Ga naar inhoud

Gelukkig, de nieuwe mode winterlook voor heren is bekend


Pieter65

Aanbevolen berichten

Hopelijk ben je al niet begonnen met het aanschaffen van je volgende garderobe, want dan heb je kans dat je de nieuwste mode hebt gemist.

Wat kan je als man nog meer wensen dan de volgende prachtige creatie. Nooit geweten dat de schepping zo mooi kon zijn.

Help, beam me up Scotty, ik wil naar een andere planeet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triest zeg.

ik lees ook wel her en der dat dit soort onzin bewust de lucht in wordt geslingerd om de groep mensen die die dit toejuichen op een gegeven moment te kunnen torpederen.

Mensen hebben dan op een gegeven moment zo de buik vol van dit soort zaken dat je ze makkelijk een nieuwe kant op kunt trekken met een nieuwe groep mensen die weer normaal gedrag promoten. Op wat adders onder het gras na dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Ik zie net dat ik in het verkeerde topic heb gereageerd lol

 

Flat earth raket crash:

Er was iemand genaamd 'Mad Mike'. Hij geloofde niet in de platte aarde maar had geld nodig voor zijn nieuwste stunt: een raket bouwen. Het was eigenlijk zijn tweede raket stunt. De flat earth community heeft hem hierbij gefinancierd omdat hij deed voorkomen alsof hij één van hun was. Iedereen kan zien dat zo'n kleine raket niet hoog zou komen maar de flat earth community zag dat blijkbaar niet in. Mad Mike deed het puur voor de kick maar verongelukte en was opslag dood. 

Hier de video van de lancering en de crash:

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Carver zei:

Triest zeg.

ik lees ook wel her en der dat dit soort onzin bewust de lucht in wordt geslingerd om de groep mensen die die dit toejuichen op een gegeven moment te kunnen torpederen.

Mensen hebben dan op een gegeven moment zo de buik vol van dit soort zaken dat je ze makkelijk een nieuwe kant op kunt trekken met een nieuwe groep mensen die weer normaal gedrag promoten. Op wat adders onder het gras na dan.

Als je ziet hoe de woke brigade in het leven staat dan moet je concluderen dat een deel van de bevolking letterlijk van de pot is gerukt. Dat is misschien allemaal nog niet zo erg, maar ze geloven er ook nog in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...