Ga naar inhoud

Is onze aarde plat, een dome of gewoon een ronde bol?


Niburu.co

Aanbevolen berichten

Een stem brengt trilling en vibratie voort.

Materie is geconcentreerde energie.

Dus hoe schiep God, die de bron is van dynamische energie - alle dingen? *

Met Zijn Stem.

Het Woord (betekend niet altijd Jezus) is Gods (Scheppende) Stem.


Nu zei God: „Er kome licht.” Toen kwam er licht . . . 

Verder zei God: „Er kome een uitspansel tussen de wateren . . .

Verder zei God: „Dat de wateren onder de hemel in één plaats verzameld worden . . . 

Verder zei God: „De aarde late gras uitspruiten, . . .

Verder zei God: „Dat er [hemel]lichten komen aan het uitspansel van de hemel . . .

Verder zei God: „Dat de wateren een gewemel van levende zielen voortbrengen . . .

Verder zei God: „Laat de aarde levende zielen voortbrengen naar hun soort: . . .

Verder zei God: „Laten wij de mens maken naar ons beeld, . . 

Genesis 1:3-30

 

universum-vibratie-frequentie.jpg.54a0fbd0040ef7c686cfcde0bfeb72d5.jpg

dna-frequency-healing.jpg.e08167497594ce06109ad57f3ba21c52.jpg

 

*

"Met wie kunt GIJ mij echter vergelijken, zodat ik zijns gelijke zou worden gemaakt?”, zegt de Heilige.

 „Heft UW ogen naar omhoog en ziet. Wie heeft deze dingen geschapen?

Het is Degene die het heerleger daarvan zelfs naar het getal uitleidt, ze alle zelfs bij name roept.

Vanwege de overvloed van dynamische energie, en omdat hij sterk is in kracht,

ontbreekt er niet één aan".

Jesaja 40:25, 26
 

aangepast door RAM
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, De Teruggetrokkene zei:

Als je de boeken uit Babylon voor waarheid aan gaat nemen stem je ook in met de occulte wereld en zet je een deur open voor boze geesten. 
 

Ik ga mijn visie over de bijbel niet aan u opdringen hoor. Het interesseert me niet eens veel dat u denigrerend over christenen spreekt. Ik ervaar de bijbel in mijn leven als een zeer wijs boek. Het is niet enkel geschreven geschiedenis. Het is ook een handleiding die de geestelijke wereld uitlegt en de extreme gevaren die het kan opleveren als je je met occulte zaken bezighoudt. U doet dat vermoed ik. Ik ga u niet overtuigen denk ik want u klinkt buitengewoon vasthoudend over uw visie. Toch krijgt het voor u ooit onaangename wending als u deze occulte wereld niet resoluut de rug toe keert. Ik meen ergens gelezen te hebben dat u openbaringen hebt gekregen van de Annunaki? Annunaki zijn in werkelijkheid boze geesten die u inderdaad van alles kunnen openbaren. Toch misleiden ze u en als u niet snel handelt kost het u na dit leven ongelofelijk veel. Sterkte ermee 

Beste Teruggetrokkene,

het was niet mijn intentie 'christenen' te beledigen; ik wilde slechts laten zien dat als je een gezond stel hersenen in je schedel hebt, je vraagtekens zou moeten zetten waarom de mensen GOD, God en de goden aanbidden. Je zou het systeem van controle, angst aanjagen en onderdrukking moeten zien. Geloven in een Hogere Macht doe ik ook alleen niet in GOD. Dat is een klein rood sterretje en slechts een 'regionaal fenomeen'. Ik geloof in het bestaan van de 'Oneindig Creatieve en Oneindig Scheppende Kracht, in Alles vertegenwoordig, in Heel het Alles, in Al Wat Is'. Inderdaad is de bijbel naast een geschiedenisboek ook een wijs, onderwijzend en leerzaam boek. Dat trek ik niet eens in twijfel. De kleitabletten, onder andere uit Babylon zijn veel ouder dan de aanbidding van Bel/Baal en Moloch uit latere tijden, die aangehangen werden en worden door de nepjoden die wij kennen als de Khazaren/Asjkenazi (de neuzen), die we ook kennen als de 'jooddietsen' en de 'jiddische joden', allen geen familie van Juda, een der zonen van Jacob. De overgeleverde teksten hebben niets van doen met de latere duistere en perverse aanhangers van het kwaad. Ik houd mij niet bezig met occulte zaken. Heb er wel mee te maken gehad; driemaal hebben zwarte magiers mij het leven zuur gemaakt. Ik weet wat die krachten kunnen doen. Ik gebruik witte magie, gericht op goede dingen zoals genezen, versterken en ondersteunen... en door handoplegging onder andere. Ik kan niet zeggen dat ik rechtstreeks 'boodschappen' van de 'anunnaki' heb gekregen. Wel door een visioen, aanwijzingen en stille hints. Ik sta wel in contact met een Hybride, een kleinzoon van Toth en ja Toth is een 'anunnaki' en mogelijk een demon/alien in de vorm van een Grey of een Lizard. Daar ben ik nog niet uit. Zij zijn compleet anders dan wij; zij zijn wezens der duisternis. Ik verlaat het bos als het donker wordt en dan worden de nachtdieren actief en spreid de Bosuil zijn vleugels... en ga ik slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Evert Jan zei:

