Ga naar inhoud

18 procent oversterfte in Nederland en iedereen blijft doodstil


Pieter65

Aanbevolen berichten

10 uur geleden, Pieter65 zei:

Wat heel bijzonder is, is het feit dat de media met geen woord reppen over de hoge oversterfte in ons land. 

Die hoort bij de hoogste in Europa, maar men vindt dit kennelijk heel normaal. Ik vind het niet normaal en ik ben gelukkig niet de enige.

En als je dan bedenkt dat dit niet eens midden in de winter is. April is een voorjaarsmaand. Zouden mensen het misschien gewoon niet willen weten omdat ze dan te maken zullen krijgen met een heel ongemakkelijke waarheid?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Tamme zei:

ZIEKTE VERZUIM IS OOK NOG NOOIT ZO HOOG GEWEEST

Ja en ook dat vind iedereen normaal. Ik denk als je zou kijken hoeveel van die zieken zich hebben laten prikken, dat je dan zou schrikken. Maar, dat zullen ze nooit bekend maken, want dan stort het hele verhaal in elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...