Ga naar inhoud

Het einddoel is een chip voor iedereen


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ze noemen het altijd een complottheorie. De onderstaande video is jaren geleden opgenomen. Aaron Russo was een filmregisseur, inmiddels overleden, maar destijds goed bevriend met de bekende Rockefeller familie.

Daar kreeg hij allerlei dingen te horen over wat ze met ons van plan zijn. Als je dit filmpje bekijkt dan zie je voor mij weer een complottheorie die waarheid dreigt te worden.

 

 

  • Like 1
  • Bedankt 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Pieter65 zei:

Ze noemen het altijd een complottheorie. De onderstaande video is jaren geleden opgenomen. Aaron Russo was een filmregisseur, inmiddels overleden, maar destijds goed bevriend met de bekende Rockefeller familie.

Daar kreeg hij allerlei dingen te horen over wat ze met ons van plan zijn. Als je dit filmpje bekijkt dan zie je voor mij weer een complottheorie die waarheid dreigt te worden.

Ik denk dat ze in plaats van een chip gaan knoeien met het menselijk DNA. Dat is tenslotte wat die mRNA vaccins doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Ik denk dat ze in plaats van een chip gaan knoeien met het menselijk DNA. Dat is tenslotte wat die mRNA vaccins doen.

Waarom denk je dat ze honden en katten verplicht zijn gaan chippen? En voor die tijd al de koeien en de varkens en de schapen?  Zodat ze kunnen “bewijzen” dat chippen “veilig” is en “geen bijwerkingen” heeft. Ze hebben immers tientallen jaren dierproeven ten “bewijze”.  Degenen die vermaterialiseerd zijn in hun denken zullen erin trappen.  Ik heb een buurman die zijn huis (voormalige sociale huurwoning, nu in asociale koopwoningen veranderd die eigenlijk rijp zijn voor de sloop) heeft voorzien van allerlei electronica tegen diefstal enzovoort enzovoort.   Hij is fel voor verplichte vaccinatie. Al jaren geeft hij me ongevraagd advies,  zo van “ je moet elk jaar een andere energieleverancier nemen, ik krijg  zomaar 400 euro op mijn rekening gestort als ik klant word en ik ga dus ieder jaar naar een andere aanbieder”. En “je bent een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet”.   Met glunderende blikken zei hij een jaar of drie geleden  met een neus krullend van genot letterlijk tegen me: “mijn portemonnee wordt steeds dikker”.  Toen er zogenaamde “slimme” meters werden geplaatst kwam hij op me af om te vragen of ik hem “ook al had”. Ik heb uitgelegd dat ik hem heb geweigerd. Hij vroeg waarom. Ik heb hem uitgelegd dat ik niet op  die manier wil leven.    Toen er een zwerver in de flat lag (in het trappenhuis, of tegen een buitenmuur beneden bij de ingang) zei hij  letterlijk dat als hij hem tegen zou komen hij hem met pek en veren in zou smeren en het gebouw uit trappen.   Ik zei toen dat ik hem te eten zou geven en wat geld en hem zou vragen om ergens anders onderdak te zoeken en hem met de auto naar een daklozen opvang zou brengen als hij daarin toestemde.  Of hij echt zo tekeer zou gaan tegen een dakloze is nog maar de vraag natuurlijk. Het is een heel klein ventje, een onderdeurtje, tegenover elke kerel van gemiddeld formaat is hij als een David tegenover Goliath. 

Deze zelfde buurman kwam tweemaal spontaan helpen toen er lekkage in mijn kelder was en toen de deurbel bleef hangen. Hij weet veel af van electrisch.  Dus er zit wel enig goed in hem, maar hij is helemaal vermaterialiseerd in zijn denken. Onbereikbaar geworden. Inmiddels geen contact meer (hij is bang denk ik omdat ik ongevaccineerd ben). 

Ik heb hem in de jaren dat we wel contact hadden het Evangelie onder de aandacht gebracht, de bijbel, Jezus, het geloof. Eerst op subtiele manier, later op minder subtiele manier.  Hij wees chronisch alles af en hij werd steeds agressiever daarin. Mensen als ik deugden niet, want wappies, complotdenkers, links, je kent het wel, de hele mikmak aan veroordelingen en voortdurend napraten van de MSM propaganda.  Volslagen onbereikbaar. 

Tot dan had ik niet gedacht dat zulke mensen nog echt bestaan. Scrooge in eigen persoon bijna. Als ze hem wijsmaken dat het goed is voor zijn gezondheid en zijn portemonnee en zijn veiligheid dan laat hij zich denk ik ook chippen. 

Hij is ook met zijn telefoon geabonneerd op alle nieuwsdiensten van alarmcentrales. Als er een sirene gaat van een ambulance of een brandweerwagen weet hij al dat die eraan komt en staat hij al buiten. Te kijken.  

aangepast door Divine_will
  • Like 2

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de elctriciteit of het internet massaal uitvallen, kunnen ze de mensen niet meer controleren en identificeren. Met een chip in het lichaam is dat veel makkelijker, want die wordt onderhouden door de elektriciteit die het lichaam zelf levert, zoals de bloedstroom, de hartslag, enzovoort.  Kost ze ook nog eens niks.  En het is “goed voor je CO2 footprint”….🙄

aangepast door Divine_will
  • Bedankt 1

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Kate zei:

dan moeten we maar in de jungle gaan wonen, zelf sufficient worden, zelf groente verbouwen, een koe, schaap kippen en vooruit met de geit,  zodat we daar niet aan overgeleverd zijn.

Je geeft je toch nooit over aan die psychopaten…

Dat zal ik ook nooit doen. Liever dood dan slaaf. Decentralisatie is ook de oplossing. Om hun systeem te kunnen laten werken moeten ze alles centraliseren en mensen aansluiten op een 'control grid'.

Alles lokaal is voor mij dan ook de oplossing. Koop dingen bij je lokale winkelier en niet bij de grote winkels die uiteindelijk allemaal in handen zijn bedrijven zoals Blackrock.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen zelfs lipides rond de neuronen van fruitvliegen binden om aan brain control te doen.

Ze sproeien al decennia smartdust.

Ergo: iedereen is al lang gechipt.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...