Beste Teruggetrokkene,

het was niet mijn intentie 'christenen' te beledigen; ik wilde slechts laten zien dat als je een gezond stel hersenen in je schedel hebt, je vraagtekens zou moeten zetten waarom de mensen GOD, God en de goden aanbidden. Je zou het systeem van controle, angst aanjagen en onderdrukking moeten zien. Geloven in een Hogere Macht doe ik ook alleen niet in GOD. Dat is een klein rood sterretje en slechts een 'regionaal fenomeen'. Ik geloof in het bestaan van de 'Oneindig Creatieve en Oneindig Scheppende Kracht, in Alles vertegenwoordig, in Heel het Alles, in Al Wat Is'. Inderdaad is de bijbel naast een geschiedenisboek ook een wijs, onderwijzend en leerzaam boek. Dat trek ik niet eens in twijfel. De kleitabletten, onder andere uit Babylon zijn veel ouder dan de aanbidding van Bel/Baal en Moloch uit latere tijden, die aangehangen werden en worden door de nepjoden die wij kennen als de Khazaren/Asjkenazi (de neuzen), die we ook kennen als de 'jooddietsen' en de 'jiddische joden', allen geen familie van Juda, een der zonen van Jacob. De overgeleverde teksten hebben niets van doen met de latere duistere en perverse aanhangers van het kwaad. Ik houd mij niet bezig met occulte zaken. Heb er wel mee te maken gehad; driemaal hebben zwarte magiers mij het leven zuur gemaakt. Ik weet wat die krachten kunnen doen. Ik gebruik witte magie, gericht op goede dingen zoals genezen, versterken en ondersteunen... en door handoplegging onder andere. Ik kan niet zeggen dat ik rechtstreeks 'boodschappen' van de 'anunnaki' heb gekregen. Wel door een visioen, aanwijzingen en stille hints. Ik sta wel in contact met een Hybride, een kleinzoon van Toth en ja Toth is een 'anunnaki' en mogelijk een demon/alien in de vorm van een Grey of een Lizard. Daar ben ik nog niet uit. Zij zijn compleet anders dan wij; zij zijn wezens der duisternis. Ik verlaat het bos als het donker wordt en dan worden de nachtdieren actief en spreid de Bosuil zijn vleugels... en ga ik slapen.

Dank u voor uw vriendelijke reactie. Ik snap de gedachtengang over religie die u uit de doeken doet. Ik kan me er grotendeels wel in vinden hoor. Religie wordt in de meeste gevallen ook gebruikt om mensen te binden en te misbruiken. Wat ik heb valt daar echter niet onder. Ik ben volledig vrij om zelf te onderzoeken wat ik zoek. Ik zoek waarheid en ik leef in waarheid. Ik word dankzij mijn geloof zachtjes aan een liefdevol mens. Valt niet mee hoor. Onze natuur is zo halsstarrig. De fout die u maakt is dat de bijbel wordt gekoppeld aan religie. Helaas misbruiken veel religieuze instellingen dit boek voor hun eigen doelstellingen. 
Ik ben van mening dat je niet moet kijken naar de leeftijd van een geschrift maar of het waarheid is. Ik ben zeker wel vooringenomen omdat ik uit eigen ervaring de bijbel als waarheid ervaar. Daarmee doel ik op de geestelijke niet zichtbare maar wel merkbare waarheid. Over de chronologie en accuratesse van de verhalen durf ik niet met zekerheid te zeggen of het precies klopt. Voor mij is de geestelijke boodschap het belangrijkste. 

2 uur geleden, Evert Jan zei:
aangepast door De Teruggetrokkene
Ik had vanalles mee gekoppeld
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RAM zei:

Een stem brengt trilling en vibratie voort.

Materie is geconcentreerde energie.

Dus hoe schiep God, die de bron is van dynamische energie - alle dingen? *

Met Zijn Stem.

Het Woord (betekend niet altijd Jezus) is Gods (Scheppende) Stem.


Nu zei God: „Er kome licht.” Toen kwam er licht . . . 

Verder zei God: „Er kome een uitspansel tussen de wateren . . .

Verder zei God: „Dat de wateren onder de hemel in één plaats verzameld worden . . . 

Verder zei God: „De aarde late gras uitspruiten, . . .

Verder zei God: „Dat er [hemel]lichten komen aan het uitspansel van de hemel . . .

Verder zei God: „Dat de wateren een gewemel van levende zielen voortbrengen . . .

Verder zei God: „Laat de aarde levende zielen voortbrengen naar hun soort: . . .

Verder zei God: „Laten wij de mens maken naar ons beeld, . . 

Genesis 1:3-30

 

universum-vibratie-frequentie.jpg.54a0fbd0040ef7c686cfcde0bfeb72d5.jpg

dna-frequency-healing.jpg.e08167497594ce06109ad57f3ba21c52.jpg

 

*

"Met wie kunt GIJ mij echter vergelijken, zodat ik zijns gelijke zou worden gemaakt?”, zegt de Heilige.

 „Heft UW ogen naar omhoog en ziet. Wie heeft deze dingen geschapen?

Het is Degene die het heerleger daarvan zelfs naar het getal uitleidt, ze alle zelfs bij name roept.

Vanwege de overvloed van dynamische energie, en omdat hij sterk is in kracht,

ontbreekt er niet één aan".

Jesaja 40:25, 26
 

De tekst uit Genesis betreft de 'schepping' van Hemel en Aarde en het ontstaan van de planeet waarop wij leven. Het heeft GEEN betrekking op het HeelAl, Universum of de Kosmos. Nu zit ik potverpielepap anno 2024 weer uit te leggen wie of wat GOD is, wie of wat God is en wie de 'goden' zijn, terwijl ik in 2013 van de redactie van deze website de ruimte kreeg het hele verhaal over GOD, God en de goden, de 'anunnaki' en de Twaalfde Planeet die 'een ster blijkt te zijn'- te mogen vertellen!!! Waar ik potverpielepap schrijf had ik drie keer g...ver de g...ver g...ver willen schrijven omdat jullie er kennelijk wel interesse in hebben maar mijn 324 afleveringen onder de titel 'Anunnaki, onze Goden' nooit en te nimmer gelezen hebben. Zoals gezegd; GOD is een klein rood sterretje. De 'goden' zijn astronauten van dat mini-stersysteem dat door Zecharia Sitchin eenmaal GUD wordt genoemd. Daar danken de 'goden' hun naam aan. Aan de ster GOD, die we ook kennen als RA, de rode stralende ster (RA = stralen/radiant en AR = rood/bloed). De 'goden' schiepen uiteindelijk de mens naar hun beeld en gelijkenis (op twee benen staand wezen met het hoofd bovenop de romp en niet op de rug. Dus NIET 'evenbeeld', een fout die vrijwel iedereen maakt!). Als 'halfapen' keken en kijken wij op naar de 'goden' die miljoenen jaren in ontwikkeling op ons voor liggen. Het is een wreed en oorlogszuchtig ruimte ras uit de 5e dimensie. Lees wat de god JHWH zijn volk de Israelieten allemaal laat doen. Hij laat hen honderdduizenden tot tientallen miljoenen mensen vermoorden. Tot de dag van vandaag - zie Gaza waar vermoedelijk al 30.000 mensen zijn uitgeroeid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Wat heeft de Almachtige God JHWH de Israëlieten allemaal laten doen? Wanneer hele volkeren tegelijk uitgeroeid werden dan had dat te maken met hybriden volkeren. Kruising engel x mens van voor de vloed (en erna) is daar een voorbeeld van. Tijdens de vloed kwam alles wat niet 100% mens was om. De huidige Staat Israël is eigendom van Rothschild niet van JHWH. Jezus is al ruim 2000 jaar de weg naar God. Niet de Staat Israël en het huidige Jeruzalem (eigendom Vaticaan / Rothschild). Ik noem effe Rothschild algemeen er zijn meer onbekende families met meer macht. Maar alle in dienst van Satan.

