Ga naar inhoud

Voor of tegen Rusland?


Joshua

Aanbevolen berichten

Sommige mensen zijn voor Putin/Rusland en sommigen zijn tegen.

Maar ik heb één vraag voor de mensen die vóór Rusland zijn. Volgens Oekraïne hebben de Russen 50.000 soldaten verloren, volgens Rusland zijn het er 6000. Rusland dreigt nu om 300.000 reservisten op te roepen. Of dit echt gebeurd is maar de vraag. Maar mocht dit wel gebeuren. Behalve dat deze mensen worden gebruikt als kannonen voer. Het is ook de vraag of er wel genoeg wapens, eten en slaapplekken zijn.

Zelf denk ik dat dit een dreiging is, een dreiging die bij het volk zoveel angst oproept dat al bijna 90.000 Russen op de vlucht zijn geslagen

Vind jij dat Rusland moreel de weg kwijt aan het raken is?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flieko zei:

Sommige mensen zijn voor Putin/Rusland en sommigen zijn tegen.

Maar ik heb één vraag voor de mensen die vóór Rusland zijn. Volgens Oekraïne hebben de Russen 50.000 soldaten verloren, volgens Rusland zijn het er 6000. Rusland dreigt nu om 300.000 reservisten op te roepen. Of dit echt gebeurd is maar de vraag. Maar mocht dit wel gebeuren. Behalve dat deze mensen worden gebruikt als kannonen voer. Het is ook de vraag of er wel genoeg wapens, eten en slaapplekken zijn.

Zelf denk ik dat dit een dreiging is, een dreiging die bij het volk zoveel angst oproept dat al bijna 90.000 Russen op de vlucht zijn geslagen

Vind jij dat Rusland moreel de weg kwijt aan het raken is?

Ik denk dat Rusland systematisch door het Westen verder in een hoek wordt gedreven waar het op een gegeven moment niet meer uit kan komen.

Die oorlog moet er komen, er mag op geen enkele manier vrede worden gezocht. En dus als je blijft pushen en pushen en alsmaar meer wapens gaat sturen en die grondgebieden in het oosten worden over een paar dagen erkend als Russische, berg je dan maar.

Ik denk dat we hele gekke dingen gaan en dat niemand weet hoe ze deze geest ooit weer in de fles moeten stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sherlock zei:

Ik denk dat Rusland systematisch door het Westen verder in een hoek wordt gedreven waar het op een gegeven moment niet meer uit kan komen.

Die oorlog moet er komen, er mag op geen enkele manier vrede worden gezocht. En dus als je blijft pushen en pushen en alsmaar meer wapens gaat sturen en die grondgebieden in het oosten worden over een paar dagen erkend als Russische, berg je dan maar.

Ik denk dat we hele gekke dingen gaan en dat niemand weet hoe ze deze geest ooit weer in de fles moeten stoppen.

Ik denk vooral veel dreiging en verder economische en informatie oorlog. Kost minder energie en dus effectiever.

Alleen al Europa afsluiten van Rusland qua olie en gas heeft vergaande gevolgen. Dan is er verder geen oorlog nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Carver zei:

Ik denk vooral veel dreiging en verder economische en informatie oorlog. Kost minder energie en dus effectiever.

Alleen al Europa afsluiten van Rusland qua olie en gas heeft vergaande gevolgen. Dan is er verder geen oorlog nodig.

Wil je dat dan even doorgeven aan Zelenksi, die heeft het nu al over een 'beperkte kernoorlog' met Rusland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2022 om 21:02, Pieter65 zei:

Wil je dat dan even doorgeven aan Zelenksi, die heeft het nu al over een 'beperkte kernoorlog' met Rusland.

Gewoon een poppenkast. Je neemt die puppets te serieus. Het zal niet verder komen dan dreigementen, wat opgeklopte media berichten en financiële oorlogsvoering. Wat op zich al erg genoeg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duitse economie is gebouwd op goedkoop vrij beschikbaar gas van de russen.Zodra fabrieken verlies gaan draaien stoppen ze,ook om de werknemers te beschermen(anders geen onslag premie).Aluminimum fabriek dicht? dan krijgt ook de auto industrie geen onderdelen meer enz een grote ramp.Heb je dubbel glas nodig?dan zou ik het maar snel bestellen🤣gaat het erg goed met duitsland dan gaat het goed met nederland,dan weet je wat er hier gaat gebeuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...