Ga naar inhoud

Gratis leven?


Fundamenteel

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Joshua zei:

Zoiezo, dat kan heel goedkoop. Maar of het dan lekker is...

Ja ze verkopen die smaakjes en nicotine boosters en base apart. 1L vloeistof voor 25 euro ofzo.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Fundamenteel zei:

6K fiat geld wordt 8K tot 12K crypto, op 1 maand...

Kun jij dit in één maand, verliezen meegerekend?

Als je gratis wifi spots in de buurt hebt kun je daarop meeliften. Scheelt ook weer wat geld per maand. Mits het goed werkt

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Joshua zei:

Dats heel goedkoop. Hoeveel kost de nicotine dan?

Nicotine tussen de 1 en 5 euro.

Een liter base circa 20 euro

En een smaakje zal ongeveer 10 euro zijn voor 1L.

Een maand doe je met 1L.

Vergeet de kosten van uw kooltjes niet. Dat varieert per vape.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Joshua zei:

Kun jij dit in één maand, verliezen meegerekend?

Als je gratis wifi spots in de buurt hebt kun je daarop meeliften. Scheelt ook weer wat geld per maand. Mits het goed werkt

Ja, maar niet elke maand. 🙂

Ik ga nooit op gratis wifi.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik ben soms wat scherp van tong tegen je Fundamenteel. Dan erger ik me aan je.  Ik wil je laten weten dat ik je wel graag mag. Misschien is mijn scherpe toon dan beter te verdragen.  

Maar vriend toch, ik waardeer uw eerlijkheid enorm hoor. Hou u vooral niet in. 😉

  • Bedankt 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik heb een elektrische deken. Ik gebruik m niet meer omdat mijn houtkachel mijn hele huis verwarmt. Zo'n deken is wel lekker als je wil besparen op je stookkosten. Gratis af te halen voor de liefhebber. 

Ik gebruik een ouderwetse metalen kruik met heet water voor bij verwarming

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...