Ga naar inhoud

Een onstuitbare meerderheid


Antoon

Aanbevolen berichten

Nee niet de vacci schaapjes zijn de meerderheid althans straks niet meer, steeds meer gevaccineerden geven de pijp aan Maarten , ik zie het in mijn omgeving,die worden straks bij de huidige wappies geteld, binnen enkele jaren of misschien eerder zijn wij het die de dienst uitmaken, ben benieuwd waar dat op uitdraait.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Antoon zei:

Nee niet de vacci schaapjes zijn de meerderheid althans straks niet meer, steeds meer gevaccineerden geven de pijp aan Maarten , ik zie het in mijn omgeving,die worden straks bij de huidige wappies geteld, binnen enkele jaren of misschien eerder zijn wij het die de dienst uitmaken, ben benieuwd waar dat op uitdraait.

Dat is heel goed nieuws. Het zou prachtig zijn als mensen in de herfst massaal zullen weigeren om dat coronavaccin te halen. Ik hoop echt dat je gelijk hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Antoon zei:

Nee niet de vacci schaapjes zijn de meerderheid althans straks niet meer, steeds meer gevaccineerden geven de pijp aan Maarten , ik zie het in mijn omgeving,die worden straks bij de huidige wappies geteld, binnen enkele jaren of misschien eerder zijn wij het die de dienst uitmaken, ben benieuwd waar dat op uitdraait.

Ach vacci schaapjes het wil niet zeggen dat mensen die zich hebben  laten prikken dat ze allemaal dom zijn,veel  gingen er van uit dat het goed zou zijn.Nu zien velen dat het geen zin had en de zoveelste booster doen ze niet meer .

Hen die zich niet hebben laten prikken hadden hun  verschillende redenen ze hadden wel allemaal een ding gemeen en nu nog,dit kan niet goed zijn dus NIET doen, en de tijd van nu en in de toekomst zal geven ze hadden en hebben gelijk.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

veel  gingen er van uit dat het goed zou zijn.

 

15 uur geleden, Antoon zei:

Nee niet de vacci schaapjes zijn de meerderheid

Je kunt ze inderdaad vaccin schaapjes noemen. Velen gingen een coronavaccin halen omdat de rest dat ook deed. Ze hadden werkelijk geen flauw benul wat ze in lieten spuiten, maar omdat de rest van de familie, kennissen, vrienden en collega's het ook deed, deden zij het ook. Bovendien wilden ze wel ergens naar binnen kunnen.

Als iemand even een klein beetje verder kijkt, dan zie je dat vaccins pas na tien tot vijftien jaar testen op de markt komen. Dit, omdat men de wat langere termijn effecten en bijwerking moet onderzoeken.

Het is dan ook totaal onmogelijk om binnen een jaar een vaccin op de markt te brengen en dat als veilig te bestempelen.

Het is hetzelfde als een auto bouwen, deze onmiddellijk te verkopen en claimen dat de rijtesten later wel een keer gedaan zullen, want de nood is zo hoog anders moeten mensen lopen.

Als mensen zich dan toch laten inspuiten dan zijn ze niet alleen dom, maar vertonen ook nog eens het ultieme schaapgedrag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sherlock zei:

Je kunt ze inderdaad vaccin schaapjes noemen. Velen gingen een coronavaccin halen omdat de rest dat ook deed. Ze hadden werkelijk geen flauw benul wat ze in lieten spuiten, maar omdat de rest van de familie, kennissen, vrienden en collega's het ook deed, deden zij het ook. Bovendien wilden ze wel ergens naar binnen kunnen.

Als iemand even een klein beetje verder kijkt, dan zie je dat vaccins pas na tien tot vijftien jaar testen op de markt komen. Dit, omdat men de wat langere termijn effecten en bijwerking moet onderzoeken.

Het is dan ook totaal onmogelijk om binnen een jaar een vaccin op de markt te brengen en dat als veilig te bestempelen.

Het is hetzelfde als een auto bouwen, deze onmiddellijk te verkopen en claimen dat de rijtesten later wel een keer gedaan zullen, want de nood is zo hoog anders moeten mensen lopen.

Als mensen zich dan toch laten inspuiten dan zijn ze niet alleen dom, maar vertonen ook nog eens het ultieme schaapgedrag.

Nou ja als jij je maar hoog verheven kan voelen boven deze mensen,is jou dag ook weer goed.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Flieko zei:

Ik durf te wedden dat straks iedereen weer met een muilkorf oploopt en braaf hun booster haalt

Tja,veel mensen zijn slaafs,maar als je je oor te luisteren legt zou dat wel is tegen kunnen vallen prima natuurlijk.

Maar het is al zo niet nodig daar corona virus nu gelijk staat aan influenza virus.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...