Ga naar inhoud

Bitcoin naar 1000 dollar ?


AMD

Aanbevolen berichten

Deze economische crisis doet me denken aan nathan Mayer rotschilds die enorme lage conjunctuur veroorzaakte in de economie en beurzen waren ten val en kocht aandelen zeer goedkoop zo begon de macht. Zou ze dat hetzelfde doen bij bitcoin? Want ik geloof ook als het tot 1000 of minder zal dalen zullen mensen geen vertrouwen hebben in de munt. Hoe minder vertrouwen van de bevolking , hoe meer vrijspel. Bitcoin zal altijd blijven bestaan maar het zal van naam veranderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
Op 18-6-2022 om 17:24, AMD zei:

Bitcoin zal altijd blijven bestaan maar het zal van naam veranderen. 

Aangezien de Family Office van George Soros eigenaar is van Bitcoin én George Soros tot de elite behoort, valt het te betwijfelen of Bitcoin voor altijd zal blijven bestaan.

Als Nederland of de EU (die als supranationale organisatie de lidstaten haar regels kan opleggen) China achterna gaat, met CBDC én het verbieden van crypto-valutatransacties, dan zal Bitcoin hoogstwaarschijnlijk voor velen niet meer interessant zijn waardoor mensen hun Bitcoins gaan verkopen en de koers als gevolg daarvan zal dalen.

CNBC.com 🔗 Het fonds van George Soros is eigenaar van bitcoin, bevestigt de CEO
Het Soros Fund Management, het vermogensbeheerbedrijf dat is opgericht door miljardair-investeerder en filantroop George Soros, heeft onthuld dat het eigenaar is van de cryptovaluta Bitcoin.

106829909-1611664079825-gettyimages-1087

 

Bovendien kan wet- en regelgeving de transacties van crypto-valuta's bijzonder lastig maken, zoals in China het geval is.

BBC 🔗 China verklaart alle crypto-valutatransacties illegaal
De centrale bank van China heeft aangekondigd dat alle transacties van crypto-valuta's illegaal zijn, waardoor digitale tokens zoals Bitcoin effectief worden verboden.

_120680469_069119230.jpg.webp

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Flieko zei:

Hebben jullie nog crypto?

Ik heb geen crypto en ik wil het ook niet. Het is niets, behalve wat gebakken lucht. Als de stroom uitvalt zijn te bitcoins foetsie.

 

18 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Aangezien de Family Office van George Soros eigenaar is van Bitcoin én George Soros tot de elite behoort, valt het te betwijfelen of Bitcoin voor altijd zal blijven bestaan.

Als Nederland of de EU (die als supranationale organisatie de lidstaten haar regels kan opleggen) China achterna gaat, met CBDC én het verbieden van crypto-valutatransacties, dan zal Bitcoin hoogstwaarschijnlijk voor velen niet meer interessant zijn waardoor mensen hun Bitcoins gaan verkopen en de koers als gevolg daarvan zal dalen.

CNBC.com 🔗 Het fonds van George Soros is eigenaar van bitcoin, bevestigt de CEO
Het Soros Fund Management, het vermogensbeheerbedrijf dat is opgericht door miljardair-investeerder en filantroop George Soros, heeft onthuld dat het eigenaar is van de cryptovaluta Bitcoin.

106829909-1611664079825-gettyimages-1087

Bovendien kan wet- en regelgeving de transacties van crypto-valuta's bijzonder lastig maken, zoals in China het geval is.

BBC 🔗 China verklaart alle crypto-valutatransacties illegaal
De centrale bank van China heeft aangekondigd dat alle transacties van crypto-valuta's illegaal zijn, waardoor digitale tokens zoals Bitcoin effectief worden verboden.

_120680469_069119230.jpg.webp

Soros mocht willen dat hij eigenaar was van bitcoin. 

Zelf denk ik dat het een project is dat door de eigenaren van centrale banken is opgezet. Om mensen kennis te laten maken met cryptovaluta en als voorbereiding op de komende CBDC.

