Ga naar inhoud

welke coins zijn nu gunstig?


Fundamenteel

Aanbevolen berichten

Welke cryptomunten handel jij nu? Multi, BLZ, ARDR, BIGTime en BOND deden het hier afgelopen week goed. Maar dat moment gaat wel weer voorbij. Hoewel ik met MULTI en BLZ consequent winsten behaal, 0% verlies op die coins geleden in maanden tijd. Maar die bewegen niet zo snel als de andere coins. Multi kan wel pumpen en het euro's op een fractie laten regenen, rainman.

Dus laten wij als rainmans zijn en elkaar verrijken met verborgen parels in de cryptowereld.

Show me the money!!!

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een groepje van 4 a 10 man de koppen samenbrengt en zich minstens 4h per dag inspannen om van weinig veel te maken, wat kan hen tegenhouden?

Bedenk eens dat als ge vandaag zou beginnen met 250 dollar en met kerst 500 dollar zou hebben, is dat geen motivatie? In verbondenheid kunnen we drastische verliezen beperken en vooral renderen...

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BSV had ik beter verkocht op 58 dollar om aan +48,2 dollar terug in te kopen. Zo kunt ge ook eurotjes scheppen, met amper 1 BSV.  Constant strategisch wisselen met USDT = winst. Tientallen eurocenten worden euro's eens opgestapeld.

Screenshot_20231023-060850_Pionex.thumb.jpg.c2a18b38a2b5346b193ff0d2e68005ad.jpg

Wel goed opletten hiermee want kan alle kanten op. Maar BTC is nu bijna 31K dollar, dus ik denk dat BSV deze week wel eens boven de 60 dollar kan stijgen. En zoniet, leg ik die investering te rusten tot ze die wel behaalt, desnoods maanden. Het is "maar" 50 dollar.

RIF is nu topbeweger. Voor deze bovenaan stond had ik er al paar trades mee gedaan, 100% winstgevend.

Screenshot_20231023-063331_Pionex.thumb.jpg.6865bd2068140dca5b84c65c09053d60.jpg

Gisteren gezakt naar 0,888 en ging reeds boven 0,12. Er is momenteel meer volume ingestoken dan afgenomen. Ik wacht op een grote afname nu en koop nog eens 500 RIF om te proberen meer winst dan de vorige trade te behalen.

Pump en dump proberen begrijpen en de dump voor zijn door realistisch te mikken in uw verkooporders. Je leert beter de beweging van whales per coin kennen dan marktkennis op te doen imho. Hoewel marktkennis er wel bijhoort natuurlijk.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie Multi heeft net een klein pumpje gekend. Waarop ik rekende... Intussen spaar ik mijn winsten op bij het token T (Treshold) waarvan ik hoop ze te kunnen kopen aan 0,0185, maar heb ook een order op 0,0195 staan. Ik ben relatief zeker dat ik er minstens 50% rendement uit kan halen.

 

Screenshot_20231023-100437_Pionex.jpg

Screenshot_20231023-100734_Pionex.jpg

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Joshua zei:

Onze crypto expert😃 straks ben je een crypto broker

Ik ben helemaal geen expert haha ik doe maar wat en weet welke coins eventueel kunnen renderen.

Achteraf bekeken zie ik vaak hoeveel winst ik liet liggen.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Joshua zei:

Volgens mij zit je er niet vaak naast en weet waar je op in moet zetten

En vooral wanneer. 😉

Gisteren zakte BOND drastisch. Ik kocht mij in en wou nu dat ik all in ging. Hij is in mijn slaap tot 4,17 gegaan. Maar ik mikte realistisch. Bij MULTI beter ook lager mikken dan niet verkocht krijgen.

 

 

Screenshot_20231024-054703_Pionex.jpg

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze is laatst naar 0,22 gegaan en ingestort om nu 0,28 te halen. 😱 Als deze opnieuw in een dal gaat, steek ik daar toch opnieuw wat dollars in. Helaas heb ik mijn coins eerder laten gaan om met andere te kunnen traden. Wie zich in september inkocht en op de piek van vandaag verkocht, had dus meer dan 100% rendement behaald.

 

Screenshot_20231024-065734_Pionex.jpg

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Treshold heeft mijn order niet ingevuld omdat de 0,195 niet behaald werd. Vandaag beklaag ik me geen market order gedaan te hebben.

Het zou na 1 nacht al 10% gerendeerd hebben.

Wakey wakey mensen, er is nog een andere realiteit naast het lopende narratief.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beeld je eens in dat ARDR terug 0,14 behaalt? Zijn low deze week was 0,079. Dat is dus bijna 100%. Ik heb 1212 ARDR in hold, maar het is wel effe risky. Dat is ene die ik normaal meteen ruil voor USDT maar nu in zijn low kocht. Hij kan mijn inzet nu verdubbelen of halveren.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van strategie veranderd na een berekening. Door te daytraden is er veel winst te boeken, maar je moet dat te obsessief opvolgen.

