Ga naar inhoud

Moeten ze Willem Engel langer vasthouden of vrijlaten?


Pieter65

Aanbevolen berichten

De beruchte Willem Engel zit inmiddels alweer 14 dagen vast voor een misdrijf waarvoor normaal gesproken nooit geen voorlopige hechtenis wordt gehanteerd.

Mensen mogen bij het soort vergrijp als opruiing altijd gewoon thuis afwachten tot hun zaak voor de rechter komt. Ook bij een eventuele veroordeling tot celstraf mogen ze tijdens het hoger beroep gewoon rond blijven lopen.

Maar, voor Engel hebben ze een uitzondering gemaakt.

Vandaag moet hij voor de rechter commissaris verschijnen en krijgt hij te horen of zijn voorarrest wordt verlengd of niet.

Ik vind niet dat ze hem langer moeten vasthouden en dat hij net zoals alle andere verdachten gewoon zijn zaak thuis moet kunnen afwachten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb ik met de galbak Willem Engel nou niet zo medelijden integendeel daar hij zelf voor zijn tegenstanders ook geen pardon had en heeft.

Rechtskundig is het zo bij geen vlucht gevaar  mag inderdaad de verdachte in vrijheid zijn proces afwachten.Bij  WE hebben ze dat niet gedaan  en is het wettelijk toch mogelijk om iemand gewoon in bewaring te houden,in dit geval WE.

Tja WE oogst nu wat hij heeft gezaaid.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Pieter65 zei:

De beruchte Willem Engel zit inmiddels alweer 14 dagen vast voor een misdrijf waarvoor normaal gesproken nooit geen voorlopige hechtenis wordt gehanteerd.

Mensen mogen bij het soort vergrijp als opruiing altijd gewoon thuis afwachten tot hun zaak voor de rechter komt. Ook bij een eventuele veroordeling tot celstraf mogen ze tijdens het hoger beroep gewoon rond blijven lopen.

Maar, voor Engel hebben ze een uitzondering gemaakt.

Vandaag moet hij voor de rechter commissaris verschijnen en krijgt hij te horen of zijn voorarrest wordt verlengd of niet.

Ik vind niet dat ze hem langer moeten vasthouden en dat hij net zoals alle andere verdachten gewoon zijn zaak thuis moet kunnen afwachten.

En de schapen vinden het prachtig.

Ze hebben echt geen flauw idee hoe onze democratie ten onder gaat.

Ik blijf mij steeds weer verbazen over de domheid van de schapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Nou heb ik met de galbak Willem Engel nou niet zo medelijden integendeel daar hij zelf voor zijn tegenstanders ook geen pardon had en heeft.

Rechtskundig is het zo bij geen vlucht gevaar  mag inderdaad de verdachte in vrijheid zijn proces afwachten.Bij  WE hebben ze dat niet gedaan  en is het wettelijk toch mogelijk om iemand gewoon in bewaring te houden,in dit geval WE.

Tja WE oogst nu wat hij heeft gezaaid.

Dat betekent dus gewoon dat het OM willekeur toepast. Als ze een hekel aan iemand hebben houden ze hem gewoon in voorarrest. Volgens mij moet de rechtspraak totaal onafhankelijk zijn ongeacht de persoon.

 

36 minuten geleden, Madeliefje zei:

En de schapen vinden het prachtig.

Ze hebben echt geen flauw idee hoe onze democratie ten onder gaat.

Ik blijf mij steeds weer verbazen over de domheid van de schapen.

Ik lees net dat de rechtbank langer nodig heeft om tot een oordeel te komen. Morgenmiddag om 13.00 hoort Engel of hij langer blijft vastzitten. In het laatste geval ben ik heel benieuwd naar de argumenten van de rechtbank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Pieter65 zei:

Dat betekent dus gewoon dat het OM willekeur toepast. Als ze een hekel aan iemand hebben houden ze hem gewoon in voorarrest. Volgens mij moet de rechtspraak totaal onafhankelijk zijn ongeacht de persoon.

Ik lees net dat de rechtbank langer nodig heeft om tot een oordeel te komen. Morgenmiddag om 13.00 hoort Engel of hij langer blijft vastzitten. In het laatste geval ben ik heel benieuwd naar de argumenten van de rechtbank.

Heb je dat nu pas in de gaten dat het OM willekeur toepast niks nieuws  onder de zo  ook hier weer; dit land heeft ook klasse justitie.Er is hier geen rechtspraak die rechtvaardig is,Neem alleen maar het geval Wilders en  die Argentijnse verkeersvlieger,ze lieten hem gewoon bengelen. Enz enz enz.

WAKKER worden Pieter65!!!!!!!!!!!!!!!!

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Engel is weer in ons midden.

 Willem Engel komt na twee weken voorarrest op vrije voeten. De raadkamer van de rechtbank in Rotterdam besloot woensdagmiddag zijn voorarrest met ingang van 16.00 uur te schorsen.

Aan de schorsing zijn wel voorwaarden verbonden. Een van die voorwaarden waar de Rotterdammer zich aan moet houden is „dat hij zich onthoudt van uitingen op social media.” Volgens de rechtbank heeft Engel deze voorwaarde zelf aangedragen op de zitting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zoveel mogelijk op de daden af en niet op de persoon, heb ook geen enkele hekel aan Willem Engel, hij uit zich zoals hij gebekt is, op zijn manier en vaak heeft hij toch gelijk, we strijden allemaal voor hetzelfde en dat is vrijheid voor de persoon en geen dwang als het niet nodig is, geen vaccinatie plicht, geen onzorgvuldige maatregelen enz.

wat mij ook opvalt en is aangekaart hier dat ik geen enkel duidelijk voorbeeld zie van opruien een geval dat  tot de grond is uitgezocht, o ze zullen er wel zijn het is tenslotte oorlog Corona oorlog en die is nog niet voorbij, maar ik het geval van de aanhouding van Willem en zomaar vele dagen in arrest zie ik klasse justitie. 

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...