Ga naar inhoud

Poetin bekrachtigt annexatie vier Oekraïense provincies: 'Rusland heeft nieuwe gebieden'


Joshua

Aanbevolen berichten

 

Poetin bekrachtigt annexatie vier Oekraïense provincies: 'Rusland heeft nieuwe gebieden' bron: nu.nl

 

Dat heeft Putin toch mooi even gefixed. Minder drama dan ik had verwacht. Verlost van de open psychiatrische inrichting genaamd het westen. 

Maar wat gaat Babylon nu doen? Nog meer kamikaze aanvallen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Flieko zei:

Poetin bekrachtigt annexatie vier Oekraïense provincies: 'Rusland heeft nieuwe gebieden' bron: nu.nl

Dat heeft Putin toch mooi even gefixed. Minder drama dan ik had verwacht. Verlost van de open psychiatrische inrichting genaamd het westen. 

Maar wat gaat Babylon nu doen? Nog meer kamikaze aanvallen? 

Absoluut, je denkt toch niet dat Zelenski nu gaat stoppen met aanvallen? We zullen zien waar het eindigt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al zouden er morgen 100 lng tankers in duitse havens liggen,dan nog red de industrie daar het niet.tanker leegmaken kost veel tijd en infra onbreekt,en let op het gas is veels te duur dus zouden de fabrieken verlies moeten gaan draaien.blijft poppenkast want was wel heel erg voorspelbaar.Zijn we alweer aan het gaswinnen op de noordzee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sherlock zei:

Het is nooit een knappe man geweest, maar in welk opzicht is hij nu eng?

Denk je dat hij is doorgeslagen of iets dergelijks?

Niet doorgeslagen maar vastbesloten. Sterk. Niet van die halve gare leiders die wij hier hebben. Van die volwassen mafketels die lachen om ruft grappen en schuilen voor een rotje. Ja rotjes zijn verboden.

Putin is Iemand die je niet moet uitdagen. Maar hij gaat ook zijn eigen burgers als kannonnen voer gebruiken. 

 

Op deze foto staat hij er goed op. Sterk. Wat mij betreft heeft hij gewonnen... vrede, klaar. Dan zijn ook meteen de oorlogen die daar sinds 2014 woedde opgelost. Goed gedaan Putin.  Maar blijkbaar kende hij de vijand niet goed genoeg. Want ze blijven wapens sturen. Ik denk dat hij dan wel heel gevaarlijk kan worden.

 

Maar al bij al, mischien spelen ze allemaal maar een spelletje.

IMG_20221002_035545.jpg

 

IMG_20221002_041657.jpg

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Flieko zei:

Niet doorgeslagen maar vastbesloten. Sterk. Niet van die halve gare leiders die wij hier hebben. Van die volwassen mafketels die lachen om ruft grappen en schuilen voor een rotje. Ja rotjes zijn verboden.

Putin is Iemand die je niet moet uitdagen. Maar hij gaat ook zijn eigen burgers als kannonnen voer gebruiken. 

Op deze foto staat hij er goed op. Sterk. Wat mij betreft heeft hij gewonnen... vrede, klaar. Dan zijn ook meteen de oorlogen die daar sinds 2014 woedde opgelost. Goed gedaan Putin.  Maar blijkbaar kende hij de vijand niet goed genoeg. Want ze blijven wapens sturen. Ik denk dat hij dan wel heel gevaarlijk kan worden.

Maar al bij al, mischien spelen ze allemaal maar een spelletje.

IMG_20221002_035545.jpg

IMG_20221002_041657.jpg

Wat een verschil. 

Een maatschappij die volkomen verrot is tegenover een maatschappij waar de meeste dingen nog zijn zoals ze horen te zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...