Ga naar inhoud

Willem Holleeder opnieuw veroordeeld tot levenslang, terecht of niet?


Pieter65

Aanbevolen berichten

In hoger beroep is Holleeder opnieuw veroordeeld tot levenslang. Ik heb die zaak een klein beetje gevolgd en keihard bewijs is er eigenlijk niet voor zover ik kan zien.

Het zijn allemaal mensen die iets verklaren, maar verklaringen zijn ook te koop. 

De grote vraag voor mij blijft dan ook of hij nu wel of niet schuldig is aan al die moordopdrachten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Pieter65 zei:

In hoger beroep is Holleeder opnieuw veroordeeld tot levenslang. Ik heb die zaak een klein beetje gevolgd en keihard bewijs is er eigenlijk niet voor zover ik kan zien.

Het zijn allemaal mensen die iets verklaren, maar verklaringen zijn ook te koop. 

De grote vraag voor mij blijft dan ook of hij nu wel of niet schuldig is aan al die moordopdrachten.

Neen hij is onschuldige deze gewetenloze crimineel ,verbaas me niks dat jij hem verdedigd.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pieter65 zei:

In hoger beroep is Holleeder opnieuw veroordeeld tot levenslang. Ik heb die zaak een klein beetje gevolgd en keihard bewijs is er eigenlijk niet voor zover ik kan zien.

Het zijn allemaal mensen die iets verklaren, maar verklaringen zijn ook te koop. 

De grote vraag voor mij blijft dan ook of hij nu wel of niet schuldig is aan al die moordopdrachten.

De Holleeder zaak is inderdaad grotendeels 'trial by media'.  Of de man schuldig is of niet kan ik niet beoordelen, maar wat ik wel weet dat er in de achtergrond heel andere dingen speelden. 

Wat je ziet in de pers is maar een fractie van het werkelijke gebeuren.

Zoals we gisteren zagen bij het topic over Steve Brown ging Willem Holleeder verhaal halen bij Peter R. de Vries. Dat gebeurde niet zomaar. Ook word nergens vermeld dat zus Astrid die het grootste bewijs leverde voor de veroordeling van Holleeder een verhouding had met Peter R.

Niets is wat het lijkt.

https://niburu.co/binnenland/11957-de-gitzwarte-rol-van-peter-r-de-vries-in-nederland

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Sherlock zei:

De Holleeder zaak is inderdaad grotendeels 'trial by media'.  Of de man schuldig is of niet kan ik niet beoordelen, maar wat ik wel weet dat er in de achtergrond heel andere dingen speelden. 

Wat je ziet in de pers is maar een fractie van het werkelijke gebeuren.

Zoals we gisteren zagen bij het topic over Steve Brown ging Willem Holleeder verhaal halen bij Peter R. de Vries. Dat gebeurde niet zomaar. Ook word nergens vermeld dat zus Astrid die het grootste bewijs leverde voor de veroordeling van Holleeder een verhouding had met Peter R.

Niets is wat het lijkt.

https://niburu.co/binnenland/11957-de-gitzwarte-rol-van-peter-r-de-vries-in-nederland

Heftig verhaal. Denk jij dat het anders in elkaar steekt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Pieter65 zei:

Heftig verhaal. Denk jij dat het anders in elkaar steekt?

Ja, dat denk ik wel. 

Ik ken of kende ook een aantal mensen uit dit toneelstuk en hoe het precies zit zal waarschijnlijk nooit iemand achter komen, maar Holleeder moest hangen, zoveel is duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
15 uur geleden, Sherlock zei:

Steve weet wel heel veel dingen.

Zeker! Maar ik vertrouw niks van wat hij zegt. Maar hij weet ongetwijfeld een hoop. Zijn uitspraken waren altijd te simpel. Ik las het altijd als een roddelblad en het doet niet onder voor een Story of Privé.

In zijn laatste programma op Salto (met zijn non stop "power to the people" mantra) zat ie met twee dames met daarbij vrolijk zeggend dat ze zo maar eens wat coke moesten gaan kopen. Hilarisch. Dan vond ik Kleurnet toch boeiender. Nu ik daar over begin is Luc Sala volgens mij echt in een val getrapt of hij was nog meer Discordiaans dan Robert Anton Wilson. Hoe dan ook had Kleurnet prachtige televisie.

In andere woorden:

Op 24-6-2022 om 19:39, Sherlock zei:

mensen uit dit toneelstuk

Ik vind het ook toneel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...