Ga naar inhoud

Quackwatch is zelf één en al quack


Joshua

Aanbevolen berichten

Op een aantal goede punten na zijn websites als quackwatch.org en kwakzalverij.nl gevaarlijk. Bij deze websites wordt big pharma enorm verdedigd en heilig verklaard.

Critische wetenschappelijke studies gooien ze het raam uit. Want dat past niet in het plaatje van die drug pushers. 

Het is mooi dat ze oplichters aanpakken. Denk aan die bioresonatie onzin. Maar daar tegenover staat zoveel valse informatie op hun websites over dat  vitamine en mineraal tekorten zogenaamd niets te maken hebben met het onstaan en verloop van veel ziektes. Ook hun eindeloze gepush met het oversterfte veroorzakende vaccine is om werkelijk niet goed van te worden.

Maar goed. Overal een pilletje en een prikje voor en vooral goed luisteren naar de dokter. Ja de dokter die weet het hoor. Nou hoevaak die idioten de schouders wel niet ophalen... er ontstaan steeds meer vreemde ziektes en aandoeningen in de samenleving en niemand weet wat te doen. Eén ding: ons eten is shit en zit vol troep.

Als je kinderen gaat vaccineren met een mRNA covid vaccine dan ben je zoiezo niet goed in je bovenkamer 

 

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Flieko zei:

Op een aantal goede punten na zijn websites als quackwatch.org en kwakzalverij.nl gevaarlijk. Bij deze websites wordt big pharma enorm verdedigd en heilig verklaard.

Critische wetenschappelijke studies gooien ze het raam uit. Want dat past niet in het plaatje van die drug pushers. 

Het is mooi dat ze oplichters aanpakken. Denk aan die bioresonatie onzin. Maar daar tegenover staat zoveel valse informatie op hun websites over dat  vitamine en mineraal tekorten zogenaamd niets te maken hebben met het onstaan en verloop van veel ziektes. Ook hun eindeloze gepush met het oversterfte veroorzakende vaccine is om werkelijk niet goed van te worden.

Maar goed. Overal een pilletje en een prikje voor en vooral goed luisteren naar de dokter. Ja de dokter die weet het hoor. Nou hoevaak die idioten de schouders wel niet ophalen... er ontstaan steeds meer vreemde ziektes en aandoeningen in de samenleving en niemand weet wat te doen. Eén ding: ons eten is shit en zit vol troep.

Als je kinderen gaat vaccineren met een mRNA covid vaccine dan ben je zoiezo niet goed in je bovenkamer 

Dus, met andere woorden, de grote farmabedrijven zijn de echte kwakzalvers op deze wereld. Deze krijgen overal vrij spel en worden zelfs door overheden gevrijwaard voor de gevolgen van hun producten.

Dat mensen dit allemaal pikken wil er bij niet in. Zijn ze dan werkelijk zo dom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sherlock zei:

Dus, met andere woorden, de grote farmabedrijven zijn de echte kwakzalvers op deze wereld. Deze krijgen overal vrij spel en worden zelfs door overheden gevrijwaard voor de gevolgen van hun producten.

Dat mensen dit allemaal pikken wil er bij niet in. Zijn ze dan werkelijk zo dom?

Uuh nee. Als je ernstig ziek bent wil je geen alternatieve arts. Een dieet fixt je niet en een supplement red jou leven niet als je bijna dood gaat. Het is dan te al te laat en je hebt dan gewoon medicijnen nodig.

Wat ik probeer te zeggen is: er wordt niet gekeken of mensen tekorten hebben en daar wordt ook niet aan gewerkt. Je krijgt meteen een pilletje voor iedere kwaal. Deze pillen werken wel maar pakken de oorzaak niet aan. Op andere vlakken maken deze pillen vaak ook een boel kapot.

De farma industrie is een corrupte criminele bende dat over lijken gaat. Dat hebben we gezien met covid. Maar dat is het alternatieve ook. Via omwegen niet werkende supplementen prezen alsof het alles kan genezen terwijl het amper tot niets doet.

Het is allemaal mensen werk en allen willen snel rijk worden.

