Ga naar inhoud

Stijgend aantal positief geteste mensen in Frankrijk


Joshua

Aanbevolen berichten

In Frankrijk is sprake van een toename aan het aantal ziekenhuis patienten dat toevallig positief test op corona. Het land wil daarom weer een mondkapjes plicht invoeren. Dus mocht je een vakantie geboekt hebben: wees gewaarschuwd.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flieko zei:

In Frankrijk is sprake van een toename aan het aantal ziekenhuis patienten dat toevallig positief test op corona. Het land wil daarom weer een mondkapjes plicht invoeren. Dus mocht je een vakantie geboekt hebben: wees gewaarschuwd.

Het begint weer helemaal opnieuw. Maak je borst maar nat voor de komende herfst en winter. Nog even en dan staan ze allemaal weer te zwaaien met hun coronatoegangsbewijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Antoon zei:

In mijn kennissen en familje kring is een afname van pro vaxxers van ongeveer 15 procent, dat geeft mij moed,denk dat het landelijk ook zo is

Dat is heel goed nieuws en ik denk dat je best gelijk zou kunnen hebben. Het begint toch bij steeds meer mensen door te dringen dat die spuiten misschien helemaal niet zo veilig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...