Ga naar inhoud

Wat gebeurt er allemaal in Israël?


Balthasar Boma

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe jullie denken over de recente gebeurtenissen in Israël, maar ik vind het nogal heftig.

Ik vind het vooral heftig omdat niemand een afdoende verklaring kan geven waarom honderden Hamasstrijders vanuit Gaza zomaar Israël konden binnentrekken en daar dood en verderf zaaien.

Ik heb video's bekeken van Israëlische mensen die voor de inlichtingendiensten daar hebben gewerkt en die zeggen dat er normaal gesproken nog geen kakkerlak ongezien Israël kan binnenkomen.

Wat waarschijnlijk het beste en zeker het beste uitgeruste leger ter wereld is, is echter volkomen verrast.

Ik vind dat een heel vreemd verhaal en ik ben benieuwd wat anderen daarvan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof niet dat de Hamasstrijders dat zomaar doen.  Ik heb laatst een stukje gelezen over Israel dat in de jaren 60 een Amerikaans fregat tot zinken wilde brengen en daar een ander de schuld van wilde geven. Hoewel in niet goed op de hoogte ben kan ik er ook niet heel veel zinnigs over zeggen. Israel vertrouw ik voor geen cent. K heb het niet over de echte joden maar over de Chazaren die daar de macht hebben. Ik vermoed dat Israel het zelf in gang heeft gezet.  

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik geloof niet dat de Hamasstrijders dat zomaar doen.  Ik heb laatst een stukje gelezen over Israel dat in de jaren 60 een Amerikaans fregat tot zinken wilde brengen en daar een ander de schuld van wilde geven. Hoewel in niet goed op de hoogte ben kan ik er ook niet heel veel zinnigs over zeggen. Israel vertrouw ik voor geen cent. K heb het niet over de echte joden maar over de Chazaren die daar de macht hebben. Ik vermoed dat Israel het zelf in gang heeft gezet.  

Ja, dat lijkt welhaast zeker, maar dat mag je niet zeggen, want wij als Nederland hijsen vandaag de vlag op het Binnenhof.

Het is inderdaad een nieuwe 9/11 die ook heel handig uitkomt voor Netanyahu.

Het doel is denk het vinden van een goede reden vinden voor de komende oorlog met Iran.

 

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dqt begin ik ook te veroeden; ,en hqd een 

1 uur terug, Balthasar Boma zei:

Ja, dat lijkt welhaast zeker, maar dat mag je niet zeggen, want wij als Nederland hijsen vandaag de vlag op het Binnenhof.

Het is inderdaad een nieuwe 9/11 die ook heel handig uitkomt voor Netanyahu.

Het doel is denk het vinden van een goede reden vinden voor de komende oorlog met Iran.

Dat begin ik ook te vermoeden, er staat ons heel wat te verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Op Niburu staat een nieuw artikel over Israel. Vinden jullie vast interessant. 

Je bedoelt dat over de inwoners van Gaza?

Die burgers daar zijn ook de pineut, kunnen geen kant op en zitten nu ook zonder water omdat Israël alles heeft afgesloten.

Ik vind dit wel echt schokkend. Die minister: We hebben te maken menselijke beesten en wij zullen ons daar ook naar gedragen.

Dus, met andere woorden, we kunnen al die kinderen in Gaza gewoon uithongeren en zonder water zetten en zonder elektriciteit omdat het kinderen zijn van menselijke beesten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Balthasar Boma zei:

Je bedoelt dat over de inwoners van Gaza?

Die burgers daar zijn ook de pineut, kunnen geen kant op en zitten nu ook zonder water omdat Israël alles heeft afgesloten.

Ik vind dit wel echt schokkend. Die minister: We hebben te maken menselijke beesten en wij zullen ons daar ook naar gedragen.

Dus, met andere woorden, we kunnen al die kinderen in Gaza gewoon uithongeren en zonder water zetten en zonder elektriciteit omdat het kinderen zijn van menselijke beesten.

Dat artikel bedoel ik ja. De burgers zijn weer de pineut zoals altijd. Helaas wil het gros van de mensheid niet inzien wie als deze ellende veroorzaakt. Het zijn altijd dezelfde roofdieren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat artikel bedoel ik ja. De burgers zijn weer de pineut zoals altijd. Helaas wil het gros van de mensheid niet inzien wie als deze ellende veroorzaakt. Het zijn altijd dezelfde roofdieren. 

Verdeel en heers. De mensen tegen elkaar opzetten en niemand kijkt naar de werkelijke daders.

Dit wordt een humanitaire ramp in Gaza.