De gezondheidzorg kan stukken beter worden wanneer doktoren echt alles checken en daaraan werken ipv te doen alsof om je vervolgens een pilletje voor te schrijven. Zij hebben de hersen capaciteit en tools om dit te doen. Dat hebben die zelfverklaarde alternatieve artsen vaak niet. Met dingen als bioresonatie, quantum touch, fotonen therapie en andere onzin zijn zij zelfs behoorlijk gevaarlijk bezig. Dit moet gestopt worden.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Flieko zei:

Uuh nee. Als je ernstig ziek bent wil je geen alternatieve arts. Een dieet fixt je niet en een supplement red jou leven niet als je bijna dood gaat. Het is dan te al te laat en je hebt dan gewoon medicijnen nodig.

Wat ik probeer te zeggen is: er wordt niet gekeken of mensen tekorten hebben en daar wordt ook niet aan gewerkt. Je krijgt meteen een pilletje voor iedere kwaal. Deze pillen werken wel maar pakken de oorzaak niet aan. Op andere vlakken maken deze pillen vaak ook een boel kapot.

De farma industrie is een corrupte criminele bende dat over lijken gaat. Dat hebben we gezien met covid. Maar dat is het alternatieve ook. Via omwegen niet werkende supplementen prezen alsof het alles kan genezen terwijl het amper tot niets doet.

Het is allemaal mensen werk en allen willen snel rijk worden.

De gezondheidzorg kan stukken beter worden wanneer doktoren echt alles checken en daaraan werken ipv te doen alsof om je vervolgens een pilletje voor te schrijven. Zij hebben de hersen capaciteit om dit te doen. Dat hebben die zelfverklaarde alternatieve artsen vaak niet. Met dingen als bioresonatie, quantum touch, fotonen therapie en andere onzin zijn zij zelfs behoorlijk gevaarlijk bezig. Ook alle coaches schieten als onkruid door de grond.

Je spreekt jezelf een beetje tegen, vind ik.

Je zegt dat als je ernstig ziek bent je geen alternatieve arts wilt. Prima, dat is een keuze en dan vervolgens schrijf je: een supplement red jou leven niet als je bijna dood gaat. Het is dan te al te laat en je hebt dan gewoon medicijnen nodig.

Pal daarop schrijf je: Deze pillen werken wel maar pakken de oorzaak niet aan. Op andere vlakken maken deze pillen vaak ook een boel kapot

Hoe kan je als je bijna dood gaat, dan beter worden van deze pillen? 

Mijn stelling is dat chemische medicijnen je niet beter zullen maken. Ze kunnen hooguit wat aan verlichting van symptomen doen, maar zullen je nooit kunnen genezen.

Dat doe je eigen lichaam nog altijd zelf, via je immuunsysteem.

Dus, als jij de diagnose kanker krijgt, wat zou je dan doen?

Een chemobehandeling nemen die je immuunsysteem volledig sloopt, of er voor zorgen, misschien door middel van supplementen, dat je eigen immuunsysteem optimaal werkt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Sherlock zei:

Dus, als jij de diagnose kanker krijgt, wat zou je dan doen?

Ik ge eerst alternatief proberen en daarna als er toch niks meer te verliezen is chemo.

37 minuten geleden, Sherlock zei:

Je spreekt jezelf een beetje tegen, vind ik.

Klopt ik heb het niet duidelijk omschreven. Als je bloeddruk gevaarlijk hoog is krijg je medicijnen voor het leven. Terwijl dit te fixen i# met de juiste mineralen en vitamines, maar dat kost tijd. Teveel tijd. Wat nou als de dokter je stabiliseert met medicijnen maar ondertussen aan alle tekorten werkt zodat de medicijnen later afgebouwd en gestaakt kunnen worden totdat alles stabiel is. Dat is toch een veel mooier doel om voor ogen te hebben? Waarom gebeurd dit niet? Waarom staan we toe dat big farma opzettelijk halve informatie verschaft?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Flieko zei:

Eerst alternatief proberen en daarna als er toch niks meer te verliezen is chemo.

