Ga naar inhoud

Quackwatch is zelf één en al quack


Joshua

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Sherlock zei:

Helemaal met je eens. Ik heb zelfs een jaar of twintig geleden al mijn aardse bezittingen weg gegeven en heb toen een tijd in een caravan gewoond midden in de duinen. Het mooie is als je niets bezit, hoef je je ook nergens zorgen over te maken.

Ik vlieg nu alleen nog met een simulator op de computer af en toe en ik vind het eigenlijk wel best zo.

Nou, dat vind ik bewonderenswaardig.  Als je veel hebt, dan wil je dat eigenlijk niet kwijt.  Ik heb veel spullen. Waarde heeft het niet, maar ik ben er wel blij mee.  K gebruik het ook gewoon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sherlock zei:

Ik vlieg nu alleen nog met een simulator op de computer af en toe en ik vind het eigenlijk wel best zo.

Ik weet niet of je een krachtige pc hebt maar kan je echt aanraden een meta quest 2 met flight simulator 2020 aan te schaffen. Je zit er dan echt helemaal in

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Nou, dat vind ik bewonderenswaardig.  Als je veel hebt, dan wil je dat eigenlijk niet kwijt.  Ik heb veel spullen. Waarde heeft het niet, maar ik ben er wel blij mee.  K gebruik het ook gewoon. 

Valt best mee hoor, we zijn nu 20 jaar later en afgezien van de kleren die ik aan heb en een paar dingen zoals een computer en een 20 jaar oude auto heb ik nog steeds niets. Ik denk dat als je dat in geld uitrekent je net aan 1.000 euro komt. Maar, ik heb echt niet het gevoel dat ik iets mis.

Ik heb geld voor eten en onderdak, dus wat heeft een mens nog meer nodig?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sherlock zei:

Valt best mee hoor, we zijn nu 20 jaar later en afgezien van de kleren die ik aan heb en een paar dingen zoals een computer en een 20 jaar oude auto heb ik nog steeds niets. Ik denk dat als je dat in geld uitrekent je net aan 1.000 euro komt. Maar, ik heb echt niet het gevoel dat ik iets mis.

Ik heb geld voor eten en onderdak, dus wat heeft een mens nog meer nodig?

Ik vind dat een juiste instelling. Ik heb een auto van 12 of 13 jaar. Is helemaal prima. Ik heb wel een eenvoudige koopwoning en kan lekker vliegen wanneer ik dat wil. Verder leef ik ook simpel. Bij mij is t altijd zo geweest 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sherlock zei:

Valt best mee hoor, we zijn nu 20 jaar later en afgezien van de kleren die ik aan heb en een paar dingen zoals een computer en een 20 jaar oude auto heb ik nog steeds niets. Ik denk dat als je dat in geld uitrekent je net aan 1.000 euro komt. Maar, ik heb echt niet het gevoel dat ik iets mis.

Ik heb geld voor eten en onderdak, dus wat heeft een mens nog meer nodig?

Nu ben ik eens nieuwsgierig wat er voor jou voor heeft gezorgd dat jij je leven hebt opgegooid. Je was voorheen rijk/welvarend. Je hebt gekozen om heel eenvoudig te gaan leven. Mag ik weten waarom je daar voor hebt gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Nu ben ik eens nieuwsgierig wat er voor jou voor heeft gezorgd dat jij je leven hebt opgegooid. Je was voorheen rijk/welvarend. Je hebt gekozen om heel eenvoudig te gaan leven. Mag ik weten waarom je daar voor hebt gekozen?

Dat is een lang verhaal, een heel lang verhaal. Maar, goed even in het kort.

Ik ben nooit op zoek gegaan naar rijkdom, maar wel altijd op zoek naar iets. 

Door dat gevoel ben ik van het ene in het andere avontuur beland. Ik heb daarbij heel veel bijzondere mensen ontmoet en soms ook veel geld verdiend. Maar, bij mij is het altijd een geval geweest dat het geld dat binnen kwam er weer net zo snel uit vloog.

Ik ben welgesteld geweest en een paar jaar later zat ik 's morgens op een bank in Hyde Park in Londen met nog minder dan een pond op zak.

Het ene jaar was ik rijk en een tijdje later stond ik met vrouw en kinderen s' morgens vroeg op een regenachtige dag op het station in Melbourne, totaal blut en nergens om naar toe te gaan.

Ik ging op een gegeven moment naar Suriname voor een 'prachtig project' en toen ik terug kwam van een mislukt avontuur stond ik met zes euro op zak op Schiphol.

Aan de andere kant heb ik tijden gehad dat ik 's middags één van mijn eigen vliegtuigen pakte om naar een leuke discotheek in Saint Helier op Jersey te gaan om dan de volgende dag met een kater terug te vliegen.

Of als het mooi weer was, met een handdoek om de nek naar Ameland vliegen om naar het strand te gaan, omdat het op de weg naar Zandvoort veel te druk was.

Op een dag kwam ik er achter dat het soort bestaan wat ik leidde totaal zinloos was. Ik was altijd maar weer druk bezig om opnieuw geld te vinden nadat ik weer eens alles was kwijt geraakt.

En toen kwam er een moment dat het genoeg was. Klaar, heb nergens spijt van, maar het is op een gegeven moment gewoon over.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...