Ga naar inhoud

welke coins zijn nu gunstig?


Fundamenteel

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden, Joshua zei:

Ziet er al weer een stuk beter uit🙂

Dude, dit is insane! Je hebt iets gemist nu hoor.

 

Screenshot_20231108-025728_Pionex.jpg

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Joshua zei:

Heb je de 50x leverage erop staan?

Ja, het staat erbij nochtans. 😛

10×10x50 principe met een 100 dollar investering. Maar dat principe is een eigen creatuur dat ik niemand aanbeveel. Het komt erop neer dat uw 100 dollar 1000 a 5000 dollar wordt.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fundamenteel zei:

Ja, het staat erbij nochtans. 😛

10×10x50 principe met een 100 dollar investering. Maar dat principe is een eigen creatuur dat ik niemand aanbeveel. Het komt erop neer dat uw 100 dollar 1000 a 5000 dollar wordt.

Het ergste dat kan gebeuren is dat je de 100 euro gewoon kwijt raakt toch? Wel een leuke gok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Joshua zei:

Het ergste dat kan gebeuren is dat je de 100 euro gewoon kwijt raakt toch? Wel een leuke gok

Neenee het ergste dat kan gebeuren is het uw hele futures rekening liquideert. Ergo failliet maakt. Daarom raad ik het niemand aan. Ik stel ook geen stop loss in, anders was ik alles kwijt geweest bij 1 trade. Maar dat was wel een berekend risico dat mijn anus dicht perste en mijn nagels tot het vlees kortbeet.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joshua zei:

Oh nee dat wil ik niet😂 straks ben je alles nog kwijt en heb je niets keer.

Ja Joshua, ik neem soms risico's.

Nu neem ik een serieus risico omdat de fiscus erbij komt kijken. Alles wat ik rendeer moet ik delen door 2 omdat ik nu 50% belastingen betaal.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joshua zei:

50% ? Teken dat je dus al een goed inkomen weet te genereren 

Het is zodanig aan het ontwikkelen dat ik nu wél energie ga investeren in mining.

Ik hoop 10K per dag te halen ooit. En dat getal moet blijven stijgen natuurlijk. In 2026 cash ik alles en begin ik opnieuw met 10% van alles wat ik afgelopen jaren vergaarde. Die 90% die ik cash investeer ik dan in mijn dierbaren.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Joshua zei:

Mining is toch dat je een krachtige pc 24/7 laat runnen? Laat me weten welk programma je gaat gebruiken. Ik wil dat ook proberen. 

Ik ga een IT'er enkele toestellen laten ontwerpen die niet veel verbruiken, en dat ga ik maandelijks uitbreiden.

Eerst zelf laten ontwerpen, dan na proberen maken om de kosten te drukken.

Ik zeg u Joshua, als de markt zo blijft gaan; the sky is the limit. Ik ga overschakelen naar crypto en mij daar fanatiek aan overgeven.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Fundamenteel zei:

the sky is the limit.

Dat is dan niet erg hoog want volgens sommigen zit daar een glazen dome lol

4 uur geleden, Fundamenteel zei:

Ik ga een IT'er enkele toestellen laten ontwerpen die niet veel verbruiken, en dat ga ik maandelijks uitbreiden.

Heb je al een bepaalde GPU in gedachten? Je moet echt een hele krachtige hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Joshua zei:

Dat is dan niet erg hoog want volgens sommigen zit daar een glazen dome lol

Heb je al een bepaalde GPU in gedachten? Je moet echt een hele krachtige hebben.

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat deze beter :

https://youtu.be/hHtGN_JzoP8?si=JM0rBnRpwIJ3bmKo

Bottom line: cheap, zuinig, makkelijk te koelen, makkelijk opstapelbaar.

https://builtin.com/blockchain/crypto-mining-with-raspberry-pi

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of kant en klaar: https://www.amazon.com/dp/B09TT31MN3/ref=sspa_mw_detail_1?ie=UTF8&psc=1&sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9waG9uZV9kZXRhaWwp13NParams

Je hebt er ook van boven de 1000 euro, maar dat is mss zelf te maken?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Joshua zei:

Een Raspberry Pi kan niet op tegen een Nvidia GPU. 

Dit zijn de Raspberry Pi resultaten van bovenstaande website die je gaf 

IMG_20231108_221918.jpg

Ik heb het eens deftig bekeken en een Raspberry Pi is wel goed om te minen, maar dan cloudmining. Wat je ook met je telefoon kan doen.

Om BTC te minen ga je inderdaad wel wat wattages nodig hebben, aangezien die energie omgezet wordt in BTC.

Ik ga zelf eens eentje draaien om te zien of het wel rendeert. Als zo 1 ding de energierekening terug verdient met winst, is het een go natuurlijk.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Fundamenteel zei:

Ik heb het eens deftig bekeken en een Raspberry Pi is wel goed om te minen, maar dan cloudmining. Wat je ook met je telefoon kan doen.

Om BTC te minen ga je inderdaad wel wat wattages nodig hebben, aangezien die energie omgezet wordt in BTC.

Ik ga zelf eens eentje draaien om te zien of het wel rendeert. Als zo 1 ding de energierekening terug verdient met winst, is het een go natuurlijk.

