Ga naar inhoud

Is omvolking een complot theorie of is het echt?


Veritas

Aanbevolen berichten

Het idee dat wij als bevolking worden vervangen is natuurlijk een krankzinnige gedachte. Het is ook iets dat voor de meeste mensen niet is te begrijpen en ze knikken dan ook maar wat graag als er gezegd wordt dat dit een complot theorie is.

Nou, gelukkig maar, want stel je voor.

Maar, als ik zo naar het Franse voetbal elftal kijk, dan begin ik toch weer te twijfelen.

frans.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Ravenheer zei:

Het is ook geen toeval dat het negroïde ras gekozen is door de elites om de dominante factor te spelen. Negers zijn groot, sterk en makkelijk controleerbaar. En ze kunnen een hoop vrouwen zwanger maken. De soldaat van de jood.

Maar negers importeren naar Israël, ho maar.

Hallo Ravenheer,

Alhoewel ik op zich wel kan begrijpen wat je bedoelt, vind ik het niet prettig hoe je onze zwarte medemens in z'n algemeenheid hier beschrijft. Ik wilde je dit toch even laten weten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jammer dat mensen nooit volwassen worden en elkaar nogsteeds beoordelen op de hoeveelheid melanine ze in hun huid hebben zitten.

Ja er zijn problematische subculturen binnen bepaalde gemeenschappen tot stand gekomen. Door extra buitensluiting worden deze problemen alleen maar erger. De zwarte community moet tot inzicht komen dat ze wat moeten veranderen. Te beginnen bij het vernietigen van de rap hiphop cultuur, zodat hun kinderen niet langer op een dwaalspoor worden gezet. En wij moeten hen omarmen in onze samenleving zodat ze niet racistisch worden tegenover blanken.

Met ons allen moeten we als doel hebben om de samenleving samen te fixen ipv te vechten over huidskleur. Hou toch op. Die domme racisten zijn niets verandert en komen nooit met werkende oplossingen. Nee, ze creeren alle problematiek juist door groepen buiten te sluiten. Deze groepen gaan de criminaliteit in en voor dat je het weet wordt dat hun gesloten ghetto cultuur. Een visuele cirkel.  

Wat doet de linkse politiek correcte Nederlander? Die omarmt de criminele rap subcultuur ipv samen tot een oplossing te komen. Beiden zijn verantwoordelijk voor de aanhoudende problematiek. 

rap cultuur is erger dan je denkt. Het vormt jongeren/kinderen. Het is hun voorbeeld en hun ondergang

ik heb het hier niet over moslim groepen. Voor de Islam is geen hoop omdat wij volgens de koran vieze ongelovige honden zijn die dood moeten.  Dus dat is geen beginnen aan. Maar ook daarvoor zijn oplossingen te bedenken. Zonder God uit te nodigen zijn deze doelen onmogelijk te behalen.

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Flieko zei:

Het is jammer dat mensen nooit volwassen worden en elkaar nogsteeds beoordelen op de hoeveelheid melanine ze in hun huid hebben zitten.

Ja er zijn problematische subculturen binnen bepaalde gemeenschappen tot stand gekomen. Door extra buitensluiting worden deze problemen alleen maar erger. De zwarte community moet tot inzicht komen dat ze wat moeten veranderen. Te beginnen bij het vernietigen van de rap hiphop cultuur, zodat hun kinderen niet langer op een dwaalspoor worden gezet. En wij moeten hen omarmen in onze samenleving zodat ze niet racistisch worden tegenover blanken.

Met ons allen moeten we als doel hebben om de samenleving samen te fixen ipv te vechten over huidskleur. Hou toch op. Die domme racisten zijn niets verandert en komen nooit met werkende oplossingen. Nee, ze creeren alle problematiek juist door groepen buiten te sluiten. Deze groepen gaan de criminaliteit in en voor dat je het weet wordt dat hun gesloten ghetto cultuur. Een visuele cirkel.  

Wat doet de linkse politiek correcte Nederlander? Die omarmt de criminele rap subcultuur ipv samen tot een oplossing te komen. Beiden zijn verantwoordelijk voor de aanhoudende problematiek. 

rap cultuur is erger dan je denkt. Het vormt jongeren/kinderen. Het is hun voorbeeld en hun ondergang

ik heb het hier niet over moslim groepen. Voor de Islam is geen hoop omdat wij volgens de koran vieze ongelovige honden zijn die dood moeten.  Dus dat is geen beginnen aan. Maar ook daarvoor zijn oplossingen te bedenken. Zonder God uit te nodigen zijn deze doelen onmogelijk te behalen.

Hallo Flieko,

Mooi geschreven, helemaal mee eens. Als we ons allemaal nou eens zouden herinneren dat we weliswaar gelijkwaardig zijn maar niet gelijk - te beginnen bij de aangeboren verschillen tussen mannen en vrouwen.

