Ga naar inhoud

Ik zit eraan te denken om een ander gender te kiezen


Pieter65

Aanbevolen berichten

Alleen omdat ik ben geboren als een man betekent dat natuurlijk niet dat ik ook de rest van mijn dagen moet slijten als een man.

Neem bijvoorbeeld Mark Rutte? Ook hij is formeel een man, maar hoeveel dagen zouden er wel niet zijn waarbij hij zich identificeert als een rat?

En dat is het mooie van onze huidige progressieve tijd, we hoeven niet langer te zijn wat we niet willen.

Vandaag identificeer ik mijzelf met een boterbloem.

Scherpe-boterbloem-2-2.jpg

 

Ik wil daarop niet aangevallen worden, want dan voel ik mij gediscrimineerd en buitengesloten en als je mij in de maling neemt, dan vind ik dat hate speech.

We hebben tenslotte allemaal het recht om te zijn wie we willen zijn.

gender.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
8 minuten geleden, Sherlock zei:

Veel succes volgende week in Davos. 

Wel een gedoe met die honderden vliegtuigen daar. Lekker goed voor je klimaat. Hoe ga je dat eigenlijk oplossen?

Bedankt. Dat is gerechtvaardigd. Een paar vliegtuigen voor overleg, die duizenden in de toekomst zullen verminderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Tamme zei:

Als actie bestuurder naar een wef bijeenkomst gaan is trouwens hoogverraad,maar dan wel volgens de oude versie van de dikke van dale hebben ze net voor de invoering van de euro veranderd

Heb je daar een linkje naar? Dus naar hoe dat zat voor die wet veranderd werd. Want ik heb dat in het verleden ook gelezen. Dat is ook het geinige aan een Kaag en Wilders overigens. Kaag is getrouwd terwijl ze voor BuZa werkte (een Palestijnse hotemetoot) en toen ontslagen maar is nu minister. En wilders was of is (?) twee maal getrouwd (ge)weest met Mossad vrouwen. En meer van dat soort voorbeelden. Je zou zeggen dat landsbelang voorop zou staan.

Oh ja Thierry is antisemiet is ook zo'n voorbeeld. Al helemaal wanneer je kantoor Amsterdam op zoekt want alle andere bedrijven in het gebouw zijn Israëlisch of Joods gerelateerd. Tevens heeft Baudet ooit de jaarlijkse CIDI prijs ontvangen maar daar hebben ze later afstand van gedaan. Lol ik zie nu zelfs dat ze dat alles van de website hebben verwijderd inclusief het afstand nemen van. haha

aangepast door WitteGijUt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...