Ze pakken nu de banken aan die transacties met bitcoins mogelijk maken en straks wordt het inderdaad, net zoals in China, helemaal verboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flieko zei:

De eigenaar van bitcoin? 

32wfn7ojrrz11.jpg


Forbes 🔗 ATMs (Automated Teller Machines): What Are They?
ATM
is een afkorting die in het Engels o.a. staat voor Automated Teller Machines, wat in het Nederlands neerkomt op Geautomatiseerde Geldautomaten.

getty_ATM_a_guide_111921.jpeg

 

De webpagina van Crypto-dispensers heeft als titel: "The Leading Bitcoin ATM Operator", wat neerkomt op "De Toonaangevende Bitcoin Geautomatiseerde Geldautomaten Exploitant".

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 4 weken later...

Blijkbaar was ik tot nu stekeblind.  Ook had ik nooit eerder zo een automaat gezien maar dat oog erop verontrust me meer. Dat is dezelfde shit.
Tja, vroeger was Nederland vooruitstrevend, vernieuwend.  Misschien leek het daarom ook evident dat de btc wijd werd gedragen...  
Hoe zou het komen dat Nederland zich zo prompt heeft opgeworpen als de koploper in BTC-materie om zich nu weer bijna bij af te bevinden.  Alles lijkt teruggedraaid.
Wie wijst de weg?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, AlMiMa zei:

Blijkbaar was ik tot nu stekeblind.  Ook had ik nooit eerder zo een automaat gezien maar dat oog erop verontrust me meer. Dat is dezelfde shit.
Tja, vroeger was Nederland vooruitstrevend, vernieuwend.  Misschien leek het daarom ook evident dat de btc wijd werd gedragen...  
Hoe zou het komen dat Nederland zich zo prompt heeft opgeworpen als de koploper in BTC-materie om zich nu weer bijna bij af te bevinden.  Alles lijkt teruggedraaid.
Wie wijst de weg?

Ik denk dat ze bitcoin hebben gebruikt om de markt rijp te maken voor de komende CBDC. Er doen veel geruchten de ronde dat de bitcoin door de bankiers zelf is gelanceerd.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Joshua zei:

Hoe bedoel je, bitcoin ging omhoog?

Net vandaag ging ie knal omhoog.

Als BTC omhoog gaat, gaan er veel coins mee omhoog en kan je best wat scheppen. 😉

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Ik denk dat ze bitcoin hebben gebruikt om de markt rijp te maken voor de komende CBDC. Er doen veel geruchten de ronde dat de bitcoin door de bankiers zelf is gelanceerd.

Zolang het werkt.... geen probleem.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fundamenteel zei:

Net vandaag ging ie knal omhoog.

Als BTC omhoog gaat, gaan er veel coins mee omhoog en kan je best wat scheppen. 😉

Zoiets?

IMG_20231007_014026.jpg

Maar hoezo gaan andere coins dan ook omhoog? (Ik snap crypto niet echt)

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Joshua zei:

Zoiets?

IMG_20231007_014026.jpg

Maar hoezo gaan andere coins dan ook omhoog? (Ik snap crypto niet echt)

BTC en ETH beïnvloeden mee de marktwaarde van veel coins. Als BTC of ETH stijgt, stijgen er dus coins mee

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je moet dal er wel bijnemen he 😄 Niet dat grote dal op de eerste foto, maar die voorlaatste kaars. Tweede foto is gedetailleerder.

+ mijn week.

Screenshot_20231007-025645_Pionex.jpg

Screenshot_20231007-030345_Pionex.thumb.jpg.96db0899886930ab4fd55780502cc2fd.jpg

Mijn week ->

Screenshot_20231007-025932_Pionex.jpg

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, de markt is nu heel gunstig. Multi is high risk en kent schandalen. De winst is echter enorm als je de coin kent. Er is geregeld een "pump" waar ge snel op "market sale" kunt klikken. 👇 Ik ga hier all in mee vandaag. Of wel wat tientallen % armer, of wel tientallen % rijker vanavond. Maar het kan zijn dat ze morgen beter realiseren. Verlies is pas verlies eens met verlies verkocht. Verlies zonder verkoop is geen effectief verlies.

