is dit eiland bestemd? Chazaren maffia ( kabbalisten) hun land van herkomst? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, AMD zei:

Er zijn altijd wel groeperingen die tegen de immigratie waren of ze verzetten zich. Nu dat het oorlog is in Oekraïne toont heel Europa solidariteit. De immigratie maakt een deel uit van de agenda gooi ‘alle schapen bijeen en ze volgen de herder’ maar wat gebeurt er als er een vloedgolf van ukrainien naar west-Europa toevlucht? Dan heb je een deel land Ukraine vooral Kremlin afnemende populatie. Is dit het plan? Voor wie is dit eiland bestemd? Chazaren maffia ( kabbalisten) hun land van herkomst? 

Als je zo naar John Kerry luistert staan we pas aan het begin van een enorme vluchtelingenstroom en niet alleen vanuit Oekraïne

 

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

We vestigen teveel onze aandacht op de vluchtelingen, en hierdoor zien we zoveel belangrijkere zaken over hoofd.

Er gaat een eindstrijd komen tussen Goed en Kwaad, maar eerst verschijnt het Kwaad. Maar dat gaat niet snel genoeg, dus proberen ze dit te versnellen door geforceerd een Derde Wereldoorlog uit te laten breken.

Vlak voor WO II vond er ook een beurskrach plaats. De geschiedenis gaat zich dit keer in overtreffende trap herhalen met hevige kettingreacties. Als individu moeten we ons hierop voorbereiden omdat we als samenleving te verdeeld zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ravenheer zei:

We vestigen teveel onze aandacht op de vluchtelingen, en hierdoor zien we zoveel belangrijkere zaken over hoofd.

Er gaat een eindstrijd komen tussen Goed en Kwaad, maar eerst verschijnt het Kwaad. Maar dat gaat niet snel genoeg, dus proberen ze dit te versnellen door geforceerd een Derde Wereldoorlog uit te laten breken.

Vlak voor WO II vond er ook een beurskrach plaats. De geschiedenis gaat zich dit keer in overtreffende trap herhalen met hevige kettingreacties. Als individu moeten we ons hierop voorbereiden omdat we als samenleving te verdeeld zijn.

Ik hoop niet dat je gelijk krijgt. Maar het ziet er inderdaad niet goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 9-3-2022 om 19:48, Pieter65 zei:

Als je zo naar John Kerry luistert staan we pas aan het begin van een enorme vluchtelingenstroom en niet alleen vanuit Oekraïne

 

Ongehoord Nieuws  »  Europa wordt Eurabia door omvolking

 

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Ongehoord Nieuws  »  Europa wordt Eurabia door omvolking

Ja, dat proces is al jaren bezig en wordt in deftige linkse kringen 'een complottheorie' genoemd.

Ik keek net even naar het Journaal en daar zag je dat asielzoekerscentrum in Ter Apel te vol is en dat er mensen buiten hebben moeten slapen. Grote paniek bij het Journaal: Wat kunnen we doen, hoe komen we aan meer ruimte?

En helemaal niemand komt op het simpele idee om de grenzen te sluiten.

Als gewone burger mag je alleen reizen in de EU met coronapas, als vluchteling heb je helemaal niets nodig en kan je vrij door heel Europa reizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Pieter65 zei:

Als gewone burger mag je alleen reizen in de EU met coronapas, als vluchteling heb je helemaal niets nodig en kan je vrij door heel Europa reizen.

Vluchtelingen worden gezien als tweederangsburgers en hebben minder rechten. Dat je als vluchteling niets nodig hebt en je vrij door Europa kan rijzen, kun je zien als een voorproefje van "You will own nothing and be happy".

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2022 om 09:34, Watchman_Ricky zei:

Vluchtelingen worden gezien als tweederangsburgers en hebben minder rechten. Dat je als vluchteling niets nodig hebt en je vrij door Europa kan rijzen, kun je zien als een voorproefje van "You will own nothing and be happy".

