Ga naar inhoud

Toch maar geen boosterprik nemen misschien?


Pieter65

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, PeterSimon zei:

Ja, ja, veilig en effectief. Vergeet vooral ook het laatste niet. In ieder geval effectief jou te laten blijven geloven in de mainstream leugenmachine. Afijn ga maar lekker je boosters halen en blijf daar vooral mee doorgaan, straks ook weer voor het 'apenpokkenvirus' of wat voor virus ze nog meer gaan bedenken. Je komt er vanzelf achter als het te laat is. Het is Russisch roulette. Het moment komt, dat er wel een kogel uit het wapen komt.

Ze zijn in de achtergrond al weer heel druk bezig met de voorbereidingen van het nieuwe 'prikseizoen'. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, PeterSimon zei:

Ja, ja, veilig en effectief. Vergeet vooral ook het laatste niet. In ieder geval effectief jou te laten blijven geloven in de mainstream leugenmachine. Afijn ga maar lekker je boosters halen en blijf daar vooral mee doorgaan, straks ook weer voor het 'apenpokkenvirus' of wat voor virus ze nog meer gaan bedenken. Je komt er vanzelf achter als het te laat is. Het is Russisch roulette. Het moment komt, dat er wel een kogel uit het wapen komt.

Oh was ik het woord effectief vergeten? De vaccines zijn veilig en effectief. Ik kan niet wachten totdat ik aan de beurt ben voor de extra booster! Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Eigenlijk zou de mondkapjes plicht ook weer terug moeten komen want stel je voor dat er een nieuwe mutatie ontstaat onder niet gevaccineerden. Deze mensen zijn een gevaar voor de volksgezondheid!

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, PlatEarth zei:

Flieko houdt mensen voor de gek en iedereen trapt erin🤣🤣🤣🤣 in elke post gooit hij op een sneaky manier olie op het vuur!🤣🤣

Flieko is bloedserieus. Hij is door meerdere mensen herkend als de man links op het perron met mondkapje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Flieko zei:

Die booster gaat er zeker in

Zou ik zeker doen als je de resterende levensduur met een factor 10 wil verkorten in de satanische samenleving die overheden in opdracht van hun illuminati-handlers aan het creëren zijn. Het bespaart je een boel kopzorgen voor de 90% waarmee je je leven verkort. Het is de laatste maanden van dat verkorte leven echter wel behoorlijk afzien vanwege de ernst van wat ze 'bijwerkingen' noemen maar wat in wezen de hoofdwerking is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2022 om 18:42, Flieko zei:

......Ach ik grap maar een beetje. Hoe meer ik erover nadenk, vooral over Hugo, hoe bozer ik word. De mensen die dankzij deze hoax zelfmoord hebben gepleegt... Ik ben ook iemand verloren door zelfmoord dankzij dit alles

Inderdaad,het blijft belangrijk om waakzaam te zijn en de rijen gesloten te houden.

En prikken in geen geval,totaal niet.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...