Links de pump, rechts de kooptijd. Maar de kooptijd is nog niet volledig gunstig, zie MACD. Edit: moet je wel goed op toezien want kan door een groot volume meteen weer stijgen en niet meer zo laag zakken door heel de dag...

 

Screenshot_20231007-083704_Pionex.jpg

Intussen 100 gekocht en mijn eigen raad opgevolgd hehe. Kan nu drastisch verlies geven door te zakken, maar eens een "pump" (links foto) is dat pure winst natuurlijk.

 

Edit 9h28: hij is nu 2 cent gestegen. De winst na verkoop is dan zonder fee 2 euro, na fee 1,95 euro ongeveer.  (Waar ik toch zit). Doe dit meermaals per dag en het loont hoor.

Maar begin er niet aan, als je dat echt niet begrijpt. En om te leren is 20 euro voldoende om met tientallen centjes per dag genoegen te nemen.

10h00 Intussen weer in dal, had ik verkocht en daarna opnieuw gekocht,  was de eerste winstvolle trade dus binnen.

Intussen leeggekocht (niet all in) en in dal, hopende dat ie tegen de avond op een nieuwe hoogte komt:

Screenshot_20231007-095941_Pionex.thumb.jpg.a100801287582c7c4b1bbec745d95f06.jpg

(Niets is financieel advies en tegen je aankoopt is de markt veranderd dus mss niet meer gunstig)

Ik ben zelf een amateur die nog veel fouten maakt en veel moet leren. Maar circa 6 op 10 succesvol in mijn trades. Crypto is veel makkelijker dan aandelen.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joshua volg je? Intussen uit dal na verkoop Multi, nieuw kooporder ingediend. Dit is een order van 100 MULTI Bijna 2 euro winst.

Screenshot_20231007-103904_Pionex.thumb.jpg.b604e89e15bbcace4586d050b2e08e73.jpgScreenshot_20231007-103923_Pionex.thumb.jpg.00bb0ac309d8b2b00da9f426f3da9f36.jpgScreenshot_20231007-103810_Pionex.thumb.jpg.c0ece6ed25d527697d0d1c606b95b845.jpg

En ik ben echt met weinig geld bezig bij deze broker. Puur om te leren en van kleintjes een grote te maken. Ik spaar elders ook nog BTC en ETH.

aangepast door Fundamenteel
100 multi, niet euro

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe toegewijd blijven tot het "klikt" in uw hoofd. Obsessief ontleden en ermee worstelen tot ge er mee speelt alsof het kinderspel is.

Tenminste als je dat wilt begrijpen.

Wist je dat ik merendeel niet eens weet met wie ik handel, anders dan de naam van die coin of token? Het is een systeem dat je kan lezen op anticiperen, doch onvoorspelbaar blijft wegens onvoorspelbare aankopen/verkopen. Het orderbook geeft wel enigszins inzicht waar een dalletje of stijging zich zal voordoen.

Het is niet op 1 dag te leren imho en men blijft elke dag bijleren. De vraag "hoe hard je het wilt" bepaalt uw rendement.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Joshua zei:

Ik ben voor nu wel even tevreden zonder crypto😅

Houden zo! Het is een zeer vreemd gebeuren. Wat ik niet begrijp is hoe gemakkelijk het kan zijn?

Je verplaatst wat, je zet het naar usdc of usdt of euroc (stablecoins van de euro en dollar), je gaat naar de winkel en je kan eten met crypto kopen. Alles eigenlijk.

Ik vind dat raar? Maar toch is het realiteit.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Houden zo! Het is een zeer vreemd gebeuren. Wat ik niet begrijp is hoe gemakkelijk het kan zijn?

Je verplaatst wat, je zet het naar usdc of usdt of euroc (stablecoins van de euro en dollar), je gaat naar de winkel en je kan eten met crypto kopen. Alles eigenlijk.

Ik vind dat raar? Maar toch is het realiteit.

Gaat dat meteen over of zit er nog een vertraging in van een paar dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...