Bij RTL hebben ze dat ook door:

 "De burgers van Gaza zullen hier alleen maar harder door gestraft worden." De toegang met Egypte lijkt voor Gaza de enige hoop waardoor eventueel hulp kan komen. "Maar de huidige regering van Egypte wil een goede verstandhouding houden met Israël. De verhoudingen tussen het regime en Hamas zijn niet te best. Misschien gooien ze uit barmhartigheid toch de grens open", zegt Malcontent. Een bevolkingsgroep water en voedsel ontzeggen is verboden onder het internationaal humanitair recht en kan worden gezien als oorlogsmisdrijf.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/5412194/israel-palestina-gaza-oorlog-hamas-bezetting-gazastrook-blokkade

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

https://www.frontnieuws.com/brief-geschreven-door-albert-pike-in-1871-onthult-het-illuminati-plan-voor-wereldoorlog-3/
 

Misschien onthult deze brief van Albert Pike waarom deze operatie tot stand is gekomen.  

Ja, dat scenario komt steeds dichterbij, ziet er niet goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dit geeft aan hoe verrot en manipulatief Israel is. Je mag alleen maar voor ze zijn. Doet je dat ook denken aan Hugo de Jonge in coronatijd? Als mensen zo praten dan kun je er vanuit gaan dat het niet deugt. 

IMG_9041.jpeg

Dat is een echte engerd die Greenblatt.

Dit hele verhaal begint steeds meer te stinken.

Ik had nooit gedacht bij DENK verstandige mensen tegen te komen. Maar, als ik die schuimbekkende Tom Staal zo hoor, dan heb ik grote bewondering voor die man dat hij zo rustig kan blijven en keer op keer uitleggen dat je niet een heel volk slachtoffer kunt maken door ze voedsel en elektriciteit af te pakken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Tom Staal heb ik weleens aan de deur gezien bij Konstant Kusters. Kusters werd agressief door de dwingende houding van Staal. 
 

Ik zal zo het filmpje van Denk eens bekijken. Het is ontzettend moeilijk om in deze tijd een standpunt te hebben en niet te bezwijken voor de druk. Wij kunnen ons op internet anoniem uitdrukken. Ik heb grote bewondering voor mensen die het op durven nemen tegen de geldende opinie en dan ook echt publiekelijk. Tegenover een paar mensen tegelijk doe ik het ook maar zelfs dan word ik vaak nog overlopen door die mensen. Niet dat ik mijn standpunt dan bijstel maar dan stop ik wel met spreken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reis per schip van de Europese joden naar het Beloofde Land tussen 1930-1948 lijkt erg veel op de reis van Graaf Dracula vanuit Transsylvanië naar Engeland.

De strijd van de heldhaftige  Palestijnen tegen de zionistische neuswezens is te vergelijken met de Vlaamsche Opstand van Jan Breydel en Pieter de Coninck tegen de Fransen.

De lijken van de martelaren liggen begraven als zaden in het zand. Bid voor de oogst, Oh Palestijnenland!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ravenheer zei:

De reis per schip van de Europese joden naar het Beloofde Land tussen 1930-1948 lijkt erg veel op de reis van Graaf Dracula vanuit Transsylvanië naar Engeland.

De strijd van de heldhaftige  Palestijnen tegen de zionistische neuswezens is te vergelijken met de Vlaamsche Opstand van Jan Breydel en Pieter de Coninck tegen de Fransen.

De lijken van de martelaren liggen begraven als zaden in het zand. Bid voor de oogst, Oh Palestijnenland!

Ik geloof je graag, maar heb nog nooit gehoord van een reis van Graaf Dracula naar Engeland.

Nog even en dan begint het grondoffensief in Gaza.

En dan lijkt het toch weer verder te gaan escaleren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2023 om 23:00, Balthasar Boma zei:

Ik geloof je graag, maar heb nog nooit gehoord van een reis van Graaf Dracula naar Engeland.

In het boek van Bram Stoker reist Graaf Dracula naar Engeland per schip en koopt er een huis om daar de inheemse bevolking leeg te zuigen. Dit lijkt enorm veel op de exodus van de joden uit Europa richting Palestina per schip. Bram Stoker was dan ook een gezonde Iersche antisemiet.

Ondertussen gebruikt Israël keer op keer dezelfde tactiek: eerst waarschuwen ze de Palestijnen dat ze hun huizen moeten verlaten en daarna bombarderen ze de vluchtende konvooien.

Nu weten we ook waarom de islamitische landen geen kans hebben om op te treden tegen Israël; voor de kust van Gaza hebben 3 Westerse kernmachten een oorlogsschip geparkeerd (VS, VK, Frankrijk).