De Anunnaki zijn de engelen die de engel Satan (dat werd o.a. één van zijn namen na Eden) gingen volgen in diens opstand tegen God. Of misschien is het een mix van DNA de - zoals wij dat noemen -  "buitenaardsen". Maar JHWH is de enigste God en Jezus is Zijn Zoon. De MENS (geen engel en geen God) Jezus Christus. Jezus mag de Titels van God dragen en Diens Macht op dit moment bezitten. Maar JHWH is de Schepper en Satan en zijn engelen hebben hoogstens met DNA zitten rotzooien maar Scheppen hebben ze nooit gedaan. Ze creëerden "ander vlees", door gebruik te maken van wat er al was.

Geen mens weet precies hoe oud het Universum is. "In het begin" (Genesis 1:1) wanneer was het begin? Nou ja, misschien dat inmiddels de mens Jezus het van Zijn Vader gehoord heeft, wie zal het zeggen.

Ik houd Adam en Eva op ongeveer 6000 jaar geleden en ik ben niet de enigste. Of het waar is kan ik niet bewijzen. Maar met uitspraken van geleerden over - ik noem maar wat - 1000 tot 2000 miljoen jaren "dit of dat" veeg ik mijn reet mee af.

Dat is gelul in de ruimte. Ben ik nooit van onder de indruk geweest. 6000 jaar terug kijken is al een hele opgave.

Als kind - ik sliep echt niet - zag ik eens een blond jochie in mijn slaapkamer staan. Een jochie met wit haar zei ik altijd tegen mijn moeder. Ik moet toen ergens een jaar of 8 - 9 zijn geweest. In die slaapkamer was ik ongeveer op die leeftijd. Mijn moeder dacht dat het een geest was. Tegenwoordig denk ik dat het een Nordic is geweest. Maakt verder niet uit, ik heb op een - waarschijnlijk -  UFO in de jaren `70 na, verder geen dingen op dat gebied meer gezien. Maar volgens mij allemaal uit de stal van Satan. O ja, rond de tijd dat er op https://niburu.co/binnenland/12174-fotos-van-exoplaneten-verschijnen-op-cameras-tijdens-ufo-waarneming dit artikel werd geschreven heb ik samen met mijn Marokkaanse buurman - los van elkaar - een lucht geroken in de nacht met zo`n stank dat ik en hij in ons hele leven niet hadden geroken. De volgende dag spraken we elkaar en begonnen er samen over. Wat een stank was dat.  Ik woon ongeveer 25 minuten fietsen va Loosdrecht / Breukeleveen.

Als straks Jezus terugkomt en Satan en zijn hele zooitje er niet meer is maakt JHWH God de Enigste en Ware Schepper alle dingen nieuw. Een nieuwe Schepping dus waar de toestand van dood na de Opstanding is weggedaan en de mensheid onsterfelijk zal zijn.

Overbevolking? :-)  Kijk qua ruimte effe naar het Universum . . . . . 

openbaring_21vers5.jpg.1c28c78ea0d081245ab74fddb87a3f12.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, RAM zei:

Goedemorgen,

Wat heeft de Almachtige God JHWH de Israëlieten allemaal laten doen? Wanneer hele volkeren tegelijk uitgeroeid werden dan had dat te maken met hybriden volkeren. Kruising engel x mens van voor de vloed (en erna) is daar een voorbeeld van. Tijdens de vloed kwam alles wat niet 100% mens was om. De huidige Staat Israël is eigendom van Rothschild niet van JHWH. Jezus is al ruim 2000 jaar de weg naar God. Niet de Staat Israël en het huidige Jeruzalem (eigendom Vaticaan / Rothschild). Ik noem effe Rothschild algemeen er zijn meer onbekende families met meer macht. Maar alle in dienst van Satan.

De Anunnaki zijn de engelen die de engel Satan (dat werd o.a. één van zijn namen na Eden) gingen volgen in diens opstand tegen God. Of misschien is het een mix van DNA de - zoals wij dat noemen -  "buitenaardsen". Maar JHWH is de enigste God en Jezus is Zijn Zoon. De MENS (geen engel en geen God) Jezus Christus. Jezus mag de Titels van God dragen en Diens Macht op dit moment bezitten. Maar JHWH is de Schepper en Satan en zijn engelen hebben hoogstens met DNA zitten rotzooien maar Scheppen hebben ze nooit gedaan. Ze creëerden "ander vlees", door gebruik te maken van wat er al was.

Geen mens weet precies hoe oud het Universum is. "In het begin" (Genesis 1:1) wanneer was het begin? Nou ja, misschien dat inmiddels de mens Jezus het van Zijn Vader gehoord heeft, wie zal het zeggen.

Ik houd Adam en Eva op ongeveer 6000 jaar geleden en ik ben niet de enigste. Of het waar is kan ik niet bewijzen. Maar met uitspraken van geleerden over - ik noem maar wat - 1000 tot 2000 miljoen jaren "dit of dat" veeg ik mijn reet mee af.

