Ga naar inhoud

Zwak immuunsysteem?


Skylen

Aanbevolen berichten

Heb jij een gezond immuunsysteem? Dat is heel belangrijk wil je goed herstellen van virusen en infecties. Ook kun je een aantal nare dingen voorkomen door goed op je voeding te letten, voldoende te slapen, en eventueel vitamines te slikken. 

Ik zie vaak dat mensen met een zwak immuunsysteem en bijvoorbeeld overgewicht lang blijven sukkelen met griep, hoest en dergelijke. Ik heb ook gehoord dat je door een tekort aan vitamine D langer ziek bent. Nu vooral met Corona is het denk ik wel zaak om zo gezond mogelijk te leven.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

40 minuten geleden, Skylen zei:

Heb jij een gezond immuunsysteem? Dat is heel belangrijk wil je goed herstellen van virusen en infecties. Ook kun je een aantal nare dingen voorkomen door goed op je voeding te letten, voldoende te slapen, en eventueel vitamines te slikken. 

Ik zie vaak dat mensen met een zwak immuunsysteem en bijvoorbeeld overgewicht lang blijven sukkelen met griep, hoest en dergelijke. Ik heb ook gehoord dat je door een tekort aan vitamine D langer ziek bent. Nu vooral met Corona is het denk ik wel zaak om zo gezond mogelijk te leven.

Zeker weten

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een normaal werkend immuunsysteem hebt en je eet een beetje gezond met waar nodig wat aanvullingen voor vitamines of mineralen, dan kan je in principe iedere ziekte de baas.

Hoe geweldig het menselijk lichaam voor zichzelf kan zorgen wordt in het volgende artikel prachtig uitgelegd door Dr. Vernon Coleman.

https://niburu.co/gezondheid/16512-het-beste-coronagriep-medicijn-wat-door-velen-wordt-genegeerd

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...