Zo lees ik met interesse sinds de laatste paar maanden de website van Henry Makow.com (en ik zie dat de redactie van Niburu.co hem ook aanhaalt in een artikel van vandaag, 24 dec). Hij heeft het lef, als overigens Joodse man, om niet alleen zijn Joodse cultuur, inclusief hun filosofie-religie zeer kritisch aan de kaak te stellen (als je als niet-Jood dat zou doen, was je allang opgepakt of erger!), maar om ook Westerse witte mannen en vooral de hedendaagse Westerse witte vrouwen uiterst kritisch te benaderen - en ik ben het, als Westerse witte vrouw, bijna volledig met hem eens.

Hij benadrukt namelijk het bestaan van de fundamentele verschillen, de kwaliteiten en de zwakke kanten, tussen en van mannen en vrouwen (uiteraard geldt dit ook voor andere culturen dan de Westerse) en dat die verschillen er niet voor niets zijn, omdat ze elkaar perfect aanvullen en versterken - zolang ze vanuit de juiste motivatie gebruikt worden uiteraard.  

Tenslotte: uit je eerdere berichten, die ik las, maak ik op dat jij je veelal baseert op de bijbel. Alhoewel ik dat niet doe, is het mooi om te zien dat jij en ik, alhoewel via een soort van omweg, toch tot dezelfde conclusies komen, leuk! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2022 om 21:47, Flieko zei:

Het is jammer dat mensen nooit volwassen worden en elkaar nogsteeds beoordelen

Als je mensen op een natuurlijke manier hun gang laat gaan, dan doen ze dat niet.

 

Op 24-12-2022 om 11:27, AnnaNas zei:

. Als we ons allemaal nou eens zouden herinneren dat we weliswaar gelijkwaardig zijn maar niet gelijk

Als je kijkt naar de praktijk, dan zie je dat verschillende mensen qua ras en cultuur volkomen vreedzaam bij elkaar kunnen leven. Een heel mooi voorbeeld hiervan is Syrië, voordat ze daar de zaak verziekten. Alles woonde daar, van moslims tot Joden en niemand had een probleem.

Totdat men begon met manipuleren en de groepen tegen elkaar op te zetten. Dat is exact wat er gebeurde ook in Amerika en vooral ook Zuid-Afrika.

Als je mensen met rust laat, dan gebeurt er niets.

Ben zelf vrij veel in Suriname geweest en ik vind Paramaribo nog steeds één van de mooiste steden ter wereld. Dit, omdat het een geweldige mengelmoes is van alles door elkaar en de sfeer is er fantastisch. Al die keren dat ik er ben geweest heb ik nooit iets gemerkt van racisme of dat mensen elkaar raar aankeken omdat de één er heel anders uitziet dan de ander.

Laat mensen gewoon met rust en alles komt vanzelf goed.

Maar, wij hebben te maken met een maatschappij die van A tot Z wordt gemanipuleerd. Primair via de media, maar bovenal door de reclame.

Kijk dan wie eigenaren zijn van de grootste reclamebureaus ter wereld en je hebt het antwoord.

Kijk naar de reclamespots op televisie. Heel vaak zie je een intelligente donkere man met een blanke vrouw en als er een blanke man in het spotje voor komt, dan is het de sukkel. Dit soort dingen gebeurt niet voor niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sherlock zei:

Als je mensen op een natuurlijke manier hun gang laat gaan, dan doen ze dat niet.

Als je kijkt naar de praktijk, dan zie je dat verschillende mensen qua ras en cultuur volkomen vreedzaam bij elkaar kunnen leven. Een heel mooi voorbeeld hiervan is Syrië, voordat ze daar de zaak verziekten. Alles woonde daar, van moslims tot Joden en niemand had een probleem.

Totdat men begon met manipuleren en de groepen tegen elkaar op te zetten. Dat is exact wat er gebeurde ook in Amerika en vooral ook Zuid-Afrika.

Als je mensen met rust laat, dan gebeurt er niets.

Ben zelf vrij veel in Suriname geweest en ik vind Paramaribo nog steeds één van de mooiste steden ter wereld. Dit, omdat het een geweldige mengelmoes is van alles door elkaar en de sfeer is er fantastisch. Al die keren dat ik er ben geweest heb ik nooit iets gemerkt van racisme of dat mensen elkaar raar aankeken omdat de één er heel anders uitziet dan de ander.

Laat mensen gewoon met rust en alles komt vanzelf goed.

Maar, wij hebben te maken met een maatschappij die van A tot Z wordt gemanipuleerd. Primair via de media, maar bovenal door de reclame.

Kijk dan wie eigenaren zijn van de grootste reclamebureaus ter wereld en je hebt het antwoord.

Kijk naar de reclamespots op televisie. Heel vaak zie je een intelligente donkere man met een blanke vrouw en als er een blanke man in het spotje voor komt, dan is het de sukkel. Dit soort dingen gebeurt niet voor niets.

Je hebt helemaal gelijk. Mensen worden, voornamelijk door de media tegen elkaar opgezet. Dat excuses voor het slavernij verleden dat eindeloos wordt uitgemolken in de media is hier een perfect voorbeeld van. Kijk hoe boos veel mensen worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...