Ga naar inhoud

Neuroloog Jan Bonte gearresteerd vanwege bericht op Twitter


Veritas

Aanbevolen berichten

  • 11 maanden later...

Jan Bonte heeft mischien een beetje waarheid gezegd over dat vaccinatie gedoe. Ik vind hem zeker niet geschikt als arts. Wat een nare onwetende man op andere vlakken na wat ik van hem heb gelezen. Laat hem maar lekker bezig zijn met politieke zaken (als hobby) maar zeker niet als arts. 

Meneer weet alles zo goed maar hij mag wel eens aan zijn gewicht werken. Alles is volgens jou een mindset nietwaar meneer bonte, dus ook jou overgewicht. Werk daar eens aan, je begint op een varken te lijken. Of heb je daar wel een excuus voor omdat iets jou aangaat? Je kunt niet een hele groep afschilderen als psychisch omdat er een aantal hypochondrische debielen tussen zitten die in het ergste geval nieteens weten wat hun gender is. (Denk aan Jochem🤮 of al die overspannen en piekerende figuren die zich aansluiten bij de me/cvs groep.) Die klote violen verpesten het voor iedereen. Let daarop Jan Bonte voordat je een oordeel velt.

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...