Ga naar inhoud

welke coins zijn nu gunstig?


Fundamenteel

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Het is voor mij topprioriteit dat uw eerste trade winstvol is en je uzelf op weg helpt om dan uw kennis in dat gebeuren even gratis met mij te delen.

20 dollar zou al voldoende zijn. Maar dan gaan we wel even tijd nemen en niets overhaasten. Falen we, ik compenseer uw verlies. 😉

Je hebt me overtuigd. Ga binnenkort beginnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joshua zei:

Je hebt me overtuigd. Ga binnenkort beginnen.

 

Ik moet u niet overtuigen, de data moet u overtuigen. Volg die coins zelf op en aanschouw met eigen ogen. 😉

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BOND ging een heel week steady tussen 3,95 en 4,2.

Ik zie BOND nog over de 5 gaan. Maar zolang ie schommelt tussen andere lows en highs, benut ik die schommeling natuurlijk.

Meer dan 5 dollar door gewoon 2 getallen in te vullen en op BUY en SELL te klikken. Het kon meer zijn omdat ik vaak te laat koop en te vroeg verkoop.

Kleine bedragen ja, maar vele kleintjes worden 1 grote na tijd en ik zit niet stil.

Screenshot_20231030-060625_Pionex.jpg

Wie ermee begon voor BTC de 34K overschreed, profiteerde dus van alle coins die daaronder werden meegetrokken.

What are we waiting for?

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Fundamenteel zei:

Er is een nieuwe coin beschikbaar op Pionex, TIA. Ik weet niet hoe on/gunstig die zal uitdraaien.

Ik heb daar 50 dollar in gestoken en die is nu 55 dollar. En nu 57 dollar.

 

Screenshot_20231102-055520_Pionex.jpg

Al wie zei dat crypto een slechte investering was, heeft gelogen.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar 50 dollar in gestoken. Maar mss ga ik die wel heel lang holden.

Tis wel aan het gebeuren nu en ik denk dat die 50 dollar makkelijk 100 dollar kan worden. Maar ik ga hem toch traden onderweg om telkens gerealiseerde winst op een low terug in te zetten. Totaal onbekend terrein echter.

 

Screenshot_20231103-212157_Pionex.jpg

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg sterk hier nog meer van te kopen. Momenteel heb ik 1212 ARDR in bezit, maar ga me wellicht met meer dan het dubbele inkopen eens het gunstig is. Ik zie die toch boven de $0,2 gaan voor het 2024 is. Hoewel ik me fameus kan vergissen natuurlijk. But no pain no gain.

 

Screenshot_20231104-092206_Pionex.jpg

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat had ik gezegd? Hij is boven de 5 dollar gegaan vandaag. Nu maar hopen dat mijn andere investeringen even spot on zijn. Want ik hoop daar meer dan 100% rendement uit te halen.

Spannend!

 

Screenshot_20231106-222700_Pionex.jpg

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu op short aan het gaan als de coin zakt en op de long as ie stijgt.

Wat het vorige rendement... bijna verdubbeld!!!

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toen ging het mis....

Enkele honderden euro's op mijn futures gezet, is nu geen 100 euro meer.

-80% !!! What a sad day.

 

 

 

 

Screenshot_20231107-153730_Pionex.jpg

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Fundamenteel zei:

En toen ging het mis....

Enkele honderden euro's op mijn futures gezet, is nu geen 100 euro meer.

-80% !!! What a sad day.

Screenshot_20231107-153730_Pionex.jpg

Hoe kan dat ineens met -80% de grond ingaan? Zo variabel lijkt me niet veilig. 

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Joshua zei:

Hoe kan dat ineens met -80% de grond ingaan? Zo variabel lijkt me niet veilig. 

Met een leverage...

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Joshua zei:

Een leverage is een soort lening?

Yes. Tot 50x je inzet vermenigvuldigen. Een dal van -2% is dan min 100% met een 50x leverage. Uiterst riskant.

Ik ben al teruggekomen tot -20%.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Joshua zei:

Maar stel de dal gaat tot -3% kun je dan in de schuld terecht komen, of werkt dat niet zo?

Neen die liquideert uw order vanaf het op 0 komt of vanaf uw stop loss. Zie liq price (3.196). Als die daarop kwam zou hem het losgelaten hebben.

Maar het is wel zo dat je voldoende dollars tegenover uw inzet moet hebben staan. En as ge dan niet weet wat ge doet...

Screenshot_20231107-200044_Pionex.thumb.jpg.db8b125059cb1da041575c20e2a03296.jpg

Screenshot_20231107-200222_Pionex.thumb.jpg.2d6b69b01710023cbfd5048a3672a5f0.jpg

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...