Wist niet dat cloud mining ook kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joshua zei:

Wist niet dat cloud mining ook kon.

Ik heb daar allemaal (nog) geen ervaring in. Maar ik ga wel eens een Bitcoin proberen minen, een volledige. Mits dat meer opbrengt dan het mij energie kost, ga ik voor de halvering zoveel mogelijk pogen minen.

Wat zich dan zal vertalen in een liquide bedrijf dat 24/7 x 365 aan mining doet.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joshua,  onderzoek eens voor mij wat de kosten zijn om 1 BTC te genereren. Let wel dat de stroom alleen berekenen niet voldoende is. Het internetvermogen zal de tijdsduur ook wel enigszins bepalen.

Pretty please?

Ik zal u dan belonen met een BEETJE crypto.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Fundamenteel zei:

Joshua,  onderzoek eens voor mij wat de kosten zijn om 1 BTC te genereren. Let wel dat de stroom alleen berekenen niet voldoende is. Het internetvermogen zal de tijdsduur ook wel enigszins bepalen.

Pretty please?

Ik zal u dan belonen met een BEETJE crypto.

 

Ik ben netforum af, heeft u mijn persoonlijke statusupdate niet gelezen? Het is nu uw beurt om netforum een nieuw tijdperk in te blazen🙂

 Crypto mining zal je vies tegenvallen. Met gewone krachtige Nvidia GPU's die worden gebruikt voor gaming maak je niet meer dan een euro per dag. Verlies niet meegerekend. 

 Laten we het eens professioneel aanpakken en als voorbeeld nemen de: WhatsMiner M63S (360-390Th)

Dit is een heel sterk apparaat met een hash rate tot 390TH. Dit apparaatje kost €10.000.

Het verbruik is: 6660-7215W afhankelijk van het model. Laten we zeggen 7kw per uur. Kijk wat u per kilo watt uur betaalt en doe dat keer 7. 

Voorbeeld: 7x0,45(€)=€3,15 per uur x 24 = €75,60

Nu de winsten met nicehash.com

Maandelijks inkomen: 0.02560372 BTC of terwijl: +883.64 EUR.

Maandelijkse energiekosten:

0.06589812 BTC of terwijl -2274.28 EUR

Uw winst per maand: -1423.98 EUR.

Internet kosten zouden wel hetzelfde blijven.

 

Dit is even super snel uitgezocht maar als dit klopt gaan een paar lullige zonnepanelen op het dak je niet redden. Dan moet je minimaal een soort windmolen op je land hebben staan. Dit kan in iedergeval op geen enkele manier op tegen het traden dat je nu al doet.

 

 

aangepast door Joshua
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Joshua zei:

Ik ben netforum af, heeft u mijn persoonlijke statusupdate niet gelezen? Het is nu uw beurt om netforum een nieuw tijdperk in te blazen🙂

 Crypto mining zal je vies tegenvallen. Met gewone krachtige Nvidia GPU's die worden gebruikt voor gaming maak je niet meer dan een euro per dag. Verlies niet meegerekend. 

 Laten we het eens professioneel aanpakken en als voorbeeld nemen de: WhatsMiner M63S (360-390Th)

Dit is een heel sterk apparaat met een hash rate tot 390TH. Dit apparaatje kost €10.000.

Het verbruik is: 6660-7215W afhankelijk van het model. Laten we zeggen 7kw per uur. Kijk wat u per kilo watt uur betaalt en doe dat keer 7. 

Voorbeeld: 7x0,45(€)=€3,15 per uur x 24 = €75,60

Nu de winsten met nicehash.com

Maandelijks inkomen: 0.02560372 BTC of terwijl: +883.64 EUR.

Maandelijkse energiekosten:

0.06589812 BTC of terwijl -2274.28 EUR

Uw winst per maand: -1423.98 EUR.

Internet kosten zouden wel hetzelfde blijven.

Dit is even super snel uitgezocht maar als dit klopt gaan een paar lullige zonnepanelen op het dak je niet redden. Dan moet je minimaal een soort windmolen op je land hebben staan. Dit kan in iedergeval op geen enkele manier op tegen het traden dat je nu al doet.

Ik mag geen windmolen plaatsen. Maar kan na een investering van 5K circa 5000 kwh oogsten. Dat met vuur, stoom en een generator.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Is dat ook met batterij en omvormer? 5kWh is ca 2 wasjes draaien. Kost minder dan €1

Neen die 5K is zonder batterij. Maar zolang ge stoom op druk hebt, is een batterij niet van doen. Al komen ze er zeker ook bij.

Ja maar het is niet omdat je zoveel stroom per uur genereert dat je ook effectief zoveel Bitcoin kan genereren. Google image maar eens Bitcoin farms, dat zijn serieuze ondernemingen.

Ironisch dat mijn eerste boerderij ook zo eentje wordt, hoewel zeer kleinschalig en beginnend met 1,5 kwh om te zien hoe het rendeert. Liefst mine ik ETH en BTC tegelijk.

Ik zal ook moeten investeren in een geluidsdichte box want die spullen maken loeihard geluid.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...