Klopt ik heb het niet duidelijk omschreven. Als je bloeddruk gevaarlijk hoog is krijg je medicijnen voor het leven. Terwijl dit te fixen i# met de juiste mineralen en vitamines, maar dat kost tijd. Teveel tijd. Wat nou als de dokter je stabiliseert met medicijnen maar ondertussen aan alle tekorten werkt zodat de medicijnen later afgebouwd en gestaakt kunnen worden totdat alles stabiel is. Dat is toch een veel mooier doel om voor ogen te hebben? Waarom gebeurd dit niet? Waarom staan we toe dat big farma valse informatie verschaft?

Dit is denk ik omdat mensen bang worden gemaakt. Iemand in een witte jas weet veel meer dan jij en als deze zegt dat je iets wel of niet moet doen, dan luisteren de mensen maar wat graag, want ze zijn o zo bang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta er een beetje dubbel in. Medicijnen van farmaceuten kunnen wel degelijk effect hebben en genezen. Neem antibiotica. Het werkt ontzettend goed. Tegelijkertijd is het ook weer schadelijk. Ik had vorig jaar wondroos. Was er goed ziek van. De antibiotica had na ruim een dag al goed effect. K denk zelf dat je gewoon moet zorgen dat je voldoende gezond leeft zodat je lichaam jezelf onderhoudt. Wij leven in het westen gewoon niet gezond genoeg in heel veel gevallen. Het is ook bijna onmogelijk. In bijna alles zit wel iets wat niet goed voor je is. Tot aan verse groente aan toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2023 om 17:44, Sherlock zei:

Dit is denk ik omdat mensen bang worden gemaakt. Iemand in een witte jas weet veel meer dan jij en als deze zegt dat je iets wel of niet moet doen, dan luisteren de mensen maar wat graag, want ze zijn o zo bang.

Je moet niet vergeten dat er ook veel goede geneeskunde is hoor. Neem de kunsten van hartchirurgie. 5 jaar geleden zijn ze bij mij via de lies het hart in gegaan omdat ik een aangeboren afwijking had aan mijn hart. Ze hebben daar een knoop weggebrand die mijn hartritme in de war bracht. Die kwaal heeft me bijna mijn leven gekost. Sinds die ingreep heb ik nergens last meer van en heb ook geen medicijnen. Ik geloof dat er binnen de geneeskunde veel gerommeld wordt maar dat er ook nog steeds oprechte goede artsen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Je moet niet vergeten dat er ook veel goede geneeskunde is hoor. Neem de kunsten van hartchirurgie. 5 jaar geleden zijn ze bij mij via de lies het hart in gegaan omdat ik een aangeboren afwijking had aan mijn hart. Ze hebben daar een knoop weggebrand die mijn hartritme in de war bracht. Die kwaal heeft me bijna mijn leven gekost. Sinds die ingreep heb ik nergens last meer van en heb ook geen medicijnen. Ik geloof dat er binnen de geneeskunde veel gerommeld wordt maar dat er ook nog steeds oprechte goede artsen zijn. 

Dat is waar, want als je een been breekt ben je ook heel blij met een ziekenhuis. Ik bedoelde meer dat de reguliere medische wetenschap heel vaak medicijnen voorschrijft die vaak niet nodig zijn.

Kijk op het nachtkastje van iedere willekeurige oudere en je ziet meestal een hele verzameling pillen die ze slikken.

Ik heb regelmatig omgang gehad met een Nederlandse patholoog anatoom die zei dat de medische wetenschap begint met het voorschrijven van een bepaald medicijn. Een tijdje later komt de patiënt terug bij de arts vanwege de bijwerkingen van het medicijn. Dan krijgt deze een pil voor de bijwerkingen, maar deze geeft ook weer nieuwe bijwerkingen. Dus gaat de patiënt terug naar de arts en krijgt weer een nieuwe pil voorschreven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sherlock zei:

Dat is waar, want als je een been breekt ben je ook heel blij met een ziekenhuis. Ik bedoelde meer dat de reguliere medische wetenschap heel vaak medicijnen voorschrijft die vaak niet nodig zijn.