Je kunt het ook zien als een manier om Europa bewust te laten overspoelen door vluchtelingen en ze daarbij vooral geen strobreed in de weg leggen. Als je ook weer kijkt naar de beelden bij Ter Apel, dan zie je alleen maar jonge sterke mannen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Pieter65 zei:

Je kunt het ook zien als een manier om Europa bewust te laten overspoelen door vluchtelingen en ze daarbij vooral geen strobreed in de weg leggen. Als je ook weer kijkt naar de beelden bij Ter Apel, dan zie je alleen maar jonge sterke mannen. 

Dat is iets waar ik eigenlijk nooit zo heb gelet, maar het klopt wel. Altijd zijn het mannen:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn bewust alleen mannen, bedoeld om blanke vrouwen zwanger te maken (andersom worden Oekraïense vrouwen in Frankrijk gekoppeld aan Noord-Afrikanen d.m.v. Franse staatsdatebureaus) volgens de filosofie van Pan-Europeaan Caudenhove-Kalergie.

Syrische vrouwen met hun kinderen onder de arm worden aan de Turks-Griekse grens door Frontex en de Griekse douane teruggestuurd. Mannen mogen wel doorlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Soms vraag ik me af waarom de NOS elke dag(!) over vluchtelingen bericht. Willen ze het volk tegen elkaar opzetten ofzo? 

De NOS is bijna elke dag druk bezig dit soort beelden (van dit soort vluchtelingen) uit te zenden. Deze vluchtelingen doorlaten maar in dit geval dagelijks aandacht op TV eraan besteden kan nog wel eens lelijk uitpakken. Wie weet wat er nu, mede dankzij het eindeloze gestook van de NOS wel niet broeit in de samenleving?

Tijdens de massale corona angst psychose had die stoorzender ookal behoorlijk wat wrijving tussen mensen veroorzaakt.

 

Deze foto's heb ik zojuist gemaakt tijdens het NOS journaal:

IMG_20221026_203546.jpg

IMG_20221026_203710.jpg

aangepast door Flieko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Flieko zei:

Soms vraag ik me af waarom de NOS elke dag(!) over vluchtelingen bericht. Willen ze het volk tegen elkaar opzetten ofzo? 

De NOS is bijna elke dag druk bezig dit soort beelden (van dit soort vluchtelingen) uit te zenden. Deze vluchtelingen doorlaten maar in dit geval dagelijks aandacht op TV eraan besteden kan nog wel eens lelijk uitpakken. Wie weet wat er nu, mede dankzij het eindeloze gestook van de NOS wel niet broeit in de samenleving?

Tijdens de massale corona angst psychose had die stoorzender ookal behoorlijk wat wrijving tussen mensen veroorzaakt.

Deze foto's heb ik zojuist gemaakt tijdens het NOS journaal:

IMG_20221026_203546.jpg

IMG_20221026_203710.jpg

Ik weet niet of je vanmorgen de krant hebt gelezen. Er staat een grafiek op voorpagina van de Telegraaf die de instroom van nieuwe immigranten laat zien. Die van dit jaar is als een raket omhoog geschoten en is in de grafiek zo hoog dat deze bijna van de pagina af vliegt.

Er komen honderdduizenden mensen dit jaar ons land binnen en dit gaat enorme gevolgen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sherlock zei:

Ik weet niet of je vanmorgen de krant hebt gelezen. Er staat een grafiek op voorpagina van de Telegraaf die de instroom van nieuwe immigranten laat zien. Die van dit jaar is als een raket omhoog geschoten en is in de grafiek zo hoog dat deze bijna van de pagina af vliegt.

Er komen honderdduizenden mensen dit jaar ons land binnen en dit gaat enorme gevolgen krijgen.

Nee ik heb dat niet gelezen. De Nederlandse cultuur zou wel kapot moeten denk ik. Maar wat ik nog een enger idee vind is als uit al die berichten een grote nazi groep ontstaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-5-2022 om 16:50, Watchman_Ricky zei:

Ongehoord Nieuws  »  Europa wordt Eurabia door omvolking

Dat blondje heeft overschot van gelijk, slimme vrouw. We wijzen beter de verantwoordelijken aan dan naar hun invoer te wijzen. In België bevelen wij lantaarnpalen aan. Dat is synoniem om ze (die politici verantwoordelijk) als fakkel te gebruiken of aan de lantaarnpaal te hangen. 😄 Satire uiteraard.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...