Ga naar inhoud

Bill Gates, geprikt en geboosterd heeft corona


Pieter65

Aanbevolen berichten

Je zou het bijna karma kunnen noemen. De man die de hele wereld vol wil spuiten met troep waar hij een Godsvermogen aan verdient heeft corona.

Bill Gates heeft alle voorgeschreven prikken gehaald, inclusief de booster en zit thuis met corona. Hoeveel mensen zouden er niet zijn die nooit een spuit hebben gehaald en die nooit corona hebben gehad?

Het zijn altijd de geprikte en geboosterde mensen die ziek lijken te worden. Misschien nog een turbo booster Bill? Gewoon voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je nou echt dat hij zelf de spuitjes heeft gehad inclusief de boosters wetende dat er zoveel complotheorieen de ronde doen en veel complottheorieen toch geen complot bleken te zijn? Daarnaast heb je nog zoveel meldingen van neven effecten waar ze al van op de hoogte waren. Hier zit heel wat anders achter vermoed ik. Wat het is kan ik niet met zekerheid zeggen maar dat zal de tijd uitwijzen. 

aangepast door Redfx
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Redfx zei:

Hier zit heel wat anders achter vermoed ik. Wat het is kan ik niet met zekerheid zeggen maar dat zal de tijd uitwijzen. 

Ik vermoed dat het als een propagandamiddel gebruikt kan worden. 🤔

  • Ter promotie van zijn nieuwste boek "How to Prevent the Next Pandemic".
  • Om zijn standpunten te bekrachtigen aangezien Bill Gates vindt dat pandemieën “niet serieus genoeg” worden genomen. 🔗
  • Bij mainstream nieuws over zijn beterschap, kan mogelijk een nieuw vaccin gepropageerd worden, die vervolgens aan het volk kan worden voorgeschreven bij de volgende coronagolf.
aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Redfx zei:

Denk je nou echt dat hij zelf de spuitjes heeft gehad inclusief de boosters wetende dat er zoveel complotheorieen de ronde doen en veel complottheorieen toch geen complot bleken te zijn? Daarnaast heb je nog zoveel meldingen van neven effecten waar ze al van op de hoogte waren. Hier zit heel wat anders achter vermoed ik. Wat het is kan ik niet met zekerheid zeggen maar dat zal de tijd uitwijzen. 

Natuurlijk heeft hij die spuiten niet genomen. Bill is wel goed, maar niet gek. Bill weet precies wat die spuiten doen met de mensheid. Daarnaast is Bill een groot voorstander van het uitroeien van een deel van de wereldbevolking en dus blijft hij ver uit de buurt.

 

25 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Ik vermoed dat het als een propagandamiddel gebruikt kan worden. 🤔

  • Ter promotie van: zijn nieuwste boek "How to Prevent the Next Pandemic".
  • Om zijn standpunten te bekrachtigen aangezien Bill Gates vindt dat pandemieën “niet serieus genoeg” worden genomen. 🔗
  • Bij mainstream nieuws over zijn beterschap, kan mogelijk een nieuw vaccin gepropageerd worden, die vervolgens aan het volk kan worden voorgeschreven bij de volgende coronagolf.

Ik denk dat dit aardig in de buurt komt, hoewel je ook kunt zeggen dat door het feit dat hij 'het' nu ook heeft dit juist bewijs is dat die vaccins niet werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...