Dat is gelul in de ruimte. Ben ik nooit van onder de indruk geweest. 6000 jaar terug kijken is al een hele opgave.

Als kind - ik sliep echt niet - zag ik eens een blond jochie in mijn slaapkamer staan. Een jochie met wit haar zei ik altijd tegen mijn moeder. Ik moet toen ergens een jaar of 8 - 9 zijn geweest. In die slaapkamer was ik ongeveer op die leeftijd. Mijn moeder dacht dat het een geest was. Tegenwoordig denk ik dat het een Nordic is geweest. Maakt verder niet uit, ik heb op een - waarschijnlijk -  UFO in de jaren `70 na, verder geen dingen op dat gebied meer gezien. Maar volgens mij allemaal uit de stal van Satan. O ja, rond de tijd dat er op https://niburu.co/binnenland/12174-fotos-van-exoplaneten-verschijnen-op-cameras-tijdens-ufo-waarneming dit artikel werd geschreven heb ik samen met mijn Marokkaanse buurman - los van elkaar - een lucht geroken in de nacht met zo`n stank dat ik en hij in ons hele leven niet hadden geroken. De volgende dag spraken we elkaar en begonnen er samen over. Wat een stank was dat.  Ik woon ongeveer 25 minuten fietsen va Loosdrecht / Breukeleveen.

Als straks Jezus terugkomt en Satan en zijn hele zooitje er niet meer is maakt JHWH God de Enigste en Ware Schepper alle dingen nieuw. Een nieuwe Schepping dus waar de toestand van dood na de Opstanding is weggedaan en de mensheid onsterfelijk zal zijn.

Overbevolking? :-)  Kijk qua ruimte effe naar het Universum . . . . . 

openbaring_21vers5.jpg.1c28c78ea0d081245ab74fddb87a3f12.jpg

 

Wat ik lees van de vloed is dat ze de maan naar ons brachten(eerst liep de menstruatie van vrouwen op de zon en nu op de maan(planeet van illusie). 

Doordat kwam de vloed, en de ark van noah(afstammelingen van an-nu-na-ki)werdt ervoor gewaarschuwd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Anunnaki (Anunaki) is een pantheon van goden, de heersers van het Draco-Orion Rijk op Atlantis, aanbeden in Sumerië, Akkadië (Syrië), Assyrië en Babylon, verantwoordelijk voor het manipuleren van het DNA van het menselijk ras en het gebruik van de pijnappelklier als controlemiddel. Ze werden afgebeeld met gehoornde kronen.    
An was de Sumerische god van de hemel, met de aardgodin Ki of Ninhursag als vrouwelijke tegenhanger.

De 7 belangrijkste goden waren An, Enki, Enlil, Ninhursag, Nanna, Utu en Inanna (overeenkomend met 7 chakra's en 7 planeten, het kabbalistische Boom des Levens patroon).

Utu vertegenwoordigde de zon, Nanna de maan, Inanna Venus. Enlil vertegenwoordigde de noordelijke hemel, Enki de zuidelijke hemel. Enki werd de Waterdrager van Waterman. Ninurta, de zoon van Enlil, vocht tegen het monster Anzu. Inanna had Dumuzid (later Tammuz) als gemalin.

In Akkadië beschrijft het Epos van Gilgamesj hoe de Anunnaki de Grote Zondvloed veroorzaakten.

Dit komt heel dicht bij de waarheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Enig idee waarom en hoe ze dit deden?

Om de vrouwelijke energie over tenemen,(de sluier de matrix) de maan(planeet van illusie)blokt de kracht van de zon(eclipsen)zodat Saturnus(zwarte zon) zijn kracht kan geven hij straalt niet maar zijn energie wel net zoals de zon. 

Ps heel vroeger was er nog geen maan.

Hoe ze dit deden is moelijk te zeggen, dit logo presenteert de zwarte zon.

th-1709966650.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Maan (Jod, verbeelding, intuïtie, onderbewustzijn) is de heerser van Kreeft wanneer de zon op haar hoogste punt staat, tijdens de zomerzonnewende. Ze is precies groot genoeg om de zon te verduisteren. De zon handelt, de maan reageert, vertegenwoordigt onbewuste, moederlijke energie, wat ons bezielt (de anima, vrouwelijke tegenhanger, en donkere anima donkere nacht van de ziel). De maan werd in de baan van de aarde geplaatst om de vrouwelijke energie van de aarde te verstoren, veroorzaakte de zondvloed, beïnvloedt de ritmische eb en vloed van de zee (de aarde bestaat voor 80% uit water zoals het menselijk lichaam).    
De maan is de bemiddelaar tussen de binnen- en buitenwereld, symbool van het innerlijke kind, innerlijke moeder (synchroon met de vrouwelijke eiercyclus).

De maan werd in een baan om de aarde gebracht als onderdeel van een 3-staps overname.

De maan is de gemalin van Saturnus (de God matrix, heerst over mensen door het afstemmen van hun pijnappelklier, 7 ringen die de 7 chakra's controleren), heeft een cyclus van 29 dagen, vergelijkbaar met de cyclus/sikkel van Saturnus van 28 jaar.

Hij heeft de exacte grootte om de zon te kunnen verduisteren (400 x groter dan de maan) gezien vanaf de aarde. Het is de 5e grootste maan in het zonnestelsel. Grote planeten zoals Saturnus en Jupiter hebben een grotere maan (Titan en Io), maar de maan is 27% van de grootte van de aarde, veel groter dan gewone manen en planeten zoals Pluto.

De maan heeft een perfect cirkelvormige baan, in tegenstelling tot de meeste manen met ecliptische banen. Hij staat altijd met dezelfde kant naar de aarde gericht en vormt een dubbel planetenstelsel, dat niet om de aarde draait, maar synchroon met de aarde om de zon.

Het is hol (woord holo-gram) en galmt en rinkelt als een bel (=Baal). Het bevat vele kisten van oppervlakkige invloed.

