Ga naar inhoud

Zo kan die welweer


Antoon

Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Antoon zei:

bekende Amerikaanse sportjournalist Grant Wahl (48) is vrijdagavond net na de kwartfinale van Oranje tegen Argentinië op het WK voetbal overleden. Hij zakte op de perstribune in elkaar. De doodsoorzaak is nog niet bekendgemaakt.

NU.nl

Ja zag het en zijn broer denkt dat ze hem daar hebben vermoord omdat hij een regenboogtrui had gedragen.

Dit is ook diep triest.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Pieter65 zei:

Kijk eens naar de sterftecijfers in Duitsland.

En maar vol blijven houden dat het niets met de coronavaccinaties te maken heeft.

Wat mij opvalt is dat er ten tijde van de pandemie in 2020 helemaal geen sprake is van oversterfte. Het begint pas op het moment dat men begint met vaccineren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klimaat op Bali is ook heel gevaarlijk tegenwoordig:

Twee maanden nadat hij zijn 75e verjaardag vierde, is op Bali presentator Han Peekel overleden. Dat laat zijn dochter Cato-Margo weten aan De Telegraaf. De tv-maker en stripliefhebber, bekend van programma’s als Wordt vervolgd en TV Monument, stierf tijdens zijn vakantie op het Indonesische eiland aan de gevolgen van hartfalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 1-12-2022 om 17:51, Flieko zei:

Ik vind het maar moeilijk. Er zijn zoveel leugenaars en oplichters in de wereld die het nodig vinden om een rookgordijn op te gooien. Vooral online trolls die videos, foto's, grafieken en etc vervalsen.

Er zal zeker wel sprake kunnen zijn van een (flinke) toename aan hartproblemen. Overtuigende cijfers op grote schaal ontbreken grootendeels nog op myocarditis na. Wie weet houden ze cijfers achter. Er is sprake van oversterfte, dat staat vast.

Wat interessant is, is dat embalmers enorme eiwit slierten hebben gevonden in slagaderen van overleden personen en dit ook voor de camera lieten zien. Dat is wat we nodig hebben: bewijs. Als dit echt van het vaccine komt, dan kunnnen we met een ramp te maken krijgen.

Maarja als we volledig het alternatieve nieuws zouden geloven dan heeft nu iedere gevaccineerde AIDS (bewijs ontbreekt) en zal dood neer vallen zodra ze de trap oplopen. Omdat ze, zoals beweerd wordt geen inspanning kunnen verdragen. Ook wordt steevast beweerd dat deze mensen bluetooth signalen uitzenden omdat het zogenaamde grafeen oxide in de vaccines zo slim in elkaar zit, dat het zijn eigen printplaatjes met alle componenten kan maken in het lichaam. Vergeet niet dat componenten uit een hoop verschillende metalen bestaan voor bepaalde effecten. Een simpel draadje met een paar lussen doet niets.

Ondertussen kijken we het WK. Waar bijna iedere voetballer waarschijnlijk zwaar gevaccineerd is. We zien wielrenners, hardlopers, mensen die naar de sportschool gaan. Mensen die enorme sporten doen als parachute springen en etc. 

Het enige wat we tot nu toe weten is dat het vaccine waarschijnlijk eiwit slierten (bestaande uit spike eiwitten) kan aanmaken in slagaderen van sommige mensen alsook hartproblemen en CVS kan veroorzaken in sommige mensen. 

We weten niet of dit voor iedere gevaccineerde geldt. De ziekenhuizen overstromen (nog) niet.

Het echte effect zien we waarschijnlijk binnen 5 jaar. Wie weet wordt iedereen onvruchtbaar zoals in de serie Utopia. Of de wereld bevolking komt een stuk lager te liggen. Maar stel dat er verder niets gebeurd. Wat dan? Dan staan we bekent als mensen die letterlijk elk woord uit de alternatieve hoek klakkeloos hebben overgenomen.

Maar goed. Mischien zit ik er helemaal naast en heb ik bepaalde dingen gemist.

Je bent in ieder geval nuchter en neemt niet zomaar alles aan. Ik heb de dingen die jij opsomt ook gelezen. Er zijn veel aanwijzingen dat het vaccin niet deugt. Ik woon in een heel klein dorpje en het is mij opgevallen dat ik sinds de vaccins gezet worden bijna dagelijks een sirene hoor. Of dat altijd de ambulance is, dat weet ik niet maar voorheen was het veel minder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Je bent in ieder geval nuchter en neemt niet zomaar alles aan. Ik heb de dingen die jij opsomt ook gelezen. Er zijn veel aanwijzingen dat het vaccin niet deugt. Ik woon in een heel klein dorpje en het is mij opgevallen dat ik sinds de vaccins gezet worden bijna dagelijks een sirene hoor. Of dat altijd de ambulance is, dat weet ik niet maar voorheen was het veel minder. 

Ik denk dat er een hoop in de doofpot wordt gedrukt. Ik heb veel comments voorbij zien komen op youtube... Dat vaccine is niet veilig.

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Flieko zei:

Ik denk dat er een hoop in de doofpot wordt gedrukt. Ik heb veel comments voorbij zien komen op youtube... Dat vaccine is niet veilig.

K had erbij moeten zeggen dat je een goed punt noemde over de alternatieve media. Die melden ook vanalles maar voor ons is het niet echt te controleren of het klopt wat ze zeggen. De alternatieve media moet je dus ook kritisch beoordelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...