Nu koop ik gewoon zo laag mogelijk en hou ik ze bij tot ze een rendement tussen de 10% en 20% behalen.

Terwijl wat orde en rust scheppen irl. Ik heb nog schilderwerken en kleine puntjes af te werken voor kerst.

Hopelijk dan 200% rendement en kado's tot het plafond gestapeld. Gezegend is crypto.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze had ik al 3x kunnen verkopen en terug inkopen, maar ga hem nu vasthouden tot hij boven de 4,1 stijgt. Misschien wel tot 4,5.

 

Screenshot_20231026-093532_Pionex.jpg

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Joshua zei:

20 euro winst over 100 doe je netjes

Hij is onderweg naar 5 dollar. Woohoo.

Toch maar verkopen die handel...

 

Screenshot_20231026-160928_Pionex.jpg

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Joshua zei:

20 euro winst over 100 doe je netjes

Het werd 15 euro met BOND.

Maar het is gespreid. Ik twijfel om in HIFI te investeren, als die van de grond komt gaat ie loeihard. Maar het tempo van die coin is zo hard dat ie je inzet snel kan halveren.

Edit, het is 13 euro. Maar nog steeds winst. Doe dit elke dag en je ziet het groeien hoor.

 

Screenshot_20231026-170914_Pionex.jpg

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Joshua zei:

Ben je trouwens ook coins aan het minen of is dat niet rendabel? Zag dat je daar best een sterke GPU voor nodig hebt. Met mijn RTX 2070 schiet het al niet op volgens https://minerstat.com/coin/BTC

Neen ik mine (nog) niet. Ik heb u toch eens iets rendabel gestuurd?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/ASIC

Het is altijd rendabel he. Maar Joshua, waarom ben je nog niet bij een broker? BTC gaat richting 40K en trekt alle coins onder zich mee omhoog. Het is moeilijk nu verlies te draaien. Was je vorige week met 50 dollar begonnen, je had nu minstens 75 dollar. Ik vraag zero fee en deel de kennis gratis in de hoop gratis kennis terug te ontvangen.

Samen die wereld leren begrijpen, samen zo rijk as de zee diep worden. The wolf of wallstreet got nothing on us because it will be 100% legit.

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een VISA aan crypto koppelen en dan daarmee alles betalen irl.

Trade je met EUROC, USDC of USDT; maakt niets uit. Koppel gewoon de VISA aan de stable coin waarmee je tradet, en betaal daarmee. Haal je bv 20% rendement per week, kan je dus van die 20% leven en leef je "gratis". Wel uw taksen in de gaten houden en researchen dat ge enkel uitgeeft wat ge kunt terugbetalen.

Maar er zijn wegen de taksen te omzeilen, op legale manieren. Familie is heilig.

 

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Maar Joshua, waarom ben je nog niet bij een broker?

Omdat ik alles ergens anders in heb gegooid om het vast te zetten als spaargeld. Moet even wachten. Daarna wil ik 100 uittrekken voor dit crypto gebeuren. Maar je gaat helpen he?! Even de eerste coins aanwijzen😝

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joshua zei:

Omdat ik alles ergens anders in heb gegooid om het vast te zetten als spaargeld. Moet even wachten. Daarna wil ik 100 uittrekken voor dit crypto gebeuren. Maar je gaat helpen he?! Even de eerste coins aanwijzen😝

Het is voor mij topprioriteit dat uw eerste trade winstvol is en je uzelf op weg helpt om dan uw kennis in dat gebeuren even gratis met mij te delen.

20 dollar zou al voldoende zijn. Maar dan gaan we wel even tijd nemen en niets overhaasten. Falen we, ik compenseer uw verlies. 😉

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet niet dat ik met 15 dollar begon, 3 euro verloor en dan 10 dollar terugwon door mijn verlies niet te realiseren.

Dat was mijn motivatie zelfs liquide spullen voor crypto te verkopen.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Joshua zei:

Omdat ik alles ergens anders in heb gegooid om het vast te zetten als spaargeld. Moet even wachten. Daarna wil ik 100 uittrekken voor dit crypto gebeuren. Maar je gaat helpen he?! Even de eerste coins aanwijzen😝

Maar als ge met 20 dollar begint, neem dan ook genoegen met 50 cent winst he. 😄

We kunnen ook risky doen, maar beter lanceren met iets veilig. Uw koop in moment kan circa 24h duren, dus blijf dan aanwezig he.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...