Het beïnvloedt de getijden van de oceanen en de menselijke wezens, die grotendeels uit water bestaan, beïnvloedt hun emoties (hormonen van de 7 endocriene centra) en houdt hen in de Saturnus-Maan matrix van polarisatie (dualiteit, verdeeldheid).

De officiële theorie van de Science Church is dat de maan 4 miljard jaar geleden is gevormd uit puin (isotoopdatering, uitgevonden door Ernest Rutherford). De maan heeft geen atmosfeer of magnetisch veld. Haar zwaartekracht is 1/6 van die van de aarde.

Vanaf het moment dat de maan in een baan om de aarde werd gebracht, was de maan het helderste object aan de nachtelijke hemel naast Sirius en Venus en werd de menstruatiecyclus van vrouwen afgestemd op de onvruchtbare maan in plaats van op de levengevende zon en werd de maan een symbool van de cyclus van leven en dood (maiden-full moon-crone phase).

De Saturnuscultus creëerde maancultussen zoals hekserij en monotheïstische religies zoals de Islam (maankalender) als het corrupte duistere vrouwelijke: Isis, Ishtar, Selena, Helena, Cybil, Hecate, Lilith, Diana (Diana Spencer), Cynthia.

Omdat de Nephilim wit waren, waren ze verbonden met de maan. De Q van Quain en de koningin is het symbool van de maan, dus Quaïn wordt gezien als een maankind, een mon-ster. Het woord berg=mon-tang, het aanraken van de maan.

De Maya's timeden hun offerrituelen aan cycli van eclips (mythische zwarte zon).

Het financiële systeem (Inanna, El) van mo(o)ney is gebaseerd op de maandelijkse maancyclus. Munten werden gemaakt van zilver, geassocieerd met de maan. Enz enz.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, erec zei:

De Maan (Jod, verbeelding, intuïtie, onderbewustzijn) is de heerser van Kreeft wanneer de zon op haar hoogste punt staat, tijdens de zomerzonnewende. Ze is precies groot genoeg om de zon te verduisteren. De zon handelt, de maan reageert, vertegenwoordigt onbewuste, moederlijke energie, wat ons bezielt (de anima, vrouwelijke tegenhanger, en donkere anima donkere nacht van de ziel). De maan werd in de baan van de aarde geplaatst om de vrouwelijke energie van de aarde te verstoren, veroorzaakte de zondvloed, beïnvloedt de ritmische eb en vloed van de zee (de aarde bestaat voor 80% uit water zoals het menselijk lichaam).    
De maan is de bemiddelaar tussen de binnen- en buitenwereld, symbool van het innerlijke kind, innerlijke moeder (synchroon met de vrouwelijke eiercyclus).

De maan werd in een baan om de aarde gebracht als onderdeel van een 3-staps overname.

De maan is de gemalin van Saturnus (de God matrix, heerst over mensen door het afstemmen van hun pijnappelklier, 7 ringen die de 7 chakra's controleren), heeft een cyclus van 29 dagen, vergelijkbaar met de cyclus/sikkel van Saturnus van 28 jaar.

Hij heeft de exacte grootte om de zon te kunnen verduisteren (400 x groter dan de maan) gezien vanaf de aarde. Het is de 5e grootste maan in het zonnestelsel. Grote planeten zoals Saturnus en Jupiter hebben een grotere maan (Titan en Io), maar de maan is 27% van de grootte van de aarde, veel groter dan gewone manen en planeten zoals Pluto.

De maan heeft een perfect cirkelvormige baan, in tegenstelling tot de meeste manen met ecliptische banen. Hij staat altijd met dezelfde kant naar de aarde gericht en vormt een dubbel planetenstelsel, dat niet om de aarde draait, maar synchroon met de aarde om de zon.

Het is hol (woord holo-gram) en galmt en rinkelt als een bel (=Baal). Het bevat vele kisten van oppervlakkige invloed.

Het beïnvloedt de getijden van de oceanen en de menselijke wezens, die grotendeels uit water bestaan, beïnvloedt hun emoties (hormonen van de 7 endocriene centra) en houdt hen in de Saturnus-Maan matrix van polarisatie (dualiteit, verdeeldheid).

De officiële theorie van de Science Church is dat de maan 4 miljard jaar geleden is gevormd uit puin (isotoopdatering, uitgevonden door Ernest Rutherford). De maan heeft geen atmosfeer of magnetisch veld. Haar zwaartekracht is 1/6 van die van de aarde.

Vanaf het moment dat de maan in een baan om de aarde werd gebracht, was de maan het helderste object aan de nachtelijke hemel naast Sirius en Venus en werd de menstruatiecyclus van vrouwen afgestemd op de onvruchtbare maan in plaats van op de levengevende zon en werd de maan een symbool van de cyclus van leven en dood (maiden-full moon-crone phase).

De Saturnuscultus creëerde maancultussen zoals hekserij en monotheïstische religies zoals de Islam (maankalender) als het corrupte duistere vrouwelijke: Isis, Ishtar, Selena, Helena, Cybil, Hecate, Lilith, Diana (Diana Spencer), Cynthia.

Omdat de Nephilim wit waren, waren ze verbonden met de maan. De Q van Quain en de koningin is het symbool van de maan, dus Quaïn wordt gezien als een maankind, een mon-ster. Het woord berg=mon-tang, het aanraken van de maan.

De Maya's timeden hun offerrituelen aan cycli van eclips (mythische zwarte zon).

Het financiële systeem (Inanna, El) van mo(o)ney is gebaseerd op de maandelijkse maancyclus. Munten werden gemaakt van zilver, geassocieerd met de maan. Enz enz.

 

 

Zo zie je maar dat wereld waar wij in leven(matrix,sluier)een theater is.(alles is gemaakt om ons te vermaken en af te leiden van de echte waarheid.)

Wij moeten alles zelf zoeken en voelen tenslotte zijn wij gelijk aan hun maar mag je dat nooit weten.(dat zeggen ze zelf).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, erec zei:

Zo zie je maar dat wereld waar wij in leven(matrix,sluier)een theater is.(alles is gemaakt om ons te vermaken en af te leiden van de echte waarheid.)

