Ga naar inhoud

Hier word je onpasselijk van


Balthasar Boma

Aanbevolen berichten

Israël heeft een luchtaanval uitgevoerd op een christelijk ziekenhuis in Gaza. Het aantal doden is nog niet precies bekend, maar loopt zo te zien al aardig richting de 1.000

Netanyahu noemt dit een strijd van de kinderen van het licht tegen de duisternis.

Israël stelt verder dat de mensen in Gaza gewaarschuwd waren om op te krassen en dat de explosie is veroorzaakt door een mislukte raketlancering waarbij een munitie opslag werd geraakt. Telegraaf lezers zullen dat verhaal geloven en claimen dat het eigen schuld is van de burgers.

Dit is het resultaat van de acties van de kinderen van het licht.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastige situatie. Weet te weinig van het huidige nieuws, maar Gaza viel Israel toch aan? Ik denk dat ze het probleem nu gewoon opgelost willen hebben. Opkrassen. Maar een hoop burgerdoden is natuurlijk nooit goed te praten. Maar misschien zeg ik wel iets doms... Ben niet goed op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het plan is om ook de laatste nog levende Palestijnen op te ruimen

9 uur geleden, Joshua zei:

Lastige situatie. Weet te weinig van het huidige nieuws, maar Gaza viel Israel toch aan? Ik denk dat ze het probleem nu gewoon opgelost willen hebben. Opkrassen. Maar een hoop burgerdoden is natuurlijk nooit goed te praten. Maar misschien zeg ik wel iets doms... Ben niet goed op de hoogte.

Ik denk dat dit artikel er niet zo gek ver naast zit:

https://niburu.co/buitenland/19025-verdreven-palestijnen-zullen-nooit-terugkeren

 

11 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Zoiets is toch nooit goed te praten? Netanyahu praat het goed. 

Genocide is nooit goed te praten. Er wordt een compleet volk uitgemoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...