Ga naar inhoud

Verrassende arrestatie van Willem Engel


Pieter65

Aanbevolen berichten

Aan de ene kant vind ik het niet zo vreemd dat Willem Engel is gearresteerd en aan de andere kant ook weer wel. Ik had het eigenlijk al veel eerder verwacht want de man ging volgens mij regelmatig een bepaalde grens over.

Nu mag je in principe alles wat je wil zeggen in dit land, maar opruien tot een soort volksopstand is toch iets wat wel degelijk strafbaar is. 

Nu wordt er gezegd dat hij is gearresteerd omdat er 22.000 mensen aangifte tegen hem zouden hebben gedaan, maar er is meer dan 70.000 keer aangifte gedaan tegen Hugo de Jonge en daar is totaal niets mee gedaan.

Wat denken jullie? Is Willem Engel terecht gearresteerd of hadden ze ook Hugo de Jonge moeten oppakken?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

 

Willem Engel zoon van een beruchte huisjesmelker en nu zelf in het gevang tja hij heeft de zaak rondom de corona pandemie geen goed gedaan.Mensen die met serieus zaken kwamen rondom de corona pandemie werden ook niet geloofd door zijn toedoen..

Dus dat hij nu is opgepakt is niet zo gek,was ook wel te verwachten.

Hugo de Jonge tja de omhoog gevallen schoolmeester heeft gewoon zijn best gedaan en kon het eigenlijk niet aan,maar dat heb je meer in de politiek;bewindslieden op posten dat je denk  een  Pigmee met veer in kont en bot door de neus zou het beter doen.

Wanneer krijgt dit land weer is bewindslieden die echt het belang van het land op het oog hebben zo ook het welzijn van de Nederlandse bevolking,zou heel prettig zijn.

  • Like 2

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Flieko zei:

Willem Engel is een wolf in schaapskleren. Hij had een heleboel volgers waarvan sommige volgers de waarheid hadden. Hij heeft er voor gezorgt dat al die mensen op één bult gegooid werden en vervolgens de afgrond in werden getrapt

Robert Jensen en Willem Engel...  Uitkijken voor die twee.

Zal heel goed Controlled opposition kunnen zijn

Zo hoor je nog eens wat. Op wat voor manier denk je dat Engel zijn volgers de afgrond in heeft getrapt? 

Ik vond het allemaal een beetje te gelikt, maar heb er eigenlijk verder niet zo over na gedacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Sherlock zei:

Zo hoor je nog eens wat. Op wat voor manier denk je dat Engel zijn volgers de afgrond in heeft getrapt? 

Ik vond het allemaal een beetje te gelikt, maar heb er eigenlijk verder niet zo over na gedacht. 

Mijn opmerking was iets te kort door de bocht. 

Maarja zijn opmerking over die doodgeschoten agent deed ons niet veel goed. Veel mensen denken automatisch van: die heeft geen vaccine gehad dus dat moet wel een volger van Willem Engel zijn

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Over Jensen wil niets over zeggen die vindt wat hij vindt en is zijn goed recht zoals iedereen mag vinden wat men vindt;maar Willem Engel dat zijn figuren die meer schade aan richten dan een zaak goed doen in  dit geval al het gedoe rondom de gelukkig haast voorbij de corona pandemie. Hij wordt niet voor niets opgepakt.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...