Wij moeten alles zelf zoeken en voelen tenslotte zijn wij gelijk aan hun maar mag je dat nooit weten.(dat zeggen ze zelf).

 

Zeker waar hoor. Ik weet dat we besodemieterd worden maar ik vind het ook erg moeilijk om te achterhalen wat wél waarheid is. De dingen die ik lees gaan soms wel extreem ver. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij had de Vloed het doel de volledige verbastering van de mensheid tijdelijk tegen te gaan. De acht zielen in de ark hadden geen ander DNA dan menselijk DNA.

Had God niet ingegrepen dan zou Zijn Verlossingsplan voor de mens in gevaar gekomen zijn.

De toen nog komende Messias, Zijn Zoon Jezus Christus zou dan onmogelijk uit een 100% mensen vrouw geboren zijn geworden.

En dat was nodig omdat Jezus als volmaakte mens ging goedmaken wat Adam in Eden vergooid had.

Wat opstandige engelen de afgelopen 6000 jaar allemaal uitgevreten en waar uitgehangen hebben zou zo maar kunnen zijn wat in deze topic door verschillende beschreven staat. 

Ik ben geen expert in Satans kant van de zaak. 

Maar dat de engel die Satan de Duivel genoemd wordt na de opstand in de tijd van Eden en zijn engelen niet stil gezeten hebben moge duidelijk zijn.

Neem de Griekse Mythologie.

Grotendeels gewoon ware geschiedenis.

Tot aan half man half paard aan toe.

Dus Satan heeft vanaf zijn opstand tegen God een hoop gemixed.

Tot op de dag van vandaag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Zeker waar hoor. Ik weet dat we besodemieterd worden maar ik vind het ook erg moeilijk om te achterhalen wat wél waarheid is. De dingen die ik lees gaan soms wel extreem ver. 

Het gaat ook diep heel diep.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, erec zei:

Vanaf het moment dat de maan in een baan om de aarde werd gebracht, was de maan het helderste object aan de nachtelijke hemel naast Sirius en Venus en werd de menstruatiecyclus van vrouwen afgestemd op de onvruchtbare maan in plaats van op de levengevende zon en werd de maan een symbool van de cyclus van leven en dood (maiden-full moon-crone phase).

De maan in een baan om de aarde gebracht?

Moet zeggen dat ik grote moeite heb met sommige dingen die je aanvoert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, RAM zei:

Volgens mij had de Vloed het doel de volledige verbastering van de mensheid tijdelijk tegen te gaan. De acht zielen in de ark hadden geen ander DNA dan menselijk DNA.

Had God niet ingegrepen dan zou Zijn Verlossingsplan voor de mens in gevaar gekomen zijn.

De toen nog komende Messias, Zijn Zoon Jezus Christus zou dan onmogelijk uit een 100% mensen vrouw geboren zijn geworden.

En dat was nodig omdat Jezus als volmaakte mens ging goedmaken wat Adam in Eden vergooid had.

Wat opstandige engelen de afgelopen 6000 jaar allemaal uitgevreten en waar uitgehangen hebben zou zo maar kunnen zijn wat in deze topic door verschillende beschreven staat. 

Ik ben geen expert in Satans kant van de zaak. 

Maar dat de engel die Satan de Duivel genoemd wordt na de opstand in de tijd van Eden en zijn engelen niet stil gezeten hebben moge duidelijk zijn.

Neem de Griekse Mythologie.

Grotendeels gewoon ware geschiedenis.

Tot aan half man half paard aan toe.

Dus Satan heeft vanaf zijn opstand tegen God een hoop gemixed.

Tot op de dag van vandaag.

 

Dit weet ik van Griekenland

Griekenland is een Europees land dat in 1821 werd gesticht als republiek. Het heeft 10,7 miljoen inwoners. Het wordt geregeerd door de Jezuïeten. De dichtstbevolkte stad en hoofdstad is Athene. Het werd geregeerd door het Romeinse Rijk, het Huis van Wittelsbach en Glücksburg. Het is lid van de Europese Unie en de Verenigde Naties.


Geschiedenis van Griekenland

270.000 v. Chr. archaïsche mensen leven in de Petrolona grot.

3200 v. Chr. Cycladische cultuur.

2700 v.Ch Minoïsche beschaving in Knossos (Kreta), stierenverering zoals Egyptenaren.

1600 v. Chr Myceense beschaving.

700 v. Chr. Een Arische (Ierse) elite van homoseksuelen/pedofielen regeert over de Griekse stadstaten Athene en Sparta, die vaak oorlog tegen elkaar voeren.

Theogenese van Hesiod. De Grieken aanbidden hun noordelijke Atlantische voorouders in de vorm van een polytheïstische religie (Oceanus, Chronos, Zeus, Hera, Apollo, Dionysus, Aphrodite, Ares, Hermes, Hades, Athena, Nike, Pan, Hercules).

In Delphi worden priesteressen gebruikt als het Orakel van Delphi (gewijd aan Apollo en in de winter aan Dionysus). Saturnus wordt aanbeden als de geit Pan en Satyrs. Zeus, afgebeeld op de top van de berg Olympus, wordt aanbeden tijdens de Olympische Spelen. De Ilias en de Odyssee worden geschreven, Aeschylus (Prometheus Bound), Euripides en Sophokles schrijven tragedies voor de Dionysische festivals als eerste vormen van theater.

De Grieken koloniseren delen van Italië en Turkije. Mysteriescholen van Pythagoras onderwijzen de kennis van de wiskunde. De dood-wedergeboortecyclus van de natuur wordt gevierd in de Eleusinische Mysteriën.

622 v. Chr. Draco (bloedlijn Draco-Orion) stelt zijn wetten op, de eerste grondwet van Athene.

Perikles (grote schedel) geeft opdracht tot de bouw van het Parthenon in Athene en het Odeion, een vierkant gebouw voor muziekwedstrijden tijdens de Panathenae spelen naast het theater van Dionysus.

