Ga naar inhoud

Ben jij een oude ziel?


Aanbevolen berichten

Er zijn heel veel verschillende mensen op aarde en ook voor wat betreft spirituele ontwikkeling is niet iedereen gelijk.

Je hebt de jonge zielen die misschien voor de eerste keer op aarde zijn en voor wie alles één groot avontuur is en die heel erg gehecht zijn aan materiële dingen en dergelijke.

In vergelijking met het totale aantal mensen op aarde heb je een relatief kleine groep van wat men noemt oude zielen.

Ik kwam het volgende overzichtje tegen dat kan helpen om voor jezelf te bepalen of je een jonge of juist een heel oude ziel bent.

ziel.jpg

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Sherlock zei:

Er zijn heel veel verschillende mensen op aarde en ook voor wat betreft spirituele ontwikkeling is niet iedereen gelijk.

Je hebt de jonge zielen die misschien voor de eerste keer op aarde zijn en voor wie alles één groot avontuur is en die heel erg gehecht zijn aan materiële dingen en dergelijke.

In vergelijking met het totale aantal mensen op aarde heb je een relatief kleine groep van wat men noemt oude zielen.

Ik kwam het volgende overzichtje tegen dat kan helpen om voor jezelf te bepalen of je een jonge of juist een heel oude ziel bent.

ziel.jpg

Mooi overzicht, dit is iets wat ik ook wel geloof. Dat er verschillende soorten zielen op aarde leven. Als je goed naar mensen kijkt dan herken je ze zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...