Ga naar inhoud

Is Yesilgöz als premier een goed idee?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Als ik zo de berichten lees dan krijg ik de indruk dat de media druk bezig zijn om Dilan Yesilgöz naar de overwinning te schrijven.

In de tijd tot de verkiezingen hebben ze daar nog alle tijd voor en natuurlijk gaat dan de VVD weer winnen en wordt zij premier.

Wat denken jullie? Goed idee of niet, deze vrouw als premier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Sommige mensen beweren dat het hele politieke gedoe niets meer is dan een doordacht spel. 
Hun vermoeden is dat de machthebbers achter de schermen de touwtjes in handen hebben en politici als pionnen gebruiken om hun eigen agenda uit te voeren.
Echter, er is vaak sprake van politieke strategieën en verborgen belangen, ondanks dat deze theorieën soms vergezocht lijken.
Rondom dit geheel hangt de suggestie dat er een spel wordt gespeeld.
Lijkt het er niet op dat velen intrappen in een geraffineerd spel?
Ongeacht of Rutte vertrekt en er een andere trekpop tevoorschijn komt, maakt het weinig verschil.
Concluderend spelen ze allemaal onder hetzelfde hoede.
Ken je het document "The Secret Covenant"?

Interessant genoeg gaat het over de machthebbers achter de schermen.
Sceptici beweren dat het een hoax is, maar ik geloof dat het authentiek is.

Diepgravend verklaart het zowat alles dat zich nu afspeelt in de wereld.
Echt, niets is wat het lijkt en we worden voortdurend voor de gek gehouden.

Kennelijk was er een uitstekende video, maar die is helaas niet langer beschikbaar op YouTube.
Inderdaad, deze is naar mijn idee nog wel te vinden op BitChute.
Niettemin is het belangrijk om niet te vallen voor het geloof van de Illuminati.
Gedurig beweren ze in deze tekst en video dat we allemaal één zijn, maar dat is slechts hun valse demonische geloof terwijl ze de wereld aan het verwoesten zijn.

 

Al bij al is het gewoon een spel om mensen voor de gek te houden. Rutte zijn tijd zit erop, tijd voor de volgende deep state trekpop.

Om het leuk te maken bevat deze tekst een cryptisch geheim. Kun jij erachter komen wat het is?

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joshua eens met wat je zegt. Cryptisch ben ik niet aangelegd.

Ik geloof ook niet meer in het stemming systeem, als zij het moet worden van de elite dan zal zij het worden.

Het hele stemmen is een spel voor de bevolking dat zij het idee hebben dat ze nog kunnen kiezen en dat er nog iets van een democratie is. Echter is dat al lang vervlogen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...