Kijk op het nachtkastje van iedere willekeurige oudere en je ziet meestal een hele verzameling pillen die ze slikken.

Ik heb regelmatig omgang gehad met een Nederlandse patholoog anatoom die zei dat de medische wetenschap begint met het voorschrijven van een bepaald medicijn. Een tijdje later komt de patiënt terug bij de arts vanwege de bijwerkingen van het medicijn. Dan krijgt deze een pil voor de bijwerkingen, maar deze geeft ook weer nieuwe bijwerkingen. Dus gaat de patiënt terug naar de arts en krijgt weer een nieuwe pil voorschreven. 

Dat ben ik met je eens. Er wordt misschien veel te veel voorgeschreven. Zo heb ik zelf ooit mijn ribben flink gekneusd bij een vliegongeluk. Ik kreeg toen pijnstillers en daarbij meteen ook maagbeschermers. Er zijn legio mensen bij wie het lijstje nog veel langer is. De chemische medicijnindustrie is zeker niet het beste voor de mensen, het is vooral goed voor de industrie zelf en zijn aandeelhouders. K heb wel eens gelezen dat de hele medische wetenschap met pharma door Rockefeller is herschreven. Dan word je vanzelf terecht achterdochtig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat ben ik met je eens. Er wordt misschien veel te veel voorgeschreven. Zo heb ik zelf ooit mijn ribben flink gekneusd bij een vliegongeluk. Ik kreeg toen pijnstillers en daarbij meteen ook maagbeschermers. Er zijn legio mensen bij wie het lijstje nog veel langer is. De chemische medicijnindustrie is zeker niet het beste voor de mensen, het is vooral goed voor de industrie zelf en zijn aandeelhouders. K heb wel eens gelezen dat de hele medische wetenschap met pharma door Rockefeller is herschreven. Dan word je vanzelf terecht achterdochtig. 

Heb jij een vliegongeluk gehad? Dat hoor je niet zoveel. Je maakt mij wel heel nieuwsgierig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sherlock zei:

Heb jij een vliegongeluk gehad? Dat hoor je niet zoveel. Je maakt mij wel heel nieuwsgierig.

Ik vlieg zelf. Het is een hele primitieve manier van vliegen. Gemotoriseerd paragliden, paramotor vliegen heet het. Ik ben in het begin wel eens zonder brandstof geraakt en had veel tegenwind. Op het moment dat de motor stopte vloog ik boven een dorp en moest toen een plekje vinden om te landen. Dat plekje was net te klein en ik ben toen door een hek geklapt en in de kippenkooi terecht gekomen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik vlieg zelf. Het is een hele primitieve manier van vliegen. Gemotoriseerd paragliden, paramotor vliegen heet het. Ik ben in het begin wel eens zonder brandstof geraakt en had veel tegenwind. Op het moment dat de motor stopte vloog ik boven een dorp en moest toen een plekje vinden om te landen. Dat plekje was net te klein en ik ben toen door een hek geklapt en in de kippenkooi terecht gekomen.  

Interessant.

Is dat wat je in deze video ziet?

Maar, dan moet je behoorlijk laag hebben gevlogen als je niet meer buiten het dorp kon landen. Zit er een hoogtemeter in zo'n ding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Sherlock zei:

Interessant.

Is dat wat je in deze video ziet?

Maar, dan moet je behoorlijk laag hebben gevlogen als je niet meer buiten het dorp kon landen. Zit er een hoogtemeter in zo'n ding?

Die persoon ken ik. Regelmatig mee samen gevlogen.  Hij is inmiddels gestopt.  Ik doe het nog iets primitiever.  Ik heb de motor als rugzak en ren tegen de wind in omhoog.  Zo’n karretje is voor mensen die te weinig techniek hebben.  
 

