Ga naar inhoud

Leuke youtube videos


Joshua

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Meeste reacties in dit topic

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
23 uur geleden, Flieko zei:

Wat een rare foto's op zijn youtube community. Doet me denken aan de youtuber Lena Kochman.

Mag je alweer video's plaatsen op je Youtube kanaal?

Ik hoorde van de week van iemand die werd zonder pardon voor de rest van zijn leven verbannen van Youtube en hij heeft geen flauw idee waarom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Pieter65 zei:

Mag je alweer video's plaatsen op je Youtube kanaal?

Volgens mij wel maar weet niet zeker of de 7 dagen al om zijn. 

 

4 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik hoorde van de week van iemand die werd zonder pardon voor de rest van zijn leven verbannen van Youtube en hij heeft geen flauw idee waarom.

Mischien poste hij bepaalde kritiek ergens op? Bij 3 strikes verlies je je account.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Flieko zei:

Volgens mij wel maar weet niet zeker of de 7 dagen al om zijn. 

Mischien poste hij bepaalde kritiek ergens op? Bij 3 strikes verlies je je account.

Het is en blijft een raadsel, het enige dat hij te horen kreeg was dat de gebruikersvoorwaarden zouden zijn overtreden. Je zal toch een hoop tijd in zo'n kanaal hebben gestoken en dan ineens: poef, het is weg.

Het is natuurlijk bizar en toch blijven mensen dat kanaal gebruiken. 

Ik zou er nooit aan beginnen en geen nacht rustig meer slapen als ik daar een flink aantal video's had staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 1-5-2023 om 03:53, Flieko zei:

Zelfs Peter r de Vries ging verkleed drag queen😵

Peter R. een verhaal apart zou je kunnen zeggen.

Een misdaadverslaggever die zich regelmatig op heel glad ijs begaf. 

We zullen waarschijnlijk wel nooit precies het echte verhaal van Peter weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 5 weken later...
  • 5 weken later...

Dit is al een wat oudere video: 16 jaar gevangenis na het verbranden van een pride vlag.

Er hing een pride vlag aan een "kerk" en Martinez haalde deze eraf en heeft dit veilig, op straat (voor een strip club) in brand gestoken.

Helaas kan ik niet genoeg video materiaal vinden om te oordelen of deze man gevaarlijk kon zijn. Op onderstaand geframed stuk na. 

Bijbels en korans verbranden is prima, maar een pride vlag?

Wat mij opvalt, met bijvoorbeeld de laatste koran verbranding (was gestaged) is dat voordat het gebeurde, de media het heel uitgebreid ging berichten om zoveel mogelijk mensen tegen elkaar op te spelen om vervolgens te berichten over hoe het is gegaan. Kennende de Islam, weten we dat daar ooit een wraak actie uit gaat komen. Maar een pride vlag verbranden wordt als gevaar gezien.

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...