Ga naar inhoud

De plannen van het WEF met Oekraïne (CBDC, DIIA)


Divine_will

Aanbevolen berichten

50 minuten geleden, Divine_will zei:

Oekraïne als eerste land om de “great reset” van het WEF te implementeren door een social credit applicatie te combineren met digitale identiteit en een vaccinatiepaspoort:

Ik denk dat er straks geen Oekraïne meer is. Het land wordt opgedeeld tussen Rusland en een paar andere landen zoals Polen.

Oekraïne is eigenlijk nooit een land geweest en dat zal het ook nooit worden.

Ik denk dat er straks een groot Russisch offensief komt en dat het dan einde oefening wordt voor Zelenski en kornuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Ik denk dat er straks geen Oekraïne meer is. Het land wordt opgedeeld tussen Rusland en een paar andere landen zoals Polen.

Oekraïne is eigenlijk nooit een land geweest en dat zal het ook nooit worden.

Ik denk dat er straks een groot Russisch offensief komt en dat het dan einde oefening wordt voor Zelenski en kornuiten.



Zowel van Russische zijde als van NAVO-zijde is reeds gezegd dat men met elkaar in oorlog is. Dus een groot Russisch offensief en klaar, nee daar geloof ik niet meer in.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Divine_will zei:

Ik heb geen idee. Ik houd mijn ogen op Jezus Christus gericht.

Das mooi voor jou, maar geen antwoord op de vraag.

Aangezien niemand in het Westen enige belangstelling heeft voor vrede of besprekingen daarover, is er maar één mogelijke route.

Die route is een verdere escalatie waarbij het Westen steeds meer en steeds zwaardere wapens naar Oekraïne zal sturen.

Dan komt er een volgende stap en dat is een versnelde toetreding van Oekraïne tot de NAVO en de EU en dan bevinden wij ons pas echt in de Derde Wereldoorlog.

Die oorlog gaat er komen want die hebben ze al heel lang geleden gepland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Veritas zei:

Die oorlog gaat er komen want die hebben ze al heel lang geleden gepland.

Dat kan ontstaan uit de Oekraine oorlog, lijkt wel het meest voor de hand liggend. We zitten eigenlijk al zo ongeveer in WW3. Maar het echte werk kan ook ontstaan uit een andere oorlog op een andere plek.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

9 For News 🔗 Een journalist van One America News Network (OAN) haalt in 8 minuten verhaal over oorlog in Oekraïne onderuit.

pearson-sharp.jpg

Waarom proberen de Verenigde Staten een oorlog met Rusland uit te lokken? “Oekraïne is de Deep State. Oekraïne is niet eens een land meer. Het is opgekocht en verkocht door het Westen en er is een westerse marionet geïnstalleerd om zijn westerse meesters te dienen,” zegt journalist Pearson Sharp van One America News.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Flieko zei:

Mischien worden we wel een keer op een dag niks vermoedend wakker, om er vervolgens achter te komen dat Amerika is veranderd in een verbrande krater. 

Ik denk dat als Amerika veranderd zou zijn in een grote krater, dat waarschijnlijk ook bij ons het geval zal zijn.

Het is trouwens dan niet de eerste keer dat de wereld is verwoest door kernwapens, ook de Soemeriërs hadden al verhalen over een dergelijke ramp.

En wie weet gaat de geschiedenis zich wel herhalen en is deze planeet de eerste paar duizend jaar zo goed als onbewoonbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2023 om 18:31, Sherlock zei:

Het is trouwens dan niet de eerste keer dat de wereld is verwoest door kernwapens, ook de Soemeriërs hadden al verhalen over een dergelijke ramp.

Onderste video is het bewijs voor de destructie van Sodom and Gomorrah.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...