Ga naar inhoud

Zo gaan wij met onze ouderen om


Pieter65

Aanbevolen berichten

De ouderen in ons land hebben het soms heel zwaar. Zeker degenen die geen aanvullend pensioen hebben. Ook zij krijgen te maken met verhoogde energierekeningen en inflatie, terwijl hun pensioentje om geen enkele manier wordt gecompenseerd.

Ondertussen geven we miljarden uit aan het klimaat en meer van dat soort dingen terwijl ouderen hier worden gedwongen om te stelen omdat ze geen geld meer hebben voor eten.

Ik vind dit een grof schandaal.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Pieter65 zei:

De ouderen in ons land hebben het soms heel zwaar. Zeker degenen die geen aanvullend pensioen hebben. Ook zij krijgen te maken met verhoogde energierekeningen en inflatie, terwijl hun pensioentje om geen enkele manier wordt gecompenseerd.

Ondertussen geven we miljarden uit aan het klimaat en meer van dat soort dingen terwijl ouderen hier worden gedwongen om te stelen omdat ze geen geld meer hebben voor eten.

Ik vind dit een grof schandaal.

Ik ben het met je eens, deze mensen hebben hun leven lang gewerkt en bijgedragen aan de welvaartstaat en worden ze in de steek gelaten. Als de inflatie doorzet, dan wordt de ramp voor ouderen nog veel groter. 

Als ze afhankelijk zijn van Kaag, dan kunnen ze beter vandaag beginnen met het aanleggen van een moestuin om te overleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...