Ik zat destijds toch 200 meter hoog, maar de wind was enorm toegenomen. Ik kwam niet meer vooruit.  Weinig ervaring en als dan de motor stopt dan heb je niet zoveel tijd om te beslissen wat je gaat doen.  K zou het nu anders doen en dan kwam ik zeker buiten het dorp terecht.  Hoogte meter zit gewoon op mijn iPhone. Barometrisch zelfs. 

aangepast door De Teruggetrokkene
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Die persoon ken ik. Regelmatig mee samen gevlogen.  Hij is inmiddels gestopt.  Ik doe het nog iets primitiever.  Ik heb de motor als rugzak en ren tegen de wind in omhoog.  Zo’n karretje is voor mensen die te weinig techniek hebben.  
 

Ik zat destijds toch 200 meter hoog, maar de wind was enorm toegenomen. Ik kwam niet meer vooruit.  Weinig ervaring en als dan de motor stopt dan heb je niet zoveel tijd om te beslissen wat je gaat doen.  K zou het nu anders doen en dan kwam ik zeker buiten het dorp terecht.  Hoogte meter zit gewoon op mijn iPhone. Barometrisch zelfs. 

Wow, klinkt inderdaad heel primitief. Ik heb ook gevlogen maar dan met vliegtuigen zoals deze en gelukkig nooit een noodlanding hoeven maken, maar dit wel veel geoefend.

phrvs.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sherlock zei:

Wow, klinkt inderdaad heel primitief. Ik heb ook gevlogen maar dan met vliegtuigen zoals deze en gelukkig nooit een noodlanding hoeven maken, maar dit wel veel geoefend.

phrvs.jpg

Lijkt me ook mooi, maar voor mij is dat financieel niet haalbaar. Dat primitieve is ook heel leuk, en je hebt veel vrijheid.  Aerobatics doe ik er ook mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Flieko zei:

Zo'n karretje is wel gaaf landen lijkt me. Iets meer een vliegtuig gevoel

Zeker, ik heb het ook een paar keer gedaan met een karretje.  Toch vind ik wat ik doe leuker. Ik kan ook lekker door de sloot raggen.  Laatst met de vorst nog vliegend over het ijs geskied. Met een karretje kan dat niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Lijkt me ook mooi, maar voor mij is dat financieel niet haalbaar. Dat primitieve is ook heel leuk, en je hebt veel vrijheid.  Aerobatics doe ik er ook mee.

Ik doe het nu ook niet meer. Vroeger toen ik nog rijk was wel. 

Ik was vroeger ook goede vrienden met wat toen de beste stuntvlieger van Nederland was, Bert Huizinga. Van hem heb ik de fijne kneepjes geleerd, maar helaas hij leeft niet meer.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sherlock zei:

Ik doe het nu ook niet meer. Vroeger toen ik nog rijk was wel. 

Ik was vroeger ook goede vrienden met wat toen de beste stuntvlieger van Nederland was, Bert Huizinga. Van hem heb ik de fijne kneepjes geleerd, maar helaas hij leeft niet meer.

Ik hoop dat je nu gelukkiger bent dan toen je rijk was. Ik ken wel wat rijke mensen en ik voel me nooit gelukkig als ik er mee in aanraking kom.  Veel mooipraterij en toneel.  Ik ben financieel niet rijk maar geestelijk ontzettend rijk.  Een vrij mens.  Is niet te betalen met geld. Als jij het vliegen mist, dan kan ik je het paramotorvliegen aanbevelen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik hoop dat je nu gelukkiger bent dan toen je rijk was. Ik ken wel wat rijke mensen en ik voel me nooit gelukkig als ik er mee in aanraking kom.  Veel mooipraterij en toneel.  Ik ben financieel niet rijk maar geestelijk ontzettend rijk.  Een vrij mens.  Is niet te betalen met geld. Als jij het vliegen mist, dan kan ik je het paramotorvliegen aanbevelen 

Helemaal met je eens. Ik heb zelfs een jaar of twintig geleden al mijn aardse bezittingen weg gegeven en heb toen een tijd in een caravan gewoond midden in de duinen. Het mooie is als je niets bezit, hoef je je ook nergens zorgen over te maken.

Ik vlieg nu alleen nog met een simulator op de computer af en toe en ik vind het eigenlijk wel best zo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...