Ga naar inhoud

Victoria's Secret failliet na campagne met lelijke dikke modellen


Sherlock

Aanbevolen berichten

Het oog wil ook wat, is een bekend gezegde en dat zal er niet voor niets zijn.

Eén van de redenen van het grote succes van Victoria's Secret waren altijd de mooie vrouwen die werden gebruikt in reclamecampagnes.

Maar, de Zweedse afdeling van het bedrijf vond het hoog tijd om compleet woke te worden en dus werd er een batterij ultra onaantrekkelijk vrouwen ingehuurd.

Van dikke negerinnen tot platte lesbiennes en alles wat je daartussen nog kunt bedenken.

Het resultaat zag er uit zoals dit:

trans.jpg

Het gevolg van bovenstaande was dat niemand nog iets kocht van Victoria's Secret en het gevolg daarvan is weer dat Victoria's Secret in Zweden failliet is.

https://dissident.one/2023/01/13/victorias-secret-zweden-failliet-na-reclamecampagne-met-lelijke-dikke-negerinnen/

 

 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Flieko zei:

Wat ik me afvraag is wie die bedrijven dat woke gebeuren oplegt. 

Dit is allemaal onderdeel van de geplande vernietiging van onze normale maatschappij. Vader, moeder en gezin moeten verdwijnen, omdat dit traditioneel sterke bolwerken zijn en dus gevaarlijk. Net zoals de blanke man als deze één keer door krijgt wat er werkelijk gebeurt.

Daarom zie je in reclame filmpjes ook heel vaak intelligent uitziende slimme zwarte mannen met een blanke vrouw en bruine kindertjes. Als er een blanke man voorkomt in het spotje, dan is deze altijd de sukkel.

Wie er achter zitten zijn de dezelfde mensen die eigenaar zijn van het WEF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Veritas zei:

Dit is allemaal onderdeel van de geplande vernietiging van onze normale maatschappij. Vader, moeder en gezin moeten verdwijnen, omdat dit traditioneel sterke bolwerken zijn en dus gevaarlijk. Net zoals de blanke man als deze één keer door krijgt wat er werkelijk gebeurt.

Daarom zie je in reclame filmpjes ook heel vaak intelligent uitziende slimme zwarte mannen met een blanke vrouw en bruine kindertjes. Als er een blanke man voorkomt in het spotje, dan is deze altijd de sukkel.

Wie er achter zitten zijn de dezelfde mensen die eigenaar zijn van het WEF.

Weet ik. Maar hoe worden deze bedrijven onder druk gezet? Wordt er gewoon op hun deur geklopt, worden ze bedreigd? Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf vrijwillig dat soort domme keuzes maakt. Of zijn ze allemaal al gewoon overgenomen?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Flieko zei:

Weet ik. Maar hoe worden deze bedrijven onder druk gezet? Wordt er gewoon op hun deur geklopt, worden ze bedreigd? Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf vrijwillig dat soort domme keuzes maakt. Of zijn ze allemaal al gewoon overgenomen?

Al die leiders van die bedrijven zitten in bepaalde clubjes. Van de vrijmetselarij tot allerlei andere netwerken. Die clubs staan weer onder controle van de eigenaren van het WEF waarover niemand mag spreken.

Als ze niet doen wat hun in die clubjes en netwerken in het oor wordt gefluisterd dan lopen ze contracten mis, krijgen geen hogere rang binnen de club en worden uiteindelijk met de nek aangekeken. En bovenal kunnen ze een volgende goed baan schudden.

Ik denk ook wel zeker dat sommigen zullen worden gechanteerd als ze bepaalde dingen hebben uitgehaald. Dingen waartoe ze zijn uitgelokt. Kijk maar naar Epstein.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...