Ga naar inhoud

Derek Chauvin krijgt 22,5 jaar cel


Skylen

Aanbevolen berichten

Er klopt iets niet met dat George Floyd verhaal.

Dit is wat een advocaat uit Texas heeft te vertellen over dit verhaal:

Via een lezer vernamen wij dat er een advocaat uit Texas is die verklaart dat George Floyd al drie jaar lang niet meer leeft. De advocaat Timothy D. Japhet bestaat echt en woont in Corpus Christie en wie hem wil vragen of zijn verhaal klopt kan hem bellen.

Het hele verhaal van Japhet is hier te lezen, maar het komt neer op het volgende:

Maar, de naam van de man die ze gebruiken en stierf? Georg Floyd. Hij stierf hier in Corpus Christi – Texas, zo’n 3 jaar geleden. Hij speelde voor Texas A&I en hij leefde hier op straat en stierf hier. Maar hij stierf dus niet onlangs in Minnesota!

En als klap op de vuurpijl het volgende: Ik was zijn voogd, toegewezen door de rechtbank. Ik was zijn voogd, voordat hij in Spohn Memorial overleed. …..voordat hij stierf praatte hij en ik over dat spel met Johnny Bailey en Abilene Christian en Texas A&I in 1989.

Dus wat ik je vertel is heel simpel: Dat de man die ze claimen te zijn gestorven in Minneapolis -door toedoen van de politie- daar niet is gestorven….. Deze man George Floyd, stierf in Corpus Christi, TX in het Christus Spohn Memorial ICU met mij als zijn bewaker Ad Litem, Hij is begraven op het armenkerkhof in Flour Bluff. Zijn zus vloog hierheen vanuit Minnesota en zei dat ze hem een fatsoenlijke begrafenis wilde geven, maar ze is nooit officieel erop terug gekomen. En hoewel dat lichaam sindsdien verwijderd had kunnen worden, houdt niemand nog veel rekening met deze begraafplaats. Dus wat gaan we hier nu aan doen?”

https://www.niburu.co/het-complot/15213-al-voor-zijn-dood-wist-obama-foundation-dat-george-floyd-icoon-zou-worden-update

Als deze man gelijk heeft dan is er of helemaal niemand vermoord of het was een ander persoon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook wel dat er meer aan de hand is met dat hele verhaal. Ik heb het niet helemaal uitgezocht zoals Sherlock hierboven, daar heb ik de tijd niet voor. Maar vind de verschillende theorieën in elk geval interessant om te lezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 6 maanden later...
Op 12-7-2023 om 02:27, Joshua zei:

Volledige video George Floyd van arrestatie tot in de ziekenwagen: (politie body cam)

 Hier onder een andere video van een andere hoek met de knie in de nek:

Heb geen tijd om  video's te kijken, maar vond het destijds wel een bizar verhaal.

Er zijn ook weer allerlei verbanden met de vrijmetselarij. Was die moord ook al niet eerder voorspeld door een bekend iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Heb geen tijd om  video's te kijken

Is het wel waard om te kijken. Floyd betaalde met een nep 20 dollar biljet en lijkt duidelijk onder invloed.

 

2 uur geleden, Sherlock zei:

Was die moord ook al niet eerder voorspeld door een bekend iemand?

Geen idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...