Ga naar inhoud

Leuke youtube videos


Joshua

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Meeste reacties in dit topic

6 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Mensen hebben blijkbaar geen flauw idee van de geestelijke realiteit.

Velen hebben wel interesse maar komen op zoveel dwaalsporen terecht. Ookal komt iemand bijna bij de waarheid van het bestaan van de geestelijke wereld, als ze Jezus niet hebben zie je ze weer wegvallen in allerlei valse leringen. Zo bewerkt en verblind door het duister dat ze het licht van God niet kunnen zien. De enige die hen de ogen kam openen is Jezus. Tot die tijd kunnen ze alleen een beetje wakker schrikken wanneer ze ervaren hoe erg het duister de mensheid haat. Het echt ervaren. Die onnatuurlijke, grenzeloze haat dat het tegen je heeft. Kwetsbaarder dan dat kun je je niet voelen. Althans ik heb het nog nooit ergens in de wereld gevonden, behalve in de geestelijke wereld. Dat zijn dingen die me altijd bij blijven en sinds die tijd ben ik er nogsteeds van overtuigd dat het beter is om met je kop onder de guillotine te liggen met een doorgeslagen boze menigde om je heen, dan de haat van het duister te ervaren. Maar ook dat lijd niet meteen tot Jezus, althans dat deed het bij mij niet meteen.

 

 

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik zie de interesse niet vaak bij mensen.

Soms wel, maar dan komt er weer een één of andere zweefkees valse beweringen maken en raken ze hiervan in de ban. Vaak van die types die ook voor iedere narcist vallen.

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

De mensen moeten zelf de stap zetten om te gaan zoeken en dan kan God iets voor ze gaan doen. Zonder geloof kan God ook weinig doen. 

Het duister doet er alles aan om mensen hiervan weg te houden. En voor sommigen is het mischien onbewust te confronterend. De fundering van hun bestaan staat dan op het spel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Narcisten zijn een goed voorbeeld van hoe de boze geesten zijn. K vermoed dat de boze geesten rechtstreeks door de narcisten heenwerken omdat ze zich in het lichaam van die persoon hebben genesteld. 
 

Zelf had ik als kind al een sterke hang naar waarheid. Nooit heb ik goed begrepen waarom mensen liever de leugen hebben. De waarheid is hard maar zal uiteindelijk altijd geopenbaard worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
1 uur terug, Joshua zei:

Kerken worden achter elkaar gekaapt door nep Christenen die van binnenuit het geloof slopen. Deze man confronteert het addergebroed. Respect.

Dit gebeurt de hele geschiedenis al. Goed om het onder de aandacht te brengen hoor. Jezus riep op om alles op waarheid te checken. Juist omdat dat addergebroed de waarheid verdraait. Zij hebben de geest van de antichrist. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...