Ga naar inhoud

Ik vind Nederland eigenlijk toch best een gaaf land


Godenzoon

Aanbevolen berichten

Wij Nederlanders mogen graag mopperen over van alles en nog wat, maar aan de andere kant is er volgens mij ook geen land ter wereld waar dingen zo goed zijn geregeld dan hier.

Het lijkt soms wat chaotisch en bureaucratisch, maar waar heb je al de voorzieningen die wij hebben?

Hier hoef je niet onder een brug te slapen omdat je geen geld hebt. Hier kun je overal aankloppen als je hulp nodig hebt en hier krijg je geld als je daar niet zelf voor kunt zorgen.

Neemt niet weg dat er heel wat dingen beter kunnen, maar misschien is het ook wel eens goed om dankbaar te zijn voor alle goede dingen die we hier hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
3 minuten geleden, Flieko zei:

Het is een gaaf land maar dat gaat helaas snel achteruit. Als je slaapt in een democratie dan wordt je wakker in een dictatuur.

Mooi gesproken.

Ik denk ook wel dat een groot deel van het volk totaal niets door heeft en vrolijk verder marcheert totdat ze inderdaad op een ochtend wakker worden en ontdekken dat ze niets meer mogen en kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Sherlock zei:

Mooi gesproken.

Ik denk ook wel dat een groot deel van het volk totaal niets door heeft en vrolijk verder marcheert totdat ze inderdaad op een ochtend wakker worden en ontdekken dat ze niets meer mogen en kunnen.

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Voor onze ogen wordt dit mooie land afgebroken en geen haai die er naar kraait. Ja de "wappies", maar die zijn al heel vakkundig in de hoek weggewerkt. 'Pff ben je soms één van hen?' Zou men zeggen zodra je het ergens niet mee eens bent. En zo hobbelen we samen, hand in hand, met een zes kleurige blindoek om een hele nare dictatuur binnen. Vind het nogal deprimerend. 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Flieko zei:

Voor onze ogen wordt dit mooie land afgebroken en geen haai die er naar kraait. Ja de "wappies", maar die zijn al heel vakkundig in de hoek weggewerkt. 'Pff ben je soms één van hen?' Zou men zeggen zodra je het ergens niet mee eens bent. En zo hobbelen we samen, hand in hand, met een zes kleurige blindoek om een hele nare dictatuur binnen. Vind het nogal deprimerend. 

Het is ook deprimerend omdat de grote massa je echt voor gek verklaart als je dit soort dingen aankaart.

En toch gebeurt het allemaal voor onze ogen.

Ik las laatst een vergelijking met dat sprookje van de keizer zonder kleren.

Met andere woorden, je kunt een goedgelovig volk van alles wijsmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

 

Op 4-2-2023 om 16:58, Antoon zei:

Misschien is die grote massa niet meerzo groot als bij de beginning en  brokkelt het af. Inderdaad zijn we nog in een behoorlijke minderheid  maar hoe zal het in detoekomst zijn

Ik geloof er niks van. De propaganda op TV wordt met de dag erger met een reden, omdat het werkt. Vandaag was er een hele smeer campagne tegen Christenen die het niet eens zijn met dat gender en abortus gebeuren op human mediastorm. 

Er is maar één plek voor dat gender gebeuren en dat is in de DSM 5. Eerst wouden homo's dat hun losbandige seksuele gedrag als gewoon werd gezien, maar blijkbaar was dat een open deur voor het hele circus. Mensen die zowel geen man als vrouw willen zijn. Zogenaamd non binair en alle andere 70 verzonnen genders. Circus clowns die zich voordoen als vrouw (drag) om kleine kinderen op scholen te vertellen over seksualiteit en het breed scala aan verzonnen genders waaruit zij kunnen kiezen.

Iedereen doet het tegenwoordig toch met elkaar. Is heel gewoon geworden. Alles voor de plessure. De gevolgen hiervan zijn dat mensen hierdoor in de toekomst geen stevige relaties meer kunnen aangaan. Dus gezinnen van niet gescheiden ouders zul je ook steeds minder zien, mocht het kind dan nog niet vermoord zijn. Ik bedoel, geaborteerd. Over een tijdje hangt de hele samenleving van los zand aan elkaar. Flink versleten en dansend onder een (mislukte) regenboog vlag. Klaargestoomd voor de dictatuur die nu al in opbouw is.

 

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Flieko zei:

Ik geloof er niks van. De propaganda op TV wordt met de dag erger met een reden, omdat het werkt. Vandaag was er een hele smeer campagne tegen Christenen die het niet eens zijn met dat gender en abortus gebeuren op human mediastorm. 

Er is maar één plek voor dat gender gebeuren en dat is in de DSM 5. Eerst wouden homo's dat hun losbandige seksuele gedrag als gewoon werd gezien, maar blijkbaar was dat een open deur voor het hele circus. Mensen die zowel geen man als vrouw willen zijn. Zogenaamd non binair en alle andere 70 verzonnen genders. Circus clowns die zich voordoen als vrouw (drag) om kleine kinderen op scholen te vertellen over seksualiteit en het breed scala aan verzonnen genders waaruit zij kunnen kiezen.

Iedereen doet het tegenwoordig toch met elkaar. Is heel gewoon geworden. Alles voor de plessure. De gevolgen hiervan zijn dat mensen hierdoor in de toekomst geen stevige relaties meer kunnen aangaan. Dus gezinnen van niet gescheiden ouders zul je ook steeds minder zien, mocht het kind dan nog niet vermoord zijn. Ik bedoel, geaborteerd. Over een tijdje hangt de hele samenleving van los zand aan elkaar. Flink versleten en dansend onder een (mislukte) regenboog vlag. Klaargestoomd voor de dictatuur die nu al in opbouw is.

Dat is precies de bedoeling. Daarom gaan ze ook zo tekeer tegen Poetin die al dit soort uitwassen heeft verboden in Rusland.

Daar heb je nog gewoon man en vrouw en daar speelt de kerk nog steeds een heel belangrijke rol.

Het is niet voor niets dat dit land zo wordt gedemoniseerd.

 

aangepast door Sherlock
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...