Ga naar inhoud

Nu mag je nog het woord neger gebruiken, straks niet meer.


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik eet nog steeds jodenkoeken en negerzoenen, maar niet lang meer denk ik.

De halve gare idioten die dit land besturen hebben besloten dat ze excuses moeten aanbieden voor iets dat ze niet hebben gedaan.

Ik vind dat het toppunt van waanzin, dat volwassen mensen excuses gaan aanbieden voor dingen waar ze part noch deel aan hebben gehad. Excuses aanbieden voor dingen die gebeurd zijn voordat wij allemaal waren geboren.

Ik weet dat we in een gekkenhuis leven waar het altijd nog wat gekker kan en nu mogen we ook nog eens gaan betalen.

Hebben wij ooit een stuiver verdiend aan slavenhandel? Natuurlijk niet, maar we mogen wel betalen.

En een grote mond dat ze hebben, ik ga ervan over mijn nek.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom spreken ze elkaar altijd aan met nigga en nigger? Vooral in de US. Ze zijn vooral zelf erg racistisch omdat ze het woord zelf letterlijk elke dag gebruiken terwijl ze het blanken verbieden. 

Als we kijken naar de zwarte gemeenschap maar ook de moslim gemeenschap dan kunnen we stellen dat zij het één en ander hebben op te ruimen. Want eerlijk gezegd: het is een puinhoop. Zolang ze dat niet doen zullen ze nog meer worden buitengesloten van de rest van de maatschappij. Tuurlijk zitten er goede mensen tussen. Maar teveel van hen zijn kapot gemaakt door hun eigen gemaakte criminele subcultuur. Jammer, want kleur zou niks moeten zeggen eigenlijk. 

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe moet dat dan als er een doc. of journaal is waar om de duidelijkheid  vermeld moet worden om wie het gaat, neger mag niet meer, zullen we dan maar zeggen het gaat om zwarten of het gaat om mensen die een zwarte kleur hebben, kan nog akeliger overkomen, ze schieten hun doel voorbij.

 

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsof het verbieden van een woord iets oplost.

Het zal het juist vele malen ergen maken. Het zal de verschillende mensen nog meer tegen elkaar opzetten.

Als mensen nu eens zouden kijken wat mensen verbindt in plaats van verdeeld, dan zouden we al een heel eind verder komen.

Voor 95 procent zijn we allemaal gelijk, behalve een paar details.

Het grote probleem in mijn ogen is dat er bepaalde mensen in de achtergrond juist niets liever willen dan mensen tegen elkaar opzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De excuses moeten ook nog een keer worden gemaakt door een wit persoon.

Ook wordt er geklaagd over het afreizen van minister Weerwind (Rechtsbescherming) naar Suriname. De D66-bewindsman heeft zelf een Surinaamse achtergrond, maar in zijn land van oorsprong worden excuus van een ’wit persoon’ geëist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...