Alleen God kan de eenzame Palestijnen redden.

aangepast door Ravenheer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-10-2023 om 20:28, Balthasar Boma zei:

Ik weet niet hoe jullie denken over de recente gebeurtenissen in Israël, maar ik vind het nogal heftig.

Ik vind het vooral heftig omdat niemand een afdoende verklaring kan geven waarom honderden Hamasstrijders vanuit Gaza zomaar Israël konden binnentrekken en daar dood en verderf zaaien.

Ik heb video's bekeken van Israëlische mensen die voor de inlichtingendiensten daar hebben gewerkt en die zeggen dat er normaal gesproken nog geen kakkerlak ongezien Israël kan binnenkomen.

Wat waarschijnlijk het beste en zeker het beste uitgeruste leger ter wereld is, is echter volkomen verrast.

Ik vind dat een heel vreemd verhaal en ik ben benieuwd wat anderen daarvan vinden.

Ik vind het heel vreemd dat iedereen zich altijd met Israël bemoeit. Wat is wiens betrokkenheid met Israël, waar bemoiet men zich mee? Zelf ben ik Joods en zie dat Israël benadeeld wordt.

aangepast door Barnabas
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Barnabas zei:

Ik vind het heel vreemd dat iedereen zich altijd met Israël bemoeit. Wat is wiens betrokkenheid met Israël, waar bemoiet men zich mee? Zelf ben ik Joods en zie dat Israël benadeeld wordt.

Waar men zich mee bemoeit is duidelijk.

Er vallen ontelbare onschuldige burgerslachtoffers. Dit weliswaar een beide kanten, maar wat Israël nu doet is simpelweg het schenden van mensenrechten.

En dit is niet de eerste keer.

Hier een bericht na de vorige Israëlische grondoperatie in Gaza in 2014.

 

Volgens een officiële Europese parlementaire delegatie die op bezoek is geweest in de Gazastrook na de recente Israëlisch aanvallen, is er Genocide gepleegd onder de weerloze Palestijnen.

De delegatie die uit 13 leden bestond uit het Europese Parlement heeft een oproep aan de EU gedaan om alle diplomatieke banden met Israël te verbreken en sancties in te stellen tegen het land, vanwege de begane oorlogsmisdaden tegen het Palestijnse volk.

Een lid van de delegatie, de Ierse Martina Anderson, zei: “Ik denk niet dat genocide een te sterk woord is, het wordt omschreven als het geheel of gedeeltelijk vernietigen van een volk en dat is wat we hier in Gaza zien gebeuren en in de rest van Palestina. Het is de vernietiging van de Palestijnen".

En als je dan ziet, dan een huidige minister van Israël, voorafgaand aan een nieuwe grondoperatie in Gaza stelt dat Palestijnen beesten zijn, dan vind ik wel dat de wereld het volste recht heeft om zich zorgen te maken voor de inwoners van Gaza.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Waar men zich mee bemoeit is duidelijk.

Er vallen ontelbare onschuldige burgerslachtoffers. Dit weliswaar een beide kanten, maar wat Israël nu doet is simpelweg het schenden van mensenrechten.

En dit is niet de eerste keer.

Hier een bericht na de vorige Israëlische grondoperatie in Gaza in 2014.

Volgens een officiële Europese parlementaire delegatie die op bezoek is geweest in de Gazastrook na de recente Israëlisch aanvallen, is er Genocide gepleegd onder de weerloze Palestijnen.

De delegatie die uit 13 leden bestond uit het Europese Parlement heeft een oproep aan de EU gedaan om alle diplomatieke banden met Israël te verbreken en sancties in te stellen tegen het land, vanwege de begane oorlogsmisdaden tegen het Palestijnse volk.

Een lid van de delegatie, de Ierse Martina Anderson, zei: “Ik denk niet dat genocide een te sterk woord is, het wordt omschreven als het geheel of gedeeltelijk vernietigen van een volk en dat is wat we hier in Gaza zien gebeuren en in de rest van Palestina. Het is de vernietiging van de Palestijnen".

En als je dan ziet, dan een huidige minister van Israël, voorafgaand aan een nieuwe grondoperatie in Gaza stelt dat Palestijnen beesten zijn, dan vind ik wel dat de wereld het volste recht heeft om zich zorgen te maken voor de inwoners van Gaza.

Dus ik mag me met jou bemoeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Barnabas zei:

Ik vind het heel vreemd dat iedereen zich altijd met Israël bemoeit. Wat is wiens betrokkenheid met Israël, waar bemoiet men zich mee? Zelf ben ik Joods en zie dat Israël benadeeld wordt.

Maar u ziet niet dat de palestijnen benadeeld worden en hoeveel pro Israel propaganda verspreid wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...