480 v. Chr. Spartaanse koning Leonidas wordt verslagen door het Perzische Rijk in de Slag bij Thermopylae.

431 v.C. Peloponnesische oorlog, gewonnen door Sparta.

334 v.Chr. Macedonische koning Alexander de Grote valt het Achaemenidische Rijk (Turkije, Irak - Babylon, Iran, Egypte en delen van India) binnen en verovert het met Grieks als lingua franca.

305 v.Chr. Cleisthenes introduceert een vorm van democratie. De Griekse staat krijgt de controle over de Mysteries, die door 2 families, de Eumolpydae en de Kerykes, werden beheerst.

200 v.Chr. Griekenland wordt veroverd door het Romeinse Rijk.

Het Christendom verspreidt zich door Europa. Constantinopel wordt de hoofdstad van het Byzantijnse Rijk. Opkomst van de Grieks-orthodoxe kerk (dubbelkoppige adelaar symbool van de cultus van Baäl).

391 Keizer Theodosius I verbiedt het heidendom. Invasie van de Goten, Hunnen en Slaven.

1261 Paleologi dynastie (embleem van de dubbelkoppige adelaar), die samenwerken met de Italiaanse Medici's. Venetianen heersen over Argos.

1453 Val van Constantinopel. Griekenland wordt geregeerd door het Ottomaanse Rijk.

1814 oprichting van Filiki Eteria in Odessa.

1821 Griekse onafhankelijkheidsoorlog met de metselaars Alexandros Mavrokordatos en Joseph von Armansperg, bloedbaden op Chios en Psara.

1830 Oprichting van een Griekse staat door het Protocol van Londen, gesteund door Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Rusland.

1832 Oprichting van de monarchie met de Beierse prins Otto I Wittelsbach, met Spyridon Trikoupis (secretaris van Frederick North van de Royal Society) als eerste premier.

1843 3 september revolutie.

1862 23 oktober revolutie, omverwerping van Otto I.

1863 Dimitrios Voulgaris Glücksburg.

1913 Koning George I wordt vermoord. Oprichting van Griekse broederschappen in de VS (Alpha Kappa Alpha, Omega Psi Phi, Zeta Beta Tau, ...). De dionysische fallische verering wordt voortgezet in het Tyrnavos festival. Philip Mountbatten, zoon van Andrew van Griekenland, trouwt met Dame van Malta Elizabeth II Saksen-Coburg.

1935 Militaire staatsgreep, de Glücksburg dynastie wordt hersteld.

1947 Paul I als koning van Griekenland, gehuwd met Frederica Hannover.

Spyros Skouros werkt voor 20th Century Fox met Marilyn Monroe.

 

1962 hun dochter Sophia Hanover-Glucksburg trouwt met Juan Carlos I Bourbon Koning van Spanje. De jesuiten van de CIA herscheppen het Griekse pantheon en de mysteriegodsdienst in het Laurel Canyon project in Hollywood.

1967 Griekse junta Rechtse dictatuur.

1968 Aristoteles Onassis (inspiratie voor James Bond schurk Ernst Stavros Blofeld) trouwt met Jackie Kennedy op het Griekse eiland Skorpios. Leonard Cohen woont op het Griekse eiland Hydra.

1975 Sophia van Griekenland (Glücksburg) wordt koningin van Spanje als echtgenote van ridder van Malta Juan Carlos (Club van Rome).

2001 Griekenland treedt toe tot de Europese Unie.

2007 Pluto in Steenbok: Griekse schuldencrisis met George Papandreou (Club van Rome) en Goldman Sachs bankiers Petros Christodoulou en Neil Kashkari als redder, leidend tot de opkomst van de rechtse partij Gouden Dageraad (HOGD) van Nikolaos Michaloliakos en de linkse communistische partij Syriza van Alexis Tspiras en Yanis Varoufakis (mediaritueel met Jean-Claude Juncker, Matteo Renzi, jezuïet Fidel Castro, in alliantie met Slavoj Zizek, Oliver Stone, Naomi Klein, Podemos).

Jezuïet Pavlos van Griekenland is getrouwd met Marie-Chantal Miller, de dochter van Robert Miller (Pia Miller Getty, Alexandra Miller Fürstenberg), opgeleid aan NYU en Le Rosey.

 

Minister-presidenten

Spyridon Trikoupis, Konstantinos Kanaris, Dimitrios Voulgaris, Charilaos Trikoupis, Theodoros Pangalos, Eleftherios Venizelos, Ioannis Metaxas, Emmanouil Tsouderos (Bank van Griekenland), Konstantinos Tsaldaris, Themistoklis Sofoulis, Sophoklis Venizelos, Georgios Papadopoulos, Andreas Papandreou, Konstantinos Simitis, Konstantinos Karamanlis, George Papandreou (LSE, Club van Rome met jezuïet Bill Clinton, ECFR, pauselijke Orde van Pius IX), Lucas Papademos (Goldman Sachs), Antonis Samaras, Alexis Tsipras, Kyriakos Mitsotakus.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

De maan in een baan om de aarde gebracht?

Moet zeggen dat ik grote moeite heb met sommige dingen die je aanvoert.

Snap ik sommige dingen zijn moelijk te begrijpen.

Maar als je goed zoekt dan weet je dat er vroeger geen maan was.er zijn indianen en andere stammen van vroeger die dit zeggen en beschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, erec zei:

Snap ik sommige dingen zijn moelijk te begrijpen.

Maar als je goed zoekt dan weet je dat er vroeger geen maan was.er zijn indianen en andere stammen van vroeger die dit zeggen en beschrijven.

De Maan is geboren uit de planeet Tiamat. Lees mijn afleveringen over het ontstaan van ons zonnestelsel! De Maan is 4,1 miljard jaren oud. Haar werd een zelfstandige baan om de Zon beloofd, maar de komst van een ster die botste met de planeet Tiamat veranderde dat. De Maan werd alle levensvatbare essenties afgenomen en zo werd zij een dood kalf bij haar moeder Tiamat totdat Tiamat werd verbrijzeld en in twee stukken werd geslagen. Haar bovenste helft werd afgestreken als een lucifer... en werd de asteroidengordel en haar onderste helft werd weg geketst naar een nieuwe baan om de Zon, tussen de planeten Venus en Mars in. Wij wonen op het restant van de planeet Tiamat. De Maan viel met het restant van Tiamat mee. Het restant van Tiamat is Lucifer. Zij werd door God, de jonge ster die ons zonnestelsel binnendrong en botste met de planeet Tiamat, van de troon gestoten. Anders dan in de bijbel wordt beweerd was het dus God die Tiamat van de troon in de Hemel stootte en niet andersom! Lucifer werd uit de Hemel (asteroidengordel) gestoten naar een nieuwe baan tussen Venus en Mars.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, erec zei:

Snap ik sommige dingen zijn moelijk te begrijpen.

Maar als je goed zoekt dan weet je dat er vroeger geen maan was.er zijn indianen en andere stammen van vroeger die dit zeggen en beschrijven.

Rondom de planeet waarop wij wonen hebben de 'anunnaki', die geen 'engelen' zijn, voordat zij hier kwamen een zeer dichte atmosfeer opgebouwd. Zij kunnen het licht van de Zon niet verdragen. Om op deze planeet te kunnen leven, wonen en werken moesten zij dus het zonlicht dempen. Zodoende zagen de mensen (die later verschenen) dan ook geen Maan, planeten, Zon en sterren. Er waren ooit 'zeven engelen'. De zeven planeten die geboren werden uit de ster GOD die ons zonnestelsel binnendrong. Een 'engel' is een begeleider. Zeg maar een soort soldaat, een vliegenier, een piloot. Beschermers van GOD. Planeten van GOD. En zo zijn 'engelen' piloten die God bergezellen, oftewel levende wezens op twee benen die een vliegtoestel bedienen en er mee vliegen. Ook JHWH had een vliegtoestel en ook bemanningsleden. Zo kwam God bij Abraham met twee 'engelen'. Bemanningsleden van de vliegmachine. Wezens met vogelvleugels bestaan alleen in de fantasie van mensen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Evert Jan zei:

Rondom de planeet waarop wij wonen hebben de 'anunnaki', die geen 'engelen' zijn, voordat zij hier kwamen een zeer dichte atmosfeer opgebouwd. Zij kunnen het licht van de Zon niet verdragen. Om op deze planeet te kunnen leven, wonen en werken moesten zij dus het zonlicht dempen. Zodoende zagen de mensen (die later verschenen) dan ook geen Maan, planeten, Zon en sterren. Er waren ooit 'zeven engelen'. De zeven planeten die geboren werden uit de ster GOD die ons zonnestelsel binnendrong. Een 'engel' is een begeleider. Zeg maar een soort soldaat, een vliegenier, een piloot. Beschermers van GOD. Planeten van GOD. En zo zijn 'engelen' piloten die God bergezellen, oftewel levende wezens op twee benen die een vliegtoestel bedienen en er mee vliegen. Ook JHWH had een vliegtoestel en ook bemanningsleden. Zo kwam God bij Abraham met twee 'engelen'. Bemanningsleden van de vliegmachine. Wezens met vogelvleugels bestaan alleen in de fantasie van 

Ik snap je punt en ook jij bent erg zeker met je verhaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik denk precies hetzelfde over Israel. Als je die gedachte uitspreekt word je antisemiet genoemd. Over de annunaki denk ik ook hetzelfde. Ik hoop dat de heer Poorterman nog een keer in gaat zien dat hij wordt misleid door deze demonen. 

Geachte heren Ram, Teruggetrokkene en Boma, 

de 6.000 jaren die de verstokte godvrezende christenen aanhouden wat betreft de leeftijd van deze planeet is uiteraard door de wetenschap ontzenuwd. De Zon is iets van 7 miljard jaren oud en Mercurius en Tiamat werden 4,7 miljard jaren geleden uit de Zon geboren. 600 miljoen jaren gebeurde er niets in en op Tiamat en dan 'opeens' ving het leven aan. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers kunnen ontdekken op de planeet waarop wij leven. Dus 600 miljoen jaren na de geboorte van Tiamat gebeurd er iets en dat iets is het binnen dringen van de ster GOD in ons stelsel. Dan vangt leven aan op/in de beide stelsels. Het restant van Tiamat, nu 'aarde' geheten, maar liever Gaia of Terra (Lucifer mag ook) kwam dichter boij de ZON tussen de planeten Venus en Mars, een plek waar 'leven' kon gedijen.

Ik lees jullie reacties en ik constateer een behoorlijke achterstand in de kennis die inmiddels voorhanden is. Jullie zetten stappen terug in plaats van voorwaarts. JHWH is een alien, een demon, zoals het Vaticaan hen noemt. Het is een kolonist die hier als astronaut kwam. JHWH is de zelfde figuur als Marduk, Ra, Ares, Mars en Thor; de oorlogsgod. Lees de bijbel en lees hoe hij de Israelieten opdracht gaf andere volken 'met de scherpte des zwaards' uit te moorden. JHWH is dus niet de enige God, maar een van hen. Zoals eerder aangehaald waren er tot aan de 'gezonden vloed' 900 'goden' in ons zonnestelsel. 600 op de planeet en 300 in het ruimteschip dat om de planeet draaide en in de ruimtestations op de Maan en op Mars. Ik laat het hier maar bij... jullie willen graag het wiel opnieuw uitvinden terwijl het al uitgevonden is. Groet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Evert Jan zei:

de 6.000 jaren die de verstokte godvrezende christenen aanhouden wat betreft de leeftijd van deze planeet is uiteraard door de wetenschap ontzenuwd. De Zon is iets van 7 miljard jaren ou

Dat kan zijn maar de menselijke geschiedenis gaat maar enkele duizenden jaren terug, er is onderscheid tussen de ouderdom van de aarde die ik niet wil tegenspreken en de menselijke geschiedenis die vanaf Genesis alom bevestigd